REGULAMIN KONKURSU „2018 European Digital Marketing Survey”
§ 1
- Organizatorem i Fundatorem nagród konkursu (dalej „Konkurs”) w serwisie Webankieta jest Benhauer sp. z o.o., ul. Grzegórzecka 21, 31-532 Kraków, NIP: 676 244 77 54, REGON: 122334666, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, Wydział XI Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000523346 (dalej „Organizator”).
- Z uczestnictwa w Konkursie wyłączeni są członkowie kierownictwa i pracownicy Organizatora, a także członkowie ich najbliższych rodzin. Za członków najbliższej rodziny uznaje się wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków i osoby pozostające w stosunku przysposobienia.
- Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Uczestników Konkursu jest Organizator.
- Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny, lecz jest to niezbędne do przystąpienia przez Uczestnika do Konkursu. Osobom udostępniającym dane przysługuje prawo dostępu do tych danych, ich zmian bądź usunięcia.
- Konkurs zostanie przeprowadzony w serwisie Webankieta, prowadzonym pod adresem https://www.webankieta.pl/.
- Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany ani przeprowadzany przez serwis Webankieta ani z nim związany.
- Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa warunki Konkursu, które Uczestnik akceptuje w chwili przystąpienia.
- Przeprowadzenie Konkursu nie narusza postanowień Ustawy o grach hazardowych z dnia 19 listopada 2009 r. (Dz.U. Nr 201, poz. 1540 z późn. zm.), w tym w szczególności Konkurs nie stanowi gry losowej w rozumieniu tej ustawy.
- Wymagania techniczne do wzięcia udziału w Konkursie to komputer lub urządzenie mobilne takie jak telefon czy tablet z dostępem do sieci Internet umożliwiający wypełnienie ankiety w serwisie Webankieta.
§ 2
- Uczestnikiem konkursu może być pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która bierze udział w Konkursie (dalej: „Uczestnik”).
- Uczestnik musi wypełnić ankietę, oraz odpowiedzieć na zawarte w niej pytanie konkursowe.
- Uczestnik oświadcza, że:
- znana jest mu treść Regulaminu, akceptuje go w pełni i wyraża wolę uczestnictwa w Konkursie,
- jest zobowiązany do przestrzegania Regulaminu,
- wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów Konkursu.
§ 3
- Zwycięzcy Konkursu otrzymają nagrody rzeczowe w postaci tabletu Apple iPad Pro w łącznej ilości sztuk 1, oraz książki „Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data” Grzegorza Błażewicza (dalej: „Nagrody”) w łącznej ilości 50 sztuk, przy czym:
- za I miejsce Uczestnik otrzyma tablet Apple iPad Pro
- za II (i kolejne) miejsce Uczestnik otrzyma „Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data” Grzegorza Błażewicza
- Wartość nagród nie przekracza:
- 2600 PLN (iPad Pro) – 1 sztuka
- 46,75 PLN („Rewolucja z Marketing Automation”) – 25 sztuk
- 54,65 PLN („Marketing Automation Revolution”) – 25 sztuk
- Organizator przyznaje dodatkową nagrodę pieniężną w wysokości 11,11% wartości każdej nagrody. Od łącznej wartości nagród Organizator potrąci kwotę podatku w wysokości 10% jej wartości na poczet należnego zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych, stosownie do art. 30 ust. 1 pkt 2 Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych z dnia 26 lipca 1991 r. (Dz.U. 1991 Nr 80, poz. 350 z późn. zm.) i odprowadzi do właściwego urzędu skarbowego.
W sumie 5135 PLN.
§ 4
-
Konkurs rozpoczyna się dnia 16.03.2018 o godzinie 15:00 i kończy się dnia 30.04.2018 o godzinie 15:00
§ 5
- Zadanie konkursowe polega na wypełnieniu ankiety w serwisie webankieta i udzieleniu odpowiedzi na pytanie konkursowe.
- Uczestnik Konkursu oświadcza, że wypowiedzi zgłoszone w Konkursie stanowią przejaw jego własnej twórczej działalności, oraz nie naruszają one jakichkolwiek praw osób trzecich, w tym ich dóbr osobistych. W przypadku, gdyby zgłoszenie naruszało jakiekolwiek prawa osób trzecich, w tym autorskie prawa majątkowe i osobiste lub dobra osobiste, Uczestnik zobowiąże się do zaspokojenia wszelkich roszczeń zgłoszonych przez osoby trzecie w związku z naruszeniem tych praw, z wyjątkiem obowiązków i odpowiedzialności spoczywających w tym zakresie na Organizatorze wynikających z obowiązujących przepisów prawa,
- Każdy Uczestnik może wypełnić ankietę 1 raz.
- Organizator powoła Komisję Konkursową, która oceni odpowiedzi na pytanie konkursowe i wybierze najciekawsze z nich. Komisja Konkursowa przy ocenie zadań konkursowych weźmie pod uwagę kreatywność Uczestników. Na skutek tak dokonanej oceny zdjęć wyłonieni zostaną Uczestnicy – autorzy najciekawszych odpowiedzi.
