Lista wszystkich funkcjonalności
System SALESmanago oferuje ponad 650 możliwości dla marketerów działających w dowolnej branży i na dowolnym rynku. Poznaj pełną listę wszystkich dostępnych funkcjonalności. Jeżeli jesteś gotów na przygodę z marketing automation, a czujesz się zagubiony napisz do nas! Wskażemy Ci rozwiązania, które powinieneś wdrożyć w pierwszej kolejności.
Identyfikacja i monitoring kontaktów na Twojej stronie WWW
-
Analiza ruchu na stronie w czasie rzeczywistym
-
Identyfikacja kontaktów odwiedzających stronę
-
Monitoring odwiedzanych adresów URL
-
Analityka czasu spędzonego na podstronach
-
Identyfikacja źródeł wejść na stronę WWW
-
Identyfikacja fraz wejść na stronę WWW
-
Raportowanie dowolnych zdarzeń na stronie WWW
-
Budowa kompletnego profilu behawioralnego klienta
-
Monitoring oglądanych produktów na stronie
-
Monitoring kliknięć w przyciski, które nie powodują zmiany adresu URL
-
Monitoring interakcji z konfiguratorami i kalkulatorami
-
Identyfikacja urządzeń, na których kontakt przeglądał stronę
-
Identyfikacja systemów operacyjnych, na których kontakt przeglądał stronę
-
Identyfikacja przeglądarek internetowych, na których kontakt przeglądał stronę
Monitoring zachowania kontaktów w social media
-
Monitorowanie pozostawionych komentarzy na stronie WWW
-
Monitorowanie przesyłanych wiadomości ze strony WWW
-
Automatyzacja reakcji na aktywność kontaktów związanej z Facebookiem
Identyfikacja firm odwiedzających stronę WWW
-
Rozpoznawanie firm odwiedzających stronę WWW
-
Monitoring odwiedzanych adresów URL
-
Identyfikacja źródeł wejść na stronie WWW
-
Identyfikacja fraz wejść na stronie WWW
-
Zliczanie czasu spędzonego na stronie WWW
-
Geolokalizacja firm odwiedzających stronę WWW
Monitoring kontaktów w aplikacji mobilnej (APPmanago)
-
Monitorowanie zachowania kontaktów w aplikacji mobilnej
-
Monitoring używania funkcji i modułów w aplikacji mobilnej
-
Analiza czasu spędzonego przez kontakt w aplikacji mobilnej
-
Analiza czasu używania funkcji i modułów w mobilnej aplikacji
Rejestrowanie zdarzeń związanych z odtwarzaczem Youtube
-
Monitoring zdarzeń związanych z odtwarzaczem Youtube:
- załadowanie odtwarzacza
- uruchomienie odtwarzania wideo
- zatrzymanie odtwarzania
- koniec odtwarzania -
Monitoring zdarzeń związanych z odtwarzaczem Vimeo:
- załadowanie odtwarzacza
- uruchomienie odtwarzania wideo
- zatrzymanie odtwarzania
- koniec odtwarzania -
Automatyzacja kampanii w zależności od preferencji audiowizualnych
-
Personalizacja treści kampanii na podstawie obejrzanego filmu i/lub nieobejrzanego fragmentu
Widok klienta 360 stopni
-
Dane demograficzne i kontaktowe
-
Dane behawioralne
-
Dane transakcyjne
-
Dane o kontakcie pozyskany przez Live Chat
-
Możliwość personalizacji głównego widoku na karcie kontaktu
-
Lista zgód wyrażonych przez kontakt
-
Segmenty, do których przypisany jest kontakt
-
Ogólny scoring (wskaźnik zaangażowania i aktywności kontaktu)
-
Historia komunikacji z kontaktem - lista wysłanych e-mail
-
Historia komunikacji z kontaktem - lista wysłanych SMS'ów
-
Historia komunikacji z kontaktem - lista wysłanych powiadomień Web Push
-
Monitoring przepływu kontaktu przez kampanie marketingowe i lejki sprzedażowe
-
Historia korespondencji przychodzącej i wychodzącej z handlowcami
-
Aktywność godzinowa oraz dniowa kontaktu w odniesieniu do wizyt, wiadomości oraz zdarzeń zewnętrznych
-
Analiza najczęściej używanych przez kontakt urządzeń
-
Analiza używanych przez kontakt systemów operacyjnych
-
Aktywność kontaktu na poszczególnych przeglądarkach internetowych
-
Rekomendacje produktowe AI oparte o machine learning
-
Analityka predykcji na karcie kontaktu wsparta o algorytmy A
- analiza prawdopodobieństwa dokonania zakupu
- analiza prawdopodobieństwa churnu kontaktu
- rekomendacje najlepszego kanału komunikacji z klientem, gdzie prawdopodobieństwo dokonania zakupu jest największe -
Analiza reakcji kontaktu na otrzymane wiadomości
-
Analiza reakcji kontaktu na otrzymanie powiadomienia web push
-
Analiza pobranych materiałów ze strony WWW
-
Archiwizacja aktywności kontaktu
-
Identyfikacja źródła pozyskania kontaktu
-
Ręczne uruchamianie reguł automatyzacji
-
Zapis informacji uzyskanych z zewnętrznych systemów
-
Przypisywanie kontaktu do firmy wraz ze stanowiskiem
-
Archiwizacja zmian statusu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych (historia opt-in / opt-out)
-
Dodatkowe informacje (notatki lub szczegóły na karcie kontaktu)
-
Analiza drogi użytkownika przez aplikację mobilną
-
Analiza momentu wyjścia użytkownika z aplikacji mobilnej
-
Analiza wykorzystywanych funkcji i modułów w aplikacji mobilnej
-
Analiza reakcji użytkownika na otrzymywane powiadomienia push
-
Analiza zdarzeń zewnętrznych przekazywanych przez aplikację mobilną
-
Przesyłanie informacji o profilu behawioralnym kontaktu do Live Chatu w czasie rzeczywistym
-
Przesyłanie informacji o profilu transakcyjnym do Live Chatu w czasie rzeczywistym
Segmentacja kontaktów
-
Segmentacja na podstawie profilu behawioralnego
-
Segmentacja na podstawie danych transakcyjnych
-
Segmentacja na podstawie zainteresowań (odwiedzonych podstron) w czasie rzeczywistym
-
Segmentacja na podstawie zainteresowań (odwiedzonych podstron) historycznie
-
Segmentacja za pomocą tagów
-
Segmentacja na podstawie ogólnego scoringu
