Social proof
Zadbaj o wyjątkowy, interaktywny customer experience w ścieżce zakupowej swojego klienta, poprzez wyświetlanie powiadomień na stronie produktu,pokazujących stopień zainteresowania innych użytkowników danym produktem. Udowodnij im, że mają rację rozważając jego zakup.
Główne funkcjonalności
Wykorzystaj nasz intuicyjny edytor widżetów social proof, aby tworzyć własne powiadomienia idealnie pasujące do całego designu sklepu i decydować o tym kiedy i jak je wyświetlać.
Wybierz typ widżetu aby zdecydować, jakie działania klienta powinny byś wyświetlane w powiadomieniu
Określ miejsce docelowe w witrynie, w którym zostanie wyświetlone powiadomienie
Dostosuj wygląd powiadomienia, aby idealnie pasował do wyglądu strony
Wybierz typ urządzeń, na którym chcesz wyświetlać powiadomienia
Stosuj animacje wyświetlania powiadomienia
Ustaw moment wyświetlenia powiadomienia
Określ przedział czasowy do określenia stopnia interakcji użytkowników z produktem
Analizuj statystyki powiadomień w celu dalszej optymalizacji działań
Jakie są kluczowe korzyści dla twojej firmy?
Skróć czas podejmowania decyzji o zakupie, stwarzając wrażenie konkurowania o ograniczone zasoby
Zwiększ konwersję sprzedaży, pokazując ile osób kupiło ostatnio produkt
Popraw atrakcyjność produktu, pokazując liczbę użytkowników, którzy również go wyświetlili
Zwiększ zaangażowanie klientów przez wejście w interakcje z nimi za pomocą dynamicznych animacji widżetu
Jak to działa
-
Funkcjonalność social proof umożliwia określenie reguł odpowiedzialnych za sposób i czas wyświetlania informacji na stronie produktu o liczbie użytkowników, którzy:
-
dodali wyświetlany produkt do koszyka
-
dokonali zakupu
-
wyświetlili produkt
-
System pozwala zdefiniować dodatkowe parametry wyświetlania powiadomień:
-
nie pokazuj, gdy liczba jest mniejsza niż X
-
wartości z zakresu X-Y
-
zastosuj mnożnik użytkowników
-
wybierz okres czasowy dla obliczenia sumy interakcji
z głową