Co czyni SALESmanago wyjątkowym
SALESmanago to druga największa platforma marketing automation używana w Europie (wedlug Datanyze.com) i jedna z najbardziej cenionych platform na świecie (Getapp.com #3 Lider Kategorii Marketing Automation).
Zobacz co odróżnia SALESmanago od konkurencji:
Analityka
i Automatyzacja RFM
Segmentacja i automatyzacja działań w oparciu o profil transakcyjny klienta. Wykorzystanie danych o częstotliwości, wartości i terminie ostatnich zakupów do tworzenia skutecznych, wielokanałowych kampanii.
Mobile Marketing Automation
Monitoring zachowania użytkowników wewnątrz aplikacji, tworzenie segmentów w oparciu o dane behawioralne oraz geolokalizację w celu personalizacji i wysyłki powiadomień push w najlepszym momencie do każdego użytkownika dzięki integracji z APPmanago.
Predyktywny silnik rekomendacji produktów
Unikalny algorytm dostosowujący listę rekomendowanych produktów do behawioralnych i transakcyjnych preferencji użytkownika, uwzględniający zarówno działania bieżące jak i przeszłe.
W pełni spersonalizowane emaile dynamiczne
Tworzenie własnych reguł rekomendacji produktów do maili dynamicznych. Możliwość użycia predyktywnego silnika rekomendacji lub zdefiniowania własnych zestawów warunków wyświetlania produktów.
W pełni spersonalizowane dynamiczne treści na stronie
Określenie jakie treści, kiedy i dla jakich użytkowników powinny być wyświetlane na stronie. Modyfikacja elementów strony oraz przyciąganie użytkowników za pomocą spersonalizowanych pop-upów i sidebarów.
Optymalizacja treści na stronie
Testy A/B/X formularzy kontaktowych, landing page, dynamicznych rekomendacji produktów, czy pop-upów oraz wybór najlepiej konwertujących wariantów.
Automatyczny Sales Chat
Zsynchronizowany z Facebookowym Messengerem automatyczny asystent odpowiadający na pytania potencjalnych i obecnych klientów i pomagający im znaleźć szukane produkty.
Integracja z Facebook Lead Ads
Integracja konta SALESmanago z firmowym fanpage na Facebooku usprawniająca generowanie i import nowych kontaktów do bazy oraz lepsze wykorzystanie tego kanału komunikacyjnego.
Precyzyjny monitoring kontaktów odwiedzających stronę
Monitoring zachowań użytkowników odwiedzających stronę – odwiedzone URL, użyte buttony, przewinięte ekrany, wyświetlone produkty i artykuły, obejrzane wideo, dynamiczne elementy (kalkulatory, formularze, itp.). Identyfikacja urządzenia systemu operacyjnego, sieci internetowej.
Powyższe funkcjonalności opisują nasze podejście do spersonalizowanej komunikacji, dostarczanej do każdego użytkownika we właściwym momencie i we właściwym kanale. To właśnie one sprawiają, że SALESmanago jest wyjątkowe.
SALESmanago oferuje także standardowe funkcje platform do automatyzacji marketingu, jak na przykład:
Email marketing
Website marketing
Mobile marketing
Social media marketing
Integracja z sieciami reklamowymi
Zarządzanie kontaktami
Segmentacja behawioralna
Segmentacja transakcyjna
Personalizacja
Lejki sprzedażowe
Zarządzanie kontaktami
Lead scoring
Lead routing
Raporty i analityka
Mierzenie ROI
SALESmanago jest wszechstronną platformą marketing automation działająca w wielu kanałach i pozwalającą na tworzenie skutecznych kampanii dla B2C i B2B.