Program Lojalnościowy

Twórz strategie angażujące klientów, zwiększ prawdopodobieństwo ich utrzymania, poprawiaj wrażenia konsumentów i sprzedawaj więcej

Angażuj i zwiększaj retencję oraz LTV swoich klientów dzięki wysoce konfigurowalnym programom lojalnościowym, płynnie zintegrowanym ze wszystkimi danymi CDP.
Twórz własne programy do grywalizacji i nagradzania klientów wykorzystując zaawansowane procesy automatyzacji oparte o niestandardową aktywność klienta na stronie
Dokładnie analizuj dane generowane przez uczestników Programu lojalnościowego i mierz przychody generowane przez lojalnych klientów

Stwórz

w 5 minut dowolny program lojalnościowy, korzystając z naszego unikalnego i przyjaznego dla użytkownika kreatora

Skonfiguruj

różne poziomy członkostwa, aby lepiej organizować kampanie, bez kodowania i wsparcia IT

Zwiększ

zaangażowanie klientów i przychody z kampanii marketingowych, aby w pełni osiągnąć cele sprzedażowe

Zaangażuj

i zwiększ retencję oraz LTV swoich klientów dzięki wysoce konfigurowalnym programom lojalnościowym zintegrowanym ze wszystkimi danymi CDP

Kreuj

własne programy grywalizacji i nagród, aby skutecznie wspierać cykl zakupowy klienta

Wykorzystaj

dane o zachowaniach klientów i wyjdź poza transakcje w tworzeniu programu lojalnościowego

Używaj

danych z programu lojalnościowego w zaawansowanych omnichannelowych workflow i regułach automatyzacji

Przenieś

klientów z segmentu okazjonalnego do lojalnego, zmniejsz prawdopodobieństwo churnu i stwórz wyjątkowe doświadczenie klienta

Analizuj

skuteczność programu lojalnościowego, mierząc postępy klientów na różnych poziomach programu

Na kartach kontaktowych klientów można znaleźć informacje o ich postępach w wybranym Programie lojalnościowym oraz dowolnie zarządzać punktami - np. przyznawać punkty bonusowe
Możliwe jest także przeglądanie i śledzenie zmian liczby punktów...
...i zmiany progów. Dzięki temu można sprawdzić, czy wybrany klient jest aktywny w danym Programie lojalnościowym
  • Możliwości
    SALESmanago
    Competition
  • Tworzenie wszystkich typów programów lojalnościowych (punktowe, cashback, hybrid, etc.)
  • Zdobywanie punktów na podstawie transakcji
  • Przyznawanie punktów na podstawie danych behawioralnych
  • Możliwość przyznawania punktów w związku z okazjami specjalnymi
  • Przyznawanie punktów przez API
  • Przyznawanie nagród i punktów poprzez procesy automatyzacji
  • Możliwość budowania programów wielopoziomowych
  • Rozbudowane opcje konfiguracji punktów i poziomów
  • Możliwość zapisania się do programu poprzez formularz
  • Możliwość tworzenia dedykowanych kampanii dla kontaktów zawartych w programie
  • Szczegółowe analizy dla każdego programu
  • Szczegółowa analiza aktywności kontaktu na karcie kontaktu
Maksymalizuj przychody w eCommerce...
z głową