System SALESmanago Marketing Automation posiada unikalny i jeden z najbardziej zaawansowanych na świecie modułów identyfikujących i monitorujących konkretne osoby odwiedzające stronę WWW firmy. Oznacza to, że w odróżnieniu od klasycznych narzędzi analityki stron WWW, otrzymujemy informację o wejściach i zachowaniu konkretnych osób. Dzięki identyfikacji konkretnych użytkowników strony WWW system monitoruje ich zachowanie, buduje profile behawioralne i może automatycznie reagować na różne zachowania.
Dostępne funkcjonalności
-
Identyfikacja osób wchodzących na stronę WWW
-
Rozpoznanie źródeł odwiedzin i fraz wpisanych w wyszukiwarce
-
Automatyczna identyfikacja kolejnych wizyt danej osoby na stronie WWW
-
Identyfikacja sprzętowa – system rozpoznaje wykorzystywane urządzenie, przeglądarkę i system operacyjny
-
Geolokalizacja – rozpoznanie miejsca, z którego nastąpiło połączenie ze stroną WWW
Korzyści dla użytkownika
-
Unikalna wiedza sprzedażowa na temat zainteresowania klienta
-
Wiedza o tym kiedy u klienta pojawia się potrzeba zakupowa
-
Możliwość automatycznej segmentacji klientów na podstawie zainteresowań
-
Więcej leadów w procesie sprzedaży
-
Lepsze wykorzystanie potencjału posiadanej bazy kontaktów
-
Monitorowanie zachowania osób po kampaniach marketingowych
Opinie klientów
„SALESmanago umożliwiło nam identyfikację osób odwiedzających nasze serwisy www i monitorowanie ich zachowania. Dzięki niemu mamy możliwość profilowania naszych klientów i prowadzenia zautomatyzowanej i jednocześnie spersonalizowanej komunikacji z nimi.”
Kamila Górecka-Kirwiel – Marketing & PR Manager, Condohotels Management