-
Segmentacja na podstawie scoringu tagu
-
Segmentacja według wieku
-
Segmentacja według płci
-
Segmentacja według języka
-
Segmentacja na podstawie domeny adresu e-mail
-
Segmentacja według rodzaju urządzenia
-
Segmentacja według systemów operacyjnych
-
Segmentacja według rodzaju przeglądarki
-
Segmentacja ze względu na stan: potencjalny klient, klient, partner, inny
-
Segmentacja na podstawie otrzymanych wiadomości
-
Segmentacja na podstawie reakcji na otrzymane wiadomości
-
Segmentacja kontaktów, które wyraziły zgodę na otrzymywanie powiadomień web push
-
Segmentacja kontaktów, które potwierdziły dowolną zgodę
-
Segmentacja na podstawie wyrażonych zgód na otrzymywanie treści drogą e-mailową:
- zapis (opt-in)
- potwierdzenie zapisu (double opt-in)
- wypis (opt-out) -
Segmentacja na podstawie aktywności związanych z Facebookiem na stronie WWW
-
Segmentacja na podstawie gotowości zakupowej
(identyfikacja hot leadów) -
RFM Marketing Automation (Recency Frequency Monetary)
- segmentacja na podstawie czasu od ostatniego zakupu
- segmentacja na podstawie częstotliwości dokonania zakupów
- segmentacja na podstawie wpływów pieniężnych -
Dynamiczne Segmenty
- segmentacja na podstawie źródeł wizyt
- segmentacja na podstawie szczegółów transakcji
- segmentacja na podstawie źródeł transakcji
- ssegmentacja na podstawie statystyk transakcji
- segmentacja na podstawie tagów
- segmentacja na podstawie szczegółów kontaktu -
Segmentacja na podstawie geolokalizacji użytkownika aplikacji mobilnej (szczegółowy wybór obszaru przebywania użytkownika)
-
Segmentacja na podstawie używanego języka w aplikacji mobilnej
-
Segmentacja na podstawie momentu pierwszego użycia mobilnej aplikacji
-
Segmentacja na podstawie częstotliwości używania aplikacji mobilnej
-
Segmentacja na podstawie czasu używania aplikacji mobilnej
-
Segmentacja na podstawie użycia funkcji lub modułu w aplikacji mobilnej
-
Segmentacja na podstawie czasu spędzonego w module aplikacji mobilnej
-
Segmentacja na podstawie zdarzeń zewnętrznych przekazywanych przez aplikację mobilną
Lead Scoring
-
Hot Leads – lista najlepszych kontaktów handlowych
-
Ranking kontaktów w bazie (lifetime scoring)
-
Scoring kontaktów na etapach sprzedażowych
-
Scoring kontaktów w poszczególnych segmentach
-
Scoring segmentów dla poszczególnych kontaktów
-
Wskaźnik zaangażowania kontaktu
-
Analiza dynamiki przyrostu scoringu dla kontaktu
Migracja danych
-
Import kontaktów wraz ze szczegółowymi danymi
-
Import firm wraz ze szczegółowymi danymi
-
Eksport kontaktów wraz ze szczegółowymi danymi
-
Zarządzanie importem danych z poziomu Kalendarza
-
Eksport firm wraz ze szczegółowymi danymi
-
Zarządzanie eksportem danych z poziomu Kalendarza
-
Eksport danych ze strony startowej wg grup kontaktów z odpowiednim scoringiem:
- potencjalni klienci
- klienci
- partnerzy
- social events
- anonimowe
Automatyczne raporty
-
Cotygodniowy raport kontaktów odwiedzających stronę WWW
-
Cotygodniowy raport firm odwiedzających stronę WWW
-
Raport z przeprowadzonego importu kontaktów
-
Comiesięczny raport z wykorzystania funkcjonalności systemu
-
Tworzenie lejków sprzedażowych
-
Zarządzanie określoną liczbą kontaktów przez handlowców
-
Przesuwanie kontaktów w lejku metodą Drag&Drop
-
Szybkie dodawanie i usuwanie kontaktów
-
Sortowanie kontaktów w lejku według wybranych kryteriów
-
Szybki dostęp do karty kontaktu z poziomu lejka sprzedażowego
-
Podgląd na wszystkie informacje sprzedażowe w jednym miejscu
-
Przypisywanie notatek do kontaktu
-
Przypisywanie zadań do kontaktu
-
Dodawanie zadań do kalendarza Google
-
Podgląd danych transakcyjnych i behawioralnych kontaktu
-
Szybkie akcje - proste uruchamianie reguł automatyzacji z poziomu karty kontaktu
-
Łatwe przypisywanie kontaktów do lejków sprzedażowych z poziomu karty kontaktu
-
Łatwe przepisywanie kontaktów do lejków sprzedażowych z poziomu modułu RFM Marketing Automation
-
Automatyczne przypisywanie kontaktów do lejków sprzedażowych za pomocą workflow
-
Automatyczne przydzielanie leadów handlowcom
-
Ustawienie zakresu dostępności do bazy kontaktów dla sprzedawcy
-
Alerty o aktywności sprzedawców
-
Analityka pracy handlowców
-
Raporty z pracy handlowców
-
Analityka lead routing
-
Powiadomienia i alerty sprzedażowe:
- automatyczne powiadomienia o najlepszych klientach (hot leadach)
- automatyczne powiadomienia o wizytach kluczowych klientów
- automatyczne powiadomienia o przekroczonym scoringu
- automatyczne powiadomienia o zakończonych akcjach
- automatyczne powiadomienia o aktywności leadów
- automatyczne powiadomienia o braku aktywności
- automatyczne powiadomienia o sytuacjach krytycznych (porzucenie koszyka)
- automatyczne powiadomienia o wiadomości pozostawionej dla konsultanta na Live Chat
- automatyczne powiadomienia kiedy klient wybiera opcje rozmowy z Sales Botem
Funkcje biznesowe Command Center
-
Zarządzanie zorientowanymi na KPI wielokanałowymi, wielofunkcyjnymi i wielozadaniowymi procesami marketingowymi
-
Możliwość zbudowania swojego kokpitu do zarządzania marketingiem zawierającego scentralizowany widok wszystkich procesów marketingowych i rozwiązań nastawionych na osiągnięcie konkretnych celów
-
Możliwość tworzenia kompleksowych procesów zorientowanych na konkretne wyniki poprzez użycie wszystkich dostępnych narzędzi i kanałów komunikacji
