Monitoring kontaktów na stronie WWW

 

SALESmanago Marketing Automation pozwala na monitorowanie zachowania zidentyfikowanych i anonimowych osób na stronie WWW klienta. Na podstawie rozpoznanych zachowań system buduje automatycznie profil behawioralny każdego zidentyfikowanego użytkownika strony WWW. Dzięki SALESmanago Marketing Automation otrzymujemy bardzo dokładną informację na temat zainteresowania konkretnej osoby na bardzo wczesnym etapie procesu zakupowego.

Analityka oglądalności
 

Dostępne funkcjonalności

Korzystaj z SALESmanago przez 30 dni za darmo
  • Monitorowanie zachowania osób na stronie WWW
  • Monitorowanie zachowania osób w czasie rzeczywistym
  • Monitorowanie zachowania anonimowych odwiedzających
  • Monitorowanie osób wypełniających formularze kontaktowe
  • Monitorowanie osób klikających w mailingi i newslettery

Technologia do trackingu behawioralnego – Monitorowanie kontaktów w SALESmanago Marketing Automation jest możliwe dzięki własnej innowacyjnej technologii do trackingu behawioralnego oraz dzięki niezwykle wydajnym mechanizmom przetwarzania danych, które umożliwiają przetwarzanie milionów wizyt konkretnych kontaktów dziennie na stronach naszych klientów.

Digital Body Language – co klient sam o sobie mówi

Digital Body Language – to nowy termin w branży Marketing Automation, który odnosi się do rozpoznawania zapotrzebowania klienta oraz jego profilowania i segmentacji na podstawie zachowania na stronie www. Profil taki powstaje na podstawie Digital Body Language, czyli zestawie informacji, które możemy pozyskać od każdego użytkownika strony WWW monitorując jego zachowanie.

Digital Body Language

Dzięki monitorowaniu zachowania osób na stronie WWW marketer zaczyna dysponować bardzo wartościową wiedzą  o aktualnych i potencjalnych klientach, którą może wykorzystać do automatyzacji i udostępnić działowi sprzedaży bezpośrednio lub w systemie CRM.

Korzyści dla użytkownika

  • Skrócenie procesu sprzedażowego
  • Scoring kontaktów – punktowy wskaźnik zaangażowania i gotowości do dokonania zakupu
  • Precyzyjne targetowanie behawioralne akcji i kampanii marketingowych
  • Alerty o istotnych zachowaniach konkretnych osób na stronie WWW
  • Powiadomienia do działu sprzedaży o gotowości zakupowej konkretnych osób

Opinie klientów

„SALESmanago to kompleksowe narzędzie, które pozwoli rozwijać zarówno małe, średnie jak i duże przedsiębiorstwa. W Medicover stawiamy na strategiczne wykorzystanie SALESmanago przy automatyzacji marketingu oraz personalizowaniu naszych serwisów i aplikacji. We współpracy nie czujemy się jak klient, ale równy partner który może liczyć na pomoc i wsparcie, ale jest też wysłuchany i może uczestniczyć w rozwoju narzędzia.”

Marek Dorsz, Digital Marketing Manager – Medicover