Co dla nas oznacza bycie najlepszą,
łączącą wszystkie możliwości
łączącą wszystkie możliwości
platformą marketingową dla eCommerce?
Customer Data Platform
+
Prowadzenie Komunikacji
+
Hiperpersonalizacja napędzana silnikiem AI
+
Hiperpersonalizacja napędzana silnikiem AI
+
Automatyzacja Marketingu nastawiona na eCommerce
Unikatowe właściwości
systemu SALESmanago, które wyróżniają nas na rynku globalnym
Własna, w pełni zintegrowana technologia
System SALESmanago wykorzystuje swoje własne, natywne funkcjonalności aby umożliwić prowadzenie wszystkich aktywności marketingowych w tym samym miejscu, co oznacza brak potrzeby na dodatkowe, zewnętrzne integracje. Wykorzystanie wyłącznie własnych technologii pozwala zapewnić użytkownikowi w pełni płynne działanie aplikacji.
- łatwy dostęp do wszystkich kampanii i ich rezultatów z tego samego konta
- wygodny, pozwalający zaoszczędzić na czasie targeting i personalizacja oparte na wykorzystaniu profili 360
- automatyzacja omnichannel, oparta na naszej własnej infrastrukturze i własnych rozwiązaniach
- procesowanie danych klientów w ramach jednego operatora (GDPR)
- wszystkie funkcjonalności dostępne w ramach jednej licencji, bez dodatkowych kosztów za prowadzenie kampanii, co znacznie zmniejsza całkowite wydatki
Najlepsze time to value
SALESmanago pozwala marketerom praktycznie od samego początku na prowadzenie zaawansowanych kampanii i konfigurację procesów automatyzacji bez specjalnej wiedzy technicznej, lub potrzeby developowania specjalnych funkcji potrzebnych dla twojego biznesu.
- system jest bogaty w gotowe do użycia funkcje, ustawiane za pośrednictwem przyjaznego i prostego w obsłudze interfejsu
- wdrożone rozwiązania są testowane i zoptymalizowane, więc nie musisz ich projektować od podstaw i testować na swoich klientach
- nasz proces onboardingu nowych klientów jest dostosowany do potrzeb i priorytetów twojej firmy, dzięki czemu możemy skupić się na tym co najistotniejsze
Wertykalizacja
Klienci tworzą SALESmanago razem z nami. Blisko współpracujemy z naszą Radą Doradczą Klientów, aby dostarczyć produkt odpowiadający na zapotrzebowanie każdej firmy prowadzącej działalność B2C i eCommerce, ze szczególnym uwzględnieniem przemysłów:
- Kosmetycznego i Urody
- Fashion
- Finansów
- Podróży
- Działalności medialnej
Zaawansowana technologia
Posiadamy 10 lat doświadczenia w budowaniu nowoczesnej, stabilnej i bezpiecznej platformy dla twoich danych, wykorzystującej technologie przetwarzania danych takie jak Cassandra, Google Firestore, RocksDb, Google AI Platform i Big Query. Jesteśmy firmą Big Data.
SALESmanago przetwarza prawie miliard profili kontaktów i 40 tys. eventów na sekundę, wszystko dzięki możliwościom Machine Learning i AI.
SALESmanago przetwarza prawie miliard profili kontaktów i 40 tys. eventów na sekundę, wszystko dzięki możliwościom Machine Learning i AI.
- Prawie miliard profili klientów
- 40 tys. eventów na sekundę
- 125 milionów maili dziennie
- 1000 adresów IP monitorowanych pod kątem jak najwyższej dostarczalności
Ciągły rozwój i krótki czas wdrażania nowych technologii
SALESmanago ciągle się rozwija i rośnie w nowe możliwości, co miesiąc zyskując nowe funkcjonalności. Nasza roadmapa jest zapełniona po brzegi oszałamiającymi, pionierskimi rozwizaniami. Gwarantujemy naszym klientom, że korzystają i zawsze będa korzystać, z najbardziej nowoczesnej platformy na rynku.
Proces implementacji i dedykowane wsparcie dopasowane do twoich potrzeb
Nie musisz uczyć się korzystania z platformy przez długie miesiące. Nie dostarczamy wyłącznie oprogramowania, ale gotowe rozwiązania. Otrzymujesz plan wdrożenia indywidualnie dostosowany do twoich potrzeb i KPI. Nasz specjalista skonfiguruje platformę dla ciebie, przeprowadzi cię przez pierwsze kampanie i procesy i będzie zawsze proaktywny w pracy z tobą, aby zagwarantować sukces w korzystaniu z SALESmanago.
Nasze unikalne technologie
SALESmanago Copernicus - AI & Machine Learning
Zaawansowany silnik rekomendacji wykorzystujący Machine Learning do przetwarzania danych behawioralnych i transakcyjnych i generowania perfekcyjnie spersonalizowanej oferty. Pozwala na dostarczanie rekomendacji produktowych dowolnym kanałem komunikacji i dostosowywanie gotowych do użycia algorytmów aby zadowolić twoje oczekiwania i zwiększyć konwersję.
AI Predictive Analytics
SALESmanago analizuje indywidualne i zbiorcze dane transakcyjne i potrafi przewidzieć Customer Lifetime Value, najlepszy kanał komunikacji i prawdopodobieństwo zakupu oraz churnu. Dzięki temu diametralnie poszerza twoje możliwości budowania strategii marketingowej i komunikacji z klientami.
Dynamiczna Segmentacja
Pozwala ci natychmiast tworzyć i aktualizować w czasie rzeczywistym grupy kontaktów, spełniające rozległy zestaw kryteriów, włączając w to dane z CDP oraz transakcyjne czy behawioralne.
Automatyzacja RFM
Moduł automatyzacji RFM pozwala na analizowanie zachowania zakupowego i segmentację bazy kontaktów, jak również automatyzację procesów marketingowych w oparciu o dane transakcyjne. Każdy z użytkowników jest analizowany pod kątem Czasu od ostatniego zakupu, Częstotliwości i Wartości zakupów.
Deep Behavioural Profiling
Umożliwia śledzenie wszystkich interakcji między klientem a sklepem i produktami. Ten moduł pozwala ci nie tylko na sprawdzenie, które strony odwiedził klient, ale również wszystkie parametry, które sprawdził (np. rozmiar buta, kolor, czy markę). Dzięki temu możesz mierzyć zainteresowanie i personalizować komunikację z klientami w oparciu o to, co naprawdę go interesuje.
SALESmanago Data Exchange
Pozwala na eksportowanie kluczowych danych z systemu do zewnętrznego środowiska obliczeniowego, gdzie mogą być przetworzone i poddane dogłębnym analizom.
Omnichannel Workflows
Nasze Workflow to jedno z najbardziej zaawansowanych rozwiązań dostępnych na rynku. Oferujemy największą ilość dostępnych kanałów komunikacji i najszerszą listę triggerów, warunków i akcji, co pozwala na konfigurację dowolnego procesu eCommercowego w zaledwie kilka minut.
Cross Channel Revenue Attribution
Podejście do mierzenia przychodów ze sprzedaży, jest w SALESmanago oparte na skomplikowanej analityce wszystkich zachowań użytkownika, poprzedzających sam zakup produktu. Cross Channel Revenue Attribution pozwala ci na zrozumienie co wywołało inicjację procesu sprzedażowego, jakie źródła brały udział w procesie decyzyjnym klienta i w jaki sposób doszło do sfinalizowania transakcji.
Zobacz zaawansowane przypadki
wykorzystujące nasze funkcjonalności
Sprawdź
wykorzystujące nasze funkcjonalności