- Organizator opublikuje listę Uczestników uprawnionych do odbioru Nagrody w osobnym poście na fanpage’u Marketing Automation pod adresem https://www.facebook.com/automatyzacjamarketingu/, oraz dodatkowo poinformuje ich o wygranej drogą mailową, wysyłając wiadomość na wskazany w ankiecie adres e-mail.
§ 6
- Uczestnicy uprawnieni do odbioru Nagrody są zobowiązani odpowiedzieć na e-mail z informacją o wygranej w terminie 3 dni roboczych od dnia obwieszczenia zwycięzców Konkursu z następującymi danymi:
- nazwa lub imię i nazwisko wraz z nazwą, pod jaką osoba fizyczna prowadzi działalność gospodarczą,
- adres korespondencyjny, na jaki ma być wysłana Nagroda,
- numer telefonu i adres mailowy osoby upoważnionej do kontaktu.
- Utratę prawa do nagrody powoduje:
- przekroczenie zakreślonego terminu na przesłanie wiadomości,
- przekazanie danych nieprawidłowych lub niepełnych.
W takiej sytuacji prawo do Nagrody przechodzi na kolejnego Uczestnika, którego odpowiedź została zakwalifikowana do zwycięskich.
- Organizator wyśle Nagrody na wskazany przez Uczestników adres korespondencyjny w terminie 7 dni od dnia otrzymania przez niego informacji, o której mowa w § 6 ust. 1 za pośrednictwem operatora pocztowego.
- Uczestnikom nie przysługuje prawo żądania wymiany Nagrody na inne towary lub usługę, w tym w szczególności nie przysługuje prawo żądania wypłaty ekwiwalentu pieniężnego.
- O przyznaniu Nagrody decyduje Organizator.
§ 7
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości odbioru Nagrody przez Uczestnika, z przyczyn nie leżących po stronie Organizatora.
- Organizatorowi przysługuje prawo wykluczenia udziału w Konkursie, na każdym jego etapie, wszystkich lub niektórych Uczestników, których działania są sprzeczne z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, Regulaminem lub regulaminami i zasadami dotyczącymi serwisu webankieta, w szczególności Uczestników, którzy:
- podejmują działania celem ingerencji w mechanizm działania Konkursu,
- nie wykonują lub wykonują nienależycie zadanie konkursowe i/lub biorą udział w Konkursie, pomimo braku spełnienia warunków w nim przewidzianych.
- Wykluczenie powoduje utratę prawa do Nagrody.
§ 8
- W Konkursie przetwarzane są dane osobowe Uczestników.
- Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przetwarzane przez Organizatora wyłącznie w celu dokonania czynności niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia Konkursu.
- Uczestnicy mają prawo wglądu do przetwarzanych danych i ich poprawiania oraz usuwania. Dane są podawane na zasadach dobrowolności.
- Żądanie usunięcia danych uniemożliwia wzięcie udziału w Konkursie.
§ 9
- Zabronione jest Korzystanie z konkursu w sposób niezgodny z Regulaminem lub powszechnie obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zakazane jest dostarczania przez Uczestników treści o charakterze bezprawnym.
- Uczestnik udziela Organizatorowi niewyłącznej licencji, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych oraz zgodę na przetwarzanie i rozpowszechnianie wszelkich przesłanych treści na polach eksploatacji przewidzianych Ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych 1) z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz.U. Nr 24, poz. 83 z późn. zm.), w tym w szczególności w zakresie:
- utrwalania i zwielokrotniania treści,
- wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy przesłanych treści w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową,
- wprowadzania do obrotu, użyczenia lub najmu przesłanych treści,
- Rozpowszechniania przesłanych treści w sposób inny niż wyżej wskazane, tj. np. publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne ich udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, przy czym Uczestnik nie nabywa prawa do wynagrodzenia z tego tytułu.
§ 10
- Reklamacje dotyczące Konkursu należy zgłaszać Organizatorowi niezwłocznie za pomocą poczty elektronicznej na adres: agata.kaczmarek@salesmanago.pl i/lub za pomocą wiadomości prywatnej do profilu na Facebook znajdującego się pod adresem: https://www.facebook.com/automatyzacjamarketingu/ i/lub pisemnie na adres siedziby Organizatora.
- Rozpatrywane będą tylko reklamacje zawierające dane identyfikujące nadawcę reklamacji oraz jego adres korespondencyjny wraz z opisem zdarzenia stanowiącego reklamację i proponowanego sposobu rozstrzygnięcia.
- Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni od dnia ich otrzymania przez Organizatora za pośrednictwem poczty elektronicznej lub za pomocą wiadomości prywatnej do profilu na Facebook lub pisemnie na wskazany adres.
§ 11
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 15.03.2018 do odwołania. Regulamin może ulec zmianie, o której Uczestnicy zostaną poinformowani za pośrednictwem fanpage Marketing Automation na Facebook pod adresem: https://www.facebook.com/automatyzacjamarketingu/
- Niniejszy Regulamin Konkursu dostępny jest dla Uczestników na stronie internetowej https://www.salesmanago.pl/info/regulamin.htm