SALESmanago Marketing Automation udostępnia zaawansowaną i w pełni zautomatyzowaną integrację Deep Data z najpopularniejszymi platformami eCommerce m.in. WooCommerce, Magento, PrestaShop i wiele innych.
Oprócz przekazywania podstawowych danych behawioralnych o osobach odwiedzających Twój sklep online, integracja dostarcza również informacji transakcyjnych bezpośrednio do platformy SALESmanago Marketing Automation. Sam proces integracji jest bardzo prosty i w pełni zautomatyzowany.
Od teraz platformy ecommerce zyskują silne wsparcie marketingowo-sprzedażowe. Dla sklepów online korzystających z tych platform oznacza to znaczny wzrost sprzedaży.
Marketing Big Data
Większość integracji pomiędzy systemami do tworzenia sklepów online i wspierania działań marketingowo-sprzedażowych dostępnych na rynku umożliwia przekazywanie podstawowych danych na temat kontaktów, taki jakich: nazwa użytkownika, email, numer telefonu czy adres.
My poszliśmy o krok dalej, dając naszym użytkownikom dostęp do informacji dotyczących zachowań osób odwiedzających ich stronę, ich historii zakupów, ostatnio dokonywanych transakcji, kupionych produktów czy wpływów pieniężnych generowanych przez klientów.
W efekcie mogą oni lepiej poznać swoich klientów i zidentyfikować ich potrzeby, a to wszystko w czasie rzeczywistym.
Zaawansowana segmentacja kontaktów i automatyzacja procesów marketingowych
Integracja Deep Data, oprócz przekazywania danych behawioralnych i transakcyjnych, pozwala na dokładne ustrukturyzowanie gromadzonych informacji.
Za pośrednictwem modułu RFM użytkownicy systemu SALESmanago Marketing Automation mogą analizować zachowania zakupowe, segmentować bazę i automatyzować wszystkie działania marketingowe oraz sprzedażowe.
Segmenty kontaktów, budowane w ramach modułu RFM oparte są na 3 podstawowych informacjach:
-
1. Czas od ostatniego zakupu
-
2. Częstotliwość zakupów
-
3. Wartość zakupów
Dane te można dowolnie ze sobą zestawiać i na ich podstawie analizować preferencje oraz trendy zakupowe wśród klientów.
Hiperpersonalizacja komunikacji marketingowej i sprzedażowej
Połączenie Big Data i zaawansowanych funkcjonalności platformy marketing automation przenosi analizę klientów na zupełnie nowy poziom. Jednak to sposób w jaki nasz system pozwala Ci właściwie wykorzystać dane i wiedzę na temat Twoich klientów jest największą zaletą integracji Deep Data w SALESmanago.
Platforma umożliwia uruchomienie jednorazowych bądź cyklicznych, w pełni zautomatyzowanych akcji marketingowych do konkretnych segmentów klientów. Dodatkowo, działania te będą odbywać się w czasie rzeczywistym, we wszystkich dostępnych kanałach komunikacji. W efekcie, pozwala to na pełną personalizację komunikacji marketingowej, dostarczając właściwych ofert, do właściwych osób we właściwym czasie, miejscu i kanale.
Marketing predyktywny
Wykorzystując bieżące i historyczne dane o aktywności i transakcjach kontaktów, a także analizując ich ścieżkę zakupową – tzw. Customer Journey, SALESmanago dopasuje ofertę do każdego z klientów, dobierając najlepszy kanał komunikacji.
Personalizacja treści odbywa się na podstawie zachowania nie tylko kontaktów zidentyfikowanych, ale także osób anonimowych, odwiedzających daną stronę www.
Automatyczne rozpoznawanie przyszłych potrzeb zakupowych klientów, wsparte sztuczną inteligencją, umożliwia skuteczne wdrożenie marketingu predyktywnego. Dzięki temu możesz zaadresować do klientów odpowiednią ofertę na krótko przed lub w momencie wystąpienia samej potrzeby.
Korzyści płynące z integracji Deep Data:
-
Nieograniczony przepływ kompletnych danych behawioralnych i transakcyjnych na temat potencjalnych i obecnych klientów w czasie rzeczywistym
-
Łatwe i w pełni zautomatyzowane zarządzanie unikalną wiedzą o użytkownikach odwiedzających Twoją stronę www
-
Dostosowanie oferty do profilu behawioralnego użytkownika i dokonywanych zakupów w czasie rzeczywistym
-
Możliwość stworzenia efektywnej strategii marketingowej i sprzedażowej w oparciu o dynamiczne segmenty klientów we wszystkich kanałach komunikacji
-
Możliwość stworzenia wielokanałowej struktury automatyzacji procesów marketingowych, z uwzględnieniem pełnego cyklu życia klienta
-
Hiperpersonalizacja komunikacji marketingowej w oparciu o zachowania kontaktów zidentyfikowanych i anonimowych
-
Rekomendowanie w czasie rzeczywistym produktów i usług dopasowanych do potrzeb i zainteresowań konsumentów