Kalendarz w systemie SALESmanago Marketing Automation wykracza poza standardowe zastosowanie organizera w pracy marketera i sprzedawcy. Nie tylko dostarcza informacji o wykonanych w przeszłości działaniach, ale także wychodzi poza zarządzanie pracą poprzez zadania, dając możliwość szybkiego planowania i automatyzowania kampanii marketingowych.
Jak działa Kalendarz w SALESmanago
Kalendarz jest to bardzo proste narzędzie, które w znacznym stopniu usprawni pracę działu sprzedaży i marketingu. Automatyczne zaciąganie danych pozwala na zaoszczędzenia czasu, a proste planowanie wysyłek wiadomości ułatwia zarządzanie prowadzonymi kampaniami.
Dzięki kalendarzowi SALESmanago Marketing Automation handlowcy w bardzo prosty sposób mogą zaplanować wysyłkę wiadomości do swoich klientów i nadzorować proces komunikacji z nimi. Natomiast marketerzy poprzez szybki podgląd do kalendarza mogą przeanalizować kiedy najlepiej wysyłać newslettery i mailingi oraz badać przyrost kontaktów w bazie, dzięki bieżącej analizie statystyk przeprowadzonych importów.
Korzyści dla użytkownika:
-
Bieżący nadzór nad realizacją zaplanowanych działań email marketingowych
-
Szybki dostęp do pełnych statystyk dla każdej zrealizowanej wysyłki
-
Historia i bieżący nadzór nad bazą danych, dzięki monitorowaniu przeprowadzonych importów i eksportów danych gromadzonych w SALESmanago
-
Monitoring działań realizowanych przez konkretnych użytkowników, pozwalający na kontrolowanie ich pracy
-
Proste filtrowanie podglądu działań email marketingowych
Opinie klientów
„SALESmanago oferuje niezwykle dużo funkcji w ramach automatyzacji marketingu, nie mam watpliwości, że jest to najlepszy tego typu system na rynku europejskim. Oprocz tego oferuje regularne, bardzo przydatne szkolenia online oraz profesjonalną pomoc techniczną, dyspozycyjną nawet w weekend, co bardzo doceniamy. Dzięki jednej platformie otrzymaliśmy przejrzysty obraz tego co się dzieje na naszej stronie (zainteresowania konkretnych klientow i ich zachowanie) i możliwość, żeby na te zachowania odpowiedzieć w sposób spersonalizowany, nie tracaąc przy tym czasu. Zdecydowanie polecam.”
Milena Machado, Ecommerce Manager, pontofashion.com