System SALESmanago Marketing Automation został zintegrowany z siecią RTB. Pozwala to wyświetlać konkretnej osobie dopasowany komunikat na praktycznie dowolnej stronie WWW. Dzięki temu zyskujemy możliwości docierania z dopasowaną ofertą to osób, które opuściły stronę WWW i nie reagują na wiadomości e-mail.
Wyświetlane reklamy mogą być dopasowywane na podstawie
-
Danych behawioralnych
-
Danych transakcyjnych
-
Etapu w procesie zakupowym
Korzyści dla użytkownika
Zastosowań dla integracji SALESmanago Marketing Automation z siecią RTB jest wiele. Wszystko co robimy opiera się personalizacji i dopasowaniu każdego przekazu marketingowego i sprzedażowego do preferencji indywidualnego odbiorcy.
Dokładny opis możliwości: Personalizowany remarketing w RTB z Marketing Automation
Informację o zainteresowaniu zidentyfikowanej osoby można wykorzystać do serwowania dopasowanych indywidualnie ofert w sieciach reklamowych dopasowując ich treść do oglądanych ofert przez daną osobę, etapu sprzedażowego na którym się znajduje, segmentu lub danych z systemu ERP/CRM/CDP. Stosując personalizację remartketingu w sieciach reklamowych z SALESmanago Marketing Automation:
-
zyskujemy możliwość wyświetlania reklam dopasowanych do konkretnego użytkownika
-
optymalizujemy koszty prowadzenia kampanii reklamowych
-
zwiększamy konwersję
-
możemy automatycznie uruchamiać i wyłączać kampanie dla konkretnych osób. Np. wyłączamy po zakupie reklamowanego produktu lub włączamy reklamę produktów porzuconych w koszyku.
Opinie klientów
„System Salesmanago to oszczędność czasu i etatów w firmie dzięki automatyzacji wysyłek. Personalizacja i kontekstowe dopasowanie ofert daje klientowi wrażenie, że oferta jest wybrana specjalnie dla niego przez specjalistę ds. turystyki.” Michał Jaworski, E-Commerce Manager, Rainbow