Finanse i Bankowość

Banki i instytucje finansowe wykorzystują unikalną wiedzę o zainteresowaniu kontaktów, aby zaproponować lepiej dopasowany kredyt, dosprzedać usługi dodatkowe i wesprzeć swoje call center. Z Marketing Automation korzystają czołowe polskie banki (Getin Bank, Noble Bank) i Społeczne Kasy Oszczędnościowe (SKOK Chmielewskiego).

Jak instytucje finansowe korzystają z Marketing Automation

Wspieranie call-center:

  • Moduł call-center przekazujący telemarketerowi informacje o kontakcie w czasie rzeczywistym (moduł RTT).
  • Alerty mailowe do pracowników działu obsługi, także alerty z załącznikiem który zawiera detale kontaktu, co ułatwia proces komunikacji.
  • Raporty z zachowania kontaktów na monitorowanej strone.
  • Podpowiadanie telemarketingowi sugerowanych sposobów rozmowy w sprawie kredytów.
  • Inteligentne formularze kontaktowe połączone z Call Center.
  • Integracja LiveChat.
  • Pop-up z zaproszeniem do czatu z konsultantem.
  • System rekomendacji kredytowej – na bazie informacji wprowadzanych do kalkulatorów i konfiguratorów kredytowych i ratalnych.
  • Support klienta: nieaktywny klient lub klient niewykorzystujący systemu.
  • Komunikacja poprzez kanały mobilne (SMS, Aplikacje Mobilne).
  • Konta email w trybie proxy – monitorowanie kontaktów wychodzących z własnej skrzynki pocztowej.

Integracja z systemami transakcyjnymi i CRM:

  • Synchronizacja danych transakcyjnych i behawioralnych między SALESmanago Marketing Automation, a wykorzystywanym systemem do zarządzania relacjami z klientami.
  • Równoległe wypisywanie kontaktów opt-out z dwóch baz klientów.
  • Automatyczne dodawanie do SALESmanago Marketing Automation kontaktów wprowadzonych przez obsługę CRM-u.
  • Przekazywanie do CRM danych o zainteresowaniu kontaktu ofertą na stronie www.
  • Segmentacja kontaktów w systemie SALESmanago Marketing Automation przy wykorzystaniu informacji z CRM-u.
  • Monitorowanie pracy sprzedawców oraz marketerów.

Reklamy RTB dopasowane do cyklu życia:

  • Reklamy przypominające o ofercie kredytowej.
  • Reklamy zachęcające do kontaktu z konsultantem dla osób, które nie wyraziły zgody na kontakt marketingowy – otrzymywanie mail.
  • Przypomnienie o płatnościach lub doładowaniu.
  • Reklamy dopasowane do etapu kampanii zakupowej.

Kampanie mailingowe:

  • Kampanie newsletterowe targetowane do segmentów klientów już korzystających z usług konkretnej placówki.
  • Mailingi dopasowane do indywidualnych trendów.
  • Klasyczne newslettery monitorujące zachowania użytkowników po przejściu na stronę.

Lead Nurturing:

  • Kampanie mailingowe edukujące Klienta na temat usług oraz oferty.
  • Kampanie konwertujące usługi demo w produkt pełnopłatny.
  • Dynamiczna, personalizowana treść na stronie WWW (formularze kontaktowe i treści).