-
Możliwość tworzenia i analizowania działań marketingowych skierowanych do klientów na wszystkich etapach ich cyklu życia, począwszy od pozyskania przez aktywację aż do podnoszenia retencji
-
Opcja zaawansowanego kalendarza, ułatwiająca planowanie i nadzorowanie wszystkich działań marketingowych
Ogólne funkcje Command Center
-
Możliwość wybrania jednego z trzech widoków kampanii:
- Kampanie + Kalendarz
- Kampanie
- Kalendarz -
Możliwość wyszukania konkretnej kampanii po jej nazwie
-
Możliwość stworzenia z panelu głównego nowej kampanii, nadanie jej wybranego koloru, oraz dodanie do niej wybranych elementów
-
Dowolna edycja oraz usuwanie kampanii z ich listy, bądź kalendarza
-
Podgląd kamapanii na przejrzystym kalendarzu z możliwością wyboru podejrzenia konkretnego dnia, tygodnia, lub miesiąca
-
Podgląd kampanii zaplanowanych na dziś na liście z dokładnymi wytycznymi godzinowymi
-
Dostęp do statystyk dziennych wiadomości e-mail
-
Dostęp do statystyk dziennych wiadomości tekstowych
-
Dostęp do statystyk dziennych Web Pushy
-
Dostęp do statystyk tygodniowych wiadomości e-mail
-
Dostęp do statystyk tygodniowych wiadomości tekstowych
-
Dostęp do statystyk tygodniowych Web Pushy
-
Dostęp do statystyk miesięcznych wiadomości e-mail
-
Dostęp do statystyk miesięcznych wiadomości tekstowych
-
Dostęp do statystyk miesięcznych Web Pushy
-
Budowanie kampanii za pomocą prostego w użyciu kreatora Drag & Drop z utworzonych wcześniej elementów dostępnych w kategoriach
Dostępne kategorie elementów kreatora Drag & Drop
E-mail Marketing
-
E-maile
-
E-maile urodzinowe
-
E-maile cykliczne
-
Porzucony koszyk
-
E-maile dynamiczne
-
E-maile po wizycie
-
Lead Nurturing
-
Alert
-
Autoresponder
Mobile Marketing
-
Wiadomości tekstowe
-
Wiadomości urodzinowe
Procesy Automatyzacji
-
Reguły Automatyzacji
-
Workflow
-
Website Automation
Powiadomienia Web Push
-
Formularze zgody Web Push
-
Web Pushe
Segmentacja
-
Dynamiczne segmenty
-
Macierze segmentacji
-
RFM
Lead Generation
-
Pop-up
-
Formularz
-
Landing Page
-
Sidebar
Personalizacja WWW
-
Ramki rekomendacji
-
Social Proof
-
Personalizowane Banery
-
Testy A/B/X treści dynamicznych
Tworzenie kampanii e-mail marketing
-
Prosty kreator do tworzenia i wysyłki e-maili i newsletterów
-
Tworzenie e-maili w kreatorze drag & drop
-
Możliwość wyboru prostego lub zaawansowanego kreatora
-
Możliwość stworzenia e-maila z potwierdzeniem subskrypcji
-
Tworzenie e-maili w kreatorze porzucony koszyk
-
Tworzenie e-maili dynamicznych z wykorzystaniem scenariuszy
-
Tworzenie e-maili w kreatorze e-maili dynamicznych
-
Dodawanie załączników do wiadomości tworzonych w Drag&Drop Email Designer
-
Ramka produktowa w zaawansowanym kreatorze do tworzenia emaili dynamicznych i z porzuconym koszykiem
-
Ramka z wyborem produktu w Drag&Drop Email Designer
-
Galeria produktów z Twojego sklepu
-
Responsywne szablony i struktury e-maili
-
Ramka produktowa w zaawansowanym kreatorze do tworzenia emaili dynamicznych i z porzuconym koszykiem
-
Biblioteka gotowych układów oraz szablonów e-maili i newsletterów
-
Tworzenie e-maili w kreatorze html
-
Możliwość generowania HTML bezpośrednio z naszego e-mail designera
-
Dostęp do wszystkich plików graficznych w głównej galerii
-
Import własnych szablonów e-mail (format ZIP)
-
Import własnych szablonów e-mail (z adresu URL)
-
Testy e-mail
-
Testy SPAM
-
Tworzenie list e-mailingowych
-
Tworzenie różnych kont wysyłkowych z własną domeną (konto wysyłkowe e-mail marketing)
-
Integracja własnych kont wysyłkowych
-
Integracja ze skrzynkami e-mail handlowców
-
Możliwość dodania znacznika Gmail Markup do tematu e-maila:
- ustawienie przekierowania na dowolną stronę internetową bez konieczności otwierania e-maila
- ustawienie własnego tekstu na znaczniku
- zmiana statusu kontaktu na monitorowany po kliknięciu w znacznik
- zliczanie kliknięć w znacznik jako otwarte wiadomości -
E-mail Subject AI Grader
-
Kreator HTML do wysyłania wiadomości
Zaawansowane opcje adresowania wiadomości
-
Wysyłka e-maili i newsletterów do kontaktów zdefiniowanych na podstawie:
- grup
- segmentów
- wielowariantowego filtrowania kontaktów -
Wysyłka e-maili do kontaktów zdefiniowanych na podstawie segmentów z raportu RFM
-
Wysyłka e-maili do pojedynczych kontaktów
-
Planowanie wysyłki wiadomości w określonym dniu i czasie
-
Automatyczne dopasowanie momentu wysyłki na podstawie aktywności:
- godzinowej
- dniowej
- godzinowej i dniowej -
Limitowanie wysyłek do danego kontaktu w czasie
-
Wysyłka e-maili do kontaktów zdefiniowanych na podstawie stopnia prawdopodobieństwa dokonania zakupu
-
Wysyłka e-maili do kontaktów zdefiniowanych na podstawie stopnia prawdopodobieństwa churnu kontaktów
Rodzaje kampanii e-mail marketing
-
Wysyłka e-mailingów i newsletterów
-
E-maile indywidualne
-
E-maile 1-do-1 po po wizycie klienta na stronie
-
E-maile z porzuconym koszykiem
-
Wysyłka e-maili zawierające ostatnio oglądane przez kontakt produkty
-
Wysyłka e-maili zawierające ostatnio kliknięte przez kontakt produkty
-
Wysyłka e-maili zawierających inteligentne rekomendacje AI
-
E-maile cykliczne
-
E-maile urodzinowe
-
E-maile z kuponami rabatowymi
-
Możliwość zarządzania kampanią mailową z poziomu Kalendarza
-
Testy A/B e-maili wraz z analityką
-
Automatyczne wysyłanie e-mail - jako odpowiedź na zdefiniowaną wcześniej aktywność kontaktu (autoresponder)
-
Lead nurturing - automatyczny cykl e-maili, wysyłanych w celu edukacji klientów
-
Kampanie drip marketing
-
Ankiety i kwestionariusze wraz z raportowaniem
Personalizacja wiadomości
-
E-maile z personalizowaną ofertą eCommerce
-
E-maile zawierające indywidualnie wygenerowane rekomendacje AI
-
E-maile zawierające ostatnio oglądane produkty
-
E-maile zawierające produkty z porzuconego koszyka
-
E-maile zawierające produkty do samodzielnego wyboru w galerii produktów
-
E-maile z dopasowaną ofertą statyczną
-
E-maile dynamiczne z indywidualnie dopasowaną treścią
-
E-maile zawierające spersonalizowane banery
-
E-maile zawierające treści z kanału RSS
-
Cykliczne e-maile zawierające treści ze źródła XML
-
Cykliczne e-maile na podstawie daty zapisanej jako szczegół na karcie kontaktu np. urodziny dziecka
-
Personalizacja na podstawie danych demograficznych
-
Personalizacja na podstawie danych transakcyjnych z wykresów RFM
-
Personalizacja na podstawie danych uzyskanych z Live Chat
-
Personalizacja za pomocą wyrażeń warunkowych
-
Personalizacja tematu oraz treści wiadomości
Analityka wysłanych wiadomości
-
Raporty otwarć oraz kliknięć w e-mailingi
-
Szczegółowa analiza linków klikniętych w wysłanych e-mailach
-
Godzinowa analiza otwarć, kliknięć oraz ogólnego zaangażowania kontaktów w wysłane e-maile
-
Wykrywanie twardych i miękkich zwrotek
-
Rejestrowanie zgłoszeń spamu
-
Analiza najpopularniejszych domen wysłanych e-maili
-
Analiza najczęściej używanych urządzeń
-
Analityka najpopularniejszych systemów operacyjnych
-
Analityka najpopularniejszych przeglądarek internetowych
-
Definiowanie najlepszego czasu wysyłki wiadomości e-mail do indywidualnego kontaktu
-
Eksport danych z analityki e-maili
-
Możliwość otrzymywania automatycznych raportów po przeprowadzonej wysyłce e-maili
-
Analiza transakcji dokonanych przez kontakty po wysłanych e-mailach
-
Raporty zaangażowania na stronie WWW po wysyłce e-maili
-
Analiza zachowania przed i po wysyłce
-
Zbiorczy panel analityczny wszystkich wysyłanych e-maili
-
Segmentacja wysłanych e-maili ze względu na największy OR i CTR
-
Monitoring dostarczalności e-maili
-
Śledzenie korespondencji z klientami prowadzonej z własnych kont pocztowych
Dedykowane rozwiązania
-
Dedykowany adres IP e-maili
-
Zarządzanie reputacją serwerów
-
Możliwość posiadana własnego serwera z utrzymaniem
Dashboard E-mail Marketingu
-
Analityka wiadomości
-
Zaangażowanie w wysyłane wiadomości
-
Analityka powodów wypisu z bazy danych kontaktów
-
Aktywność kontaktów - analityka godzinowa
-
Reputacja domeny wysyłkowej
-
Konfiguracja domeny wysyłkowej
-
Domeny w bazie kontaktów
-
Top 5 wiadomości z najwyższym OR
-
Top 5 wiadomości z najwyższym CTR
Mobile Marketing Automation (APPmanago)
-
Automatyzacja komunikacji z użytkownikiem aplikacji mobilnej
-
Powiadomienia push w formie in-app
-
Kreator powiadomień inApp
- tworzenie powiadomień tekstowych i graficznych
- pełna edycja graficzna i tekstowa powiadomień
- możliwość przesłania dodatkowego payloadu
- możliwość wyboru akcji przycisków (zamknij inApp, deep link, skopiowanie kodu vouchera lub akcja własna) -
Dostęp do ogólnej galerii
-
Powiadomienia push typu URL (linkujące do strony URL)
-
Powiadomienia push w formie dialogu (jako formularz tak / nie)
-
Powiadomienia push w formie tekstowej
-
Personalizacja wysyłanych powiadomień push
-
Powiadomienia push w momencie dodania użytkownika do dynamicznego segmentu
-
Planowanie daty wystosowania powiadomienia (dzień / miesiąc / rok oraz godzina)
-
Analiza efektywności i wpływu powiadomienia push na dalsze działania użytkowników
-
Testy A/B powiadomień push
- możliwość podzielenia wysyłki na dwie grupy w celu porównania ich efektywności -
Analityka ruchu wewnątrz aplikacji mobilnej
-
Automatyzacja działań marketingowych w obrębie aplikacji mobilnej
-
Dynamiczna segmentacja użytkowników aplikacji
-
Wysyłanie wiadomości e-mail do użytkowników mobilnej aplikacji
-
Integracja z kontem do wysyłania powiadomień push Google Cloud Messaging (GCM)
-
Integracja z kontem do wysyłania powiadomień push Apple Push Notification Service (APNS)
-
Pełna integracja z SALESmanago Marketing Automation
Mobile marketing
-
Nowe kanały komunikacyjne, jak Viber i WhatsApp
-
Tworzenie szablonów wiadomości tekstowych
-
Wysyłka wiadomości tekstowych do kontaktów zdefiniowanych na podstawie:
- grup
- segmentów
- wielowariantowego filtrowania kontaktów -
Wysyłka urodzinowych wiadomości tekstowych
-
Automatyczne wysyłanie SMS - jako odpowiedź na zdefiniowaną wcześniej aktywność kontaktu
-
Wysyłanie SMS do kontaktów z segmentu RFM Marketing Automation
-
Analityka wysłanych wiadomości tekstowych
-
Możliwość skracania linków poprzez wbudowany system do ich skracania
Aplikacja mobilna SALESmanago
-
Aplikacja Mobilna SALESmanago Android
-
Aplikacja Mobilna SALESmanago IOS
-
Łatwy dostęp do najistotniejszych danych o Twoich procesach marketingowych
-
Możliwość przechodzenia z głównego panelu do zakładek
- start
- potencjalni klienci
- klienci
- partnerzy
- wizyty B2B
- social events -
Zakładka Start pozwala na
- sprawdzenie ogólnej liczby kontaktów w bazie
- sprawdzenie liczby kontaktów monitorowanych w systemie
- dostęp do ilości aktywnych kontaktów
- dostęp do ilości wysłanych wiadomości e-mail z ostatnich 30 dni
- wyszukiwanie kontaktu w systemie i dostęp do karty kontaktu -
Możliwość segmentacji kontaktów z głównego panelu
- segmentacja kontaktów w czasie
- segmentacja na podstawie zaangażowania kontaktów
- zaawansowaną segmentację aktywnych kontaktów w czasie -
Zakładka Social Events pozwala na
- wyświetlanie zdarzeń społecznościowych kontaktów
- monitorowanie komentarzy
- monitorowanie widżetu wyślij wiadomość (przez Messenger) -
Dostęp do karty kontaktu
- możliwość sprawdzenia zadań, przepisanych odnośnie kontaktu
- możliwość dodawania i usuwania tagów na karcie kontaktu
- możliwość dodawania i usuwania notatek
- możliwość dodawania i usuwania zadań
- możliwość przypisywania kontaktu do danego etapy w lejku -
Panel CRM w aplikacji mobilnej
- szybki dostęp do liczby Twoich kontaktów
- możliwość sprawdzenia nowo dodanych kontaktów
- dostęp do informacji o monitorowanych kontaktach
- informacja o aktywnych kontaktach
- pozyskania informacji o liczbie kontaktów w określonym przedziale czasowym
- szybki dostęp do listy gotowych do zakupu kontaktów
- możliwość sprawdzenia listy zadań do wykonania wraz z informacją o dacie ich utworzenia -
Panel Email Marketing w aplikacji mobilnej
- pozwala na bieżącą analitykę otwarć oraz kliknięć wiadomości
- przedstawia dane o stosunku wiadomości otwartych do klikniętych (CTOR)
- umożliwia podgląd liczby wysłanych wiadomości
- przedstawia analitykę w wybranym przedziale czasowym
- szczegółowa analityka wysłanych wiadomości utworzenia -
Ułatwienie pracy handlowców poprzez możliwość natychmiastowej reakcji na zachowanie aktywnych kontaktów
-
Możliwość zarządzania kontaktami znajdującymi się w grupie klientów, potencjalnych klientów oraz partnerów
Personalizacja treści na stronie
-
Intuicyjny kreator do tworzenia personalizowanych bloków tekstowych i graficznych
-
Modyfikacja strony pod kątem odwiedzającego
-
Bloki produktowe (rekomendacje eCommerce)
-
Personalizacja bloków tekstowych i graficznych (personalizowanie banery)
-
Personalizacja treści przy użyciu własnych elementów graficznych
-
Personalizacja treści danymi zaciąganymi z kanału XML
-
Personalizacja treści przy użyciu kuponów rabatowych
-
Inteligentna rekomendacja produktów na stronie za pomocą:
- ramek rekomendacji
- pop-upów -
Warunki dopasowania treści na stronie WWW:
- segment lub grupa, do których należy kontakt
- etap sprzedażowy, na którym znajduje się kontakt
- bieżący profil behawioralny kontaktu
- historyczny profil behawioralny kontaktu
- profil transakcyjny kontaktu
- mieszany profil behawioralno - transakcyjny kontaktu -
Personalizacja dla kontaktów zalogowanych lub niezalogowanych na stronie WWW
-
Testy A/B/X personalizowanych banerów wraz z analityką
-
Analityka wyświetleń i kliknięć w personalizowanie elementy
-
Analiza transakcji dokonanych przez kontakty po kliknięciu w personalizowane elementy
-
Kreator: widżet Social Proof
- możliwość stworzenia widżetu pokazującego stopień zainteresowania innych odwiedzających każdym pojedynczym produktem na podstawie:
- liczby osób oglądających dany produkt
- liczby osób, które dodały dany produkt do koszyka
- liczby osób, które właśnie zakupiły dany produkt
- możliwość wyświetlania widżetów tylko na stronach produktowych
Pozyskiwanie nowych kontaktów i konwersja anonimowych kontaktów
-
Tworzenie formularzy w kreatorze drag & drop
-
Tworzenie formularzy w kreatorze html
-
Import własnych szablonów formularzy
-
Kreator drag & drop landing page (stron docelowych)
-
Kreator formularzy kontaktowych pop-up Express:
- dostęp do gotowych szablonów formularzy
- możliwość dopasowania kolorów w ustawieniach formularza
- ustawienie e-maila potwierdzającego subskrypcję z poziomu kreatora
- automatyczna segmentacja kontaktów po wypełnieniu formularza
- możliwość wyświetlania exit pop upu
- możliwość dodania dowolnej ilości zgód do formularza -
Responsywne landing page
-
Formularze kontaktowe
-
ożliwość dodania formularzy kontaktowych na Facebook
-
Formularze pobrań materiałów
-
Automatyczne uzupełnianie formularzy pobrań materiałów dla kontaktów monitorowanych
-
Formularze pobrań kodów rabatowych
-
Formularze zapisu na wydarzenie i zarządzanie procesem rejestracji
-
Wyświetlanie formularzy progresywnych w zależności od informacji, które posiadamy o kontakcie
-
Pozyskiwanie danych za pomocą formularzy wyświetlonych podczas rozmowy przez Live Chat
-
Kreator iframe Formularz Ekspres:
- dostęp do gotowych szablonów formularzy
- możliwość dodawania pól, dopasowania kolorów,
- ustawienie podziękowania, e-maila potwierdzającego z poziomu kreatora
- segmentacja kontaktów po zapisie oraz po potwierdzeniu zapisu
- generowanie responsywnego kodu do źródła strony
- automatyczne dopasowanie formularza do parametrów strony internetowej
- możliwość dodania dowolnej ilości zgód do formularza -
Możliwość ustawienia formularza jako sidebar
- z dowolnej strony ekranu
- z opcją domyślnie rozwiniętego
- wyświetlany tylko anonimowym kontaktom
- wyświetlany dla anonimowych i zidentyfikowanych kontaktów
- wyświetlany dla kontaktów, które wygenerowały określoną liczbę wizyt lub odsłon strony
- możliwość dodania dowolnej ilości zgód do formularza -
Możliwość ustawienia formularza jako pop-up
- wyświetlany z opóźnieniem czasowym
- wyświetlany w zdefiniowanym odstępie czasowym
- wyświetlany w momencie zamykania strony WWW przez kontakt
- wyświetlany tylko anonimowym kontaktom
- wyświetlany dla anonimowych i zidentyfikowanych kontaktów
- wyświetlany dla kontaktów, które wygenerowały określoną liczbę wizyt lub odsłon strony
- wyświetlany na zdefiniowanych stronach WWW
- prosta implementacja dodawania pop-upu na stronę
- definiowanie szerokości okna przeglądarki, gdzie będzie wyświetlany pop-up -
Tworzenie i personalizowanie e-maili wysyłanych do kontaktów pozyskanych przez formularz
-
Analityka pozyskiwania kontaktów przez formularze
-
Testy A/B/X formularzy kontaktowych wraz z analityką
-
Testy A/B/X landing pages wraz z analityką
-
Pozyskiwanie adresu e-mail użytkowników aplikacji mobilnej
-
Powiadomienia Web push i Rich Web Push wraz z analityką:
- możliwość tworzenia spersonalizowanego formularza zgody na otrzymywanie powiadomień
- możliwość tworzenia jednego formularza zgody na powiadomienia web push i rich web push
- możliwość tworzenia i wysyłania powiadomień do kontaktów anonimowych
- możliwość tworzenia i wysyłania powiadomień do kontaktów zidentyfikowanych
- możliwość segmentacji zidentyfikowanych kontaktów, które wyraziły zgodę na wyświetlanie powiadomień
- analityka wyświetleń i kliknięć w formularz zgody
- analityka liczby odbiorców, liczby wyświetleń oraz liczby kliknięć powiadomień web push
- dostęp do listy zidentyfikowanych kontaktów, którzy kliknęli w powiadomienie
- natywne formularze zgody web push
- dodanie przycisków do powiadomień Web Push i Rich Push
Web push i Rich Web Push
-
Powiadomienia Web push i Rich Web Push wraz z analityką:
- możliwość tworzenia spersonalizowanego formularza zgody na otrzymywanie powiadomień
- możliwość tworzenia jednego formularza zgody na powiadomienia web push i rich web push
- możliwość tworzenia i wysyłania powiadomień do kontaktów anonimowych
- możliwość tworzenia i wysyłania powiadomień do kontaktów zidentyfikowanych
- możliwość segmentacji zidentyfikowanych kontaktów, które wyraziły zgodę na wyświetlanie powiadomień
- analityka wyświetleń i kliknięć w formularz zgody
- analityka liczby odbiorców, liczby wyświetleń oraz liczby kliknięć powiadomień web push
- dostęp do listy zidentyfikowanych kontaktów, którzy kliknęli w powiadomienie
- dynamiczne rekomendacje AI -
Automatyczna zmiana statusu kontaktu z opt-out na opt-in użytkowników aktywnych
-
Możliwość wysyłania powiadomienia Web Push i Rich Web Push przez Reguły Automatyzacji
-
Możliwość wysyłania powiadomienia Web Push i Rich Web Push przez Workflow
-
możliwość wysyłania powiadomienia Web Push i Rich Web Push z RFM Marketing Automation
-
Możliwość wysyłania dynamicznego powiadomienia Web Push i Rich Web Push z Reguł Automatyzacji
Live Chat
-
Tworzenie czatu:
- możliwość ustawienia domyślnego konsultanta
- możliwość ustawienia kolorów okna i fontów dla wszystkich wyświetlanych okien czatu
- możliwość ustawienia powiadomień dźwiękowych
- możliwość ustawienia stopnia zaokrąglenia krawędzi dla okna czatu
- możliwość doprecyzowania użytkownika w systemie, który dostanie powiadomienie na temat oczekującej rozmowy
- ustawienie wyświetlania formularza kontaktowego na początku rozmowy
- możliwość wyboru wielu pól formularza w prośbie o dane
- możliwość dodania zgody do formularza
- możliwość segmentacji kontaktów pozyskanych z czatu
- możliwość uruchomienia rekomendacji produktowych
- automatyczne dostosowanie języka czatu do języka przeglądarki (dostępne języki: polski, angielski, niemiecki, rosyjski, holenderski, hiszpański, portugalski, szwedzki, czeski, japoński, węgierski, włoski, litewski, fiński, bułgarski, rumuński, albański)
- możliwość połączenia Live Chat z Automatic Sales Chat -
Łatwość dodania czatu na stronę www bez dodatkowych wdrożeń po stronie IT:
- dodanie czatu na stronę www na podstawie kodu monitorującego
- możliwość doprecyzowania URL na którym czat zostanie wyświetlony -
Zarządzanie czatem z panelu konsultanta:
- możliwość nadania dostępu do czatu nieograniczonej ilości konsultantów
- osobny widok dla rozmów oczekujących, aktywnych i zakończonych
- możliwość zmiany statusu konsultanta na niewidoczny
- możliwość wysyłania grafiki w oknie czatu
- dostęp do danych o użytkowniku w trakcie prowadzenia rozmowy
- przechowywanie historii konwersacji z klientami
- bezpośredni dostęp do galerii produktów z Twojego sklepu
- możliwość blokowania użytkownika
- możliwość przekazywania rozmowy do grupy konsultantów lub do konkretnego konsultanta
- podgląd treści, które pisze klient przed ich wysłaniem
- dodawanie gotowych odpowiedzi podczas prowadzenia rozmowy
- znaczniki rozmowy -
Panel konsultantów:
- prosty sposób dodawania nowych konsultantów
- możliwość dodawania oraz edycji ról przypisanych do konsultantów
- rola obserwator
- rola super użytkownik
- rola użytkownik
- możliwość podglądu rozmów, które zostały przeprowadzone przez konsultanta
- możliwość łączenia konsultantów w grupy
- możliwość zarządzania grupami konsultantów -
Panel przeprowadzonych rozmów:
- podgląd do wszystkich przeprowadzonych rozmów
- podgląd oceny każdej przeprowadzonej rozmowy
- łatwość wyszukiwania przeprowadzonych rozmów
- możliwość eksportu przeprowadzonych rozmów -
Pozyskiwanie danych o kontakcie podczas rozmowy na czacie:
- zbieranie danych za pomocą formularza progresywnego
- wyświetlanie formularza kontaktowego na początku rozmowy
- automatyczne przesyłanie informacji o kontakcie do systemu
- wyświetlanie formularza kontaktowego w momencie, kiedy konsultant nie jest aktywny
- automatyczna segmentacja kontaktów pozyskanych z Live Chatu
- dodanie podsumowania rozmowy bezpośrednio na kartę kontaktu
- aktywacja automatycznych alertów w trakcie prowadzenia rozmowy na czasie -
Dostęp do profilu klienta z poziomu panelu konsultanta i wyświetlenie danych, które posiadamy o kontakcie:
- informacje podstawowe jak imię i nazwisko kontaktu
- informacje kontaktowe: adres e-mail oraz numer telefonu
- informacja o aktywności kontaktu definiowana za pomocą punktów scoringowych
- informacja o ostatnio wysłanych wiadomościach e-mail do kontaktu
- możliwość przepisywania zadań do użytkowników z poziomu mini karty kontaktu na czacie
- podgląd notatek pozostawionych na karcie kontaktu z możliwością dodania nowych informacji w czasie rzeczywistym
- historia ostatnio oglądanych produktów i możliwość wysłania tych produktów w trakcie rozmowy
- status: kontakt powrócił i kontynuuje rozmowę -
Analityka Live Chatu:
- możliwość wygenerowania statystyk dla konsultantów i utworzonych czatów
- możliwość ocenienia rozmowy przez klienta po jej zakończeniu
- podgląd wskaźnika zadowolonych klientów
- obliczanie średniego czasu podjęcia rozmowy
- obliczanie średniego czasu odpowiedzi podczas rozmowy
- obliczanie ilości odrzuconych rozmów
- statystyki dotyczące pozyskanych leadów w stosunku do okoliczności wyświetlenia formularza
- lista adresów URL, z których najczęściej są rozpoczynane rozmowy na czacie
- dostęp do listy kontaktów pozyskanych przez Live Chat
Publikacje w Social Media
-
Publikacje postów na Facebooku
- publikacje postów bezpośrednio z systemu
- analiza repostów oraz zostawionych komentarzy dla poszczególnych publikacji
- analiza repostów oraz zostawionych komentarzy w czasie
- dostępna statystyka zasięgu w czasie -
Publikacje postów na Twitterze
- zarządzanie publikacją postów z poziomu systemu
- analiza ilości polubień oraz repostów -
Możliwość integracji dowolnej liczby kont na Facebook oraz Twitterze
-
Możliwość planowania publikacji na Facebook oraz Twitterze
Automatic Sales Chat - era sztucznej inteligencji
-
Wsparcie działu obsługi klienta za pomocą Bota na Facebooku
- integracja z Messengerem na Facebooku
- możliwość udzielenia automatycznych odpowiedzi na pytania klienta
- dostosowanie odpowiedzi Bota do zainteresowań/potrzeb klienta
- automatyczny dobór i wyświetlanie produktów ze sklepu internetowego na podstawie danych z katalogu produktów -
Tworzenie dowolnej ilości scenariuszy działania Bota
-
Używanie elementów eCommerce
- minimalna cena
- maksymalna cena
- kategoria produktu
- nazwa produktu
- opis produktu
- kolor produktu
- wyświetlanie produktów
- rozgałęzienie produktów -
Możliwość przeprowadzenia testu scenariusza działania Bota
-
Możliwość stworzenia scenariuszy rozmów w różnych językach
Integracja z Facebook Ads
-
Rozszerzenie procesów automatyzacji oraz komunikacji z kontaktami dzięki połączeniu SALESmanago z Facebook Ads:
- tworzenie procesu automatyzacji związanego z wyświetleniem konkretnego postu do zdefiniowanej grupy kontaktów
- tworzenie procesu automatyzacji związanego z wyświetleniem reklamy do zdefiniowanej grupy odbiorców
- tworzenie procesu automatyzacji mającego na celu zwiększenie konwersji na promowanej stronie WWW -
Automatyzacja Facebook Custom Audience
-
Prosty kreator Custom Audience
-
Dodawanie i / lub usuwanie kontaktów do Custom Audience na podstawie:
- grup
- segmentów
- wielowariantowego filtrowania kontaktów -
Automatyczne dodawanie i / lub usuwanie kontaktów do Custom Audience na podstawie:
- odwiedzanych podstron
- przypisanych tagów
- etapu w lejku sprzedażowym
- reakcji na otrzymaną wiadomość
- danych transakcyjnych
- danych behawioralnych
- zdarzeń zewnętrznych np. konieczny kontakt przez call center -
Targetowanie kampanii na Facebooku na podstawie stworzonych grup Custom Audience w systemie
-
Integracja z kontem reklamowym posiadanym na Facebooku
-
Kreator do tworzenia i targetowania kampanii na Facebooku
-
Kampanie Facebook - promocja postów
- wybór Fanpage'a do celów promocyjnych
- wybór konta reklamowego do promocji
- ustawienie budżetu reklamowego
- zaawansowane definiowanie czasu wyświetlania reklam
- szybki wybór postów do promocji zaciągniętych automatycznie z fanpage'a -
Kampanie Facebook - skieruj klientów na witrynę
- określenie adresu URL do promocji
- wybór konta reklamowego do promocji
- wybór pixela Facebook
- ustawienie budżetu reklamowego
- zaawansowane definiowanie czasu wyświetlania reklam
- łatwe tworzenie reklamy
- podgląd stworzonej reklamy -
Kampanie Facebook - zwiększ liczbę konwersji
- określenie adresu URL do promocji
- wybór konta reklamowego do promocji
- wybór pixela Facebook
- wybór zdarzenia konwersji
- ustawienie budżetu reklamowego
- zaawansowane definiowanie czasu wyświetlania reklam
- łatwe tworzenie reklamy
- podgląd stworzonej reklamy -
Kampanie Facebook - promuj katalog produktów
- możliwość promowania produktów ze sklepu internetowego
- wybór konta reklamowego do promocji
- wybór konta biznesowego umożliwiającego wyświetlanie produktów ze sklepu
- ustawienie budżetu reklamowego
- możliwość połączenia kampanii na Facebook z katalogiem produktów
- możliwość wyświetlania tylko jednego produktu albo kilku zdjęć produktów na zasadzie karuzeli
- definiowanie zestawu produktów
- definiowanie opisu produktu, który zostanie wyświetlony
- możliwość dodania przycisku wezwania do działania: pobierz, więcej informacji, otwórz link, kup teraz, zarejestruj się
- podgląd stworzonej reklamy -
Analityka kontaktów przekazanych do Custom Audiences
-
Analityka z przeprowadzonych kampanii Facebook
Pozyskiwanie kontaktów z Facebooka
-
Tworzenie aplikacji do pozyskiwania kontaktów z Facebooka
-
Umieszczanie formularzy kontaktowych na Facebooku
-
Integracja z zewnętrznymi programami do targetowania reklam typu lead ads i automatyczne przesyłanie nowo pozyskanych kontaktów
-
Automatyczna zmiana statusu opt-out na opt-in kontaktu aktywnego w Social Media, ale nie zapisanego do wysyłek
-
Anonimowe Marketing Automation w kanale RTB
-
Integracja z sieciami reklamowymi RTB
-
Personalizacja w kanale RTB
Procesy automatyzacji
-
Rozbudowany panel reguł automatyzacji
-
Łatwe zarządzanie regułami z poziomu listy reguł automatyzacji
-
Wykonywanie zbiorowych akcji dla grup reguł z poziomu listy reguł automatyzacji
-
Zaawansowane wyszukiwanie reguł na liście reguł automatyzacji
-
Łatwe zarządzanie regułami automatyzacji za pomocą opisu każdej reguły
-
Definiowanie wieloetapowych procesów automatyzacji działających w czasie rzeczywistym
-
Definiowanie zdarzeń aktywujących regułę w czasie rzeczywistym
-
Definiowanie warunków koniecznych do spełnienia przez kontakt w celu wykonania reguły
-
Definiowanie rozbudowanych akcji uwzględniających scenariusze spełnienia bądź niespełnienia założonych w regule warunków (akcja jeśli tak / jeśli nie)
-
Automatyzacja dla zdarzeń, które nie zostały spełnione przez kontakt
-
Automatyzacja oparta o dane behawioralne
-
Automatyzacja oparta o dane transakcyjne
-
Automatyzacja oparta o przynależność do segmentu w panelu RFM Marketing Automation
-
Automatyzacja oparta o segmenty kontaktów
-
Automatyzacja oparta o dane pozyskane podczas rozmowy z konsultantem na komunikatorze Live Chat
-
Automatyczne alerty do użytkowników
-
Testy A/B/X
-
Rodzaje zdarzeń aktywujących reguły automatyzacji:
- kontakt odwiedził adres URL
- kontakt wszedł z frazy
- kontakt wszedł ze źródła
- kontakt wszedł w strefę beacona
- kontakt kliknął link w e-mailu
- kontakt otworzył e-mail
- kontakt otworzył dowolny e-mail
- otrzymano e-mail od kontaktu
- wysłano e-mail przez proxy
- SMS został dostarczony
- kontakt odpowiedział na SMS
- przypisano tag do kontaktu
- scoring tagu osiągnął
- scoring kontaktu osiągnął
- scoring kontaktu przekroczył
- kontakt osiągnął scoring na etapie kampanii
- kontakt potwierdził subskrypcję
- kontakt zrezygnował z subskrypcji
- kontakt został dodany do systemu
- kontakt został ponownie dodany do systemu
- kontakt został dodany do etapu w kampanii
- nowy szczegół kontaktu
- zmodyfikowano szczegół kontaktu
- zrealizowano zadanie
- kontakt uzupełnił pole kod pocztowy
- kontakt ma nowego właściciela/współwłaściciela
- wystąpiło nowe zdarzenie zewnętrzne
- zmodyfikowano zdarzenie zewnętrzne
- wystąpiło zdarzenie na portalu społecznościowym
- kontakt zmienił status w raporcie RFM
- dodano notatkę do kontaktu
- wysłano e-mail urodzinowy
- kontakt kliknął w baner
- kontakt kliknął w baner z danej grupy
- zgoda przypisana do kontaktu -
Rodzaje warunków używanych w regułach automatyzacji:
- kontakt odwiedził adres URL
- kontakt wszedł z frazy
- kontakt wszedł ze źródła
- kontakt kliknął link w e-mailu
- kontakt otworzył e-mail
- otrzymano e-mail od kontaktu
- kontakt otrzymał określoną ilość e-maili
- kontakt otworzył e-mail wysłany przez proxy
- SMS został dostarczony
- kontakt odpowiedział na SMS
- kontakt posiada tag
- scoring kontaktu osiągnął
- scoring kontaktu przekroczył
- scoring tagu osiągnął
- kontakt osiągnął scoring na etapie kampanii
- kontakt jest na etapie kampanii
- kontakt zrezygnował z subskrypcji
- kontakt posiada szczegół
- kontakt ma właściciela/współwłaściciela
- stan kontaktu
- główny właściciel kontaktu należy do grona użytkowników
- kontakt posiada notatkę
- wystąpiło nowe zdarzenie zewnętrzne
- kontakt mobilny jest w dynamicznym segmencie (APPmanago)
- wystąpiło nowe zdarzenie na portalu społecznościowym
- wysyłka przez Paczkomaty
- kontakt jest w segmencie RFM
- data ze szczegółu
- kontakt posiada zgodę
- kontakt odwiedził stronę www
- predykcja wystąpienia churnu
- predykcja wystąpienia zakupu -
Rodzaje akcji możliwych do wykonania:
- wyślij e-mail do kontaktu
- wyślij alert do użytkownika
- wyślij wiadomość SMS do kontaktu
- wyślij dynamiczny Web Push
- wyślij powiadomienie Web Push
- wyślij powiadomienie PUSH do kontaktu (APPmanago)
- dodaj tag do kontaktu
- usuń tag od kontaktu
- dodaj scoring do tagu
- dodaj scoring do kontaktu
- zapisz kontakt do wysyłek (opt-in)
- wypisz kontakt z wysyłek (opt-out)
- ustaw scoring
- dodaj kontakt na etap w lejku
- usuń kontakt z kampanii
- zmień stan kontaktu
- dodaj notatkę
- dodaj zadanie dla użytkownika
- dodaj/zmień szczegół kontaktu
- ustaw nowego właściciela/współwłaściciela
- dodaj/usuń kontakt w grupie Custom Audiences
- wykryj płeć
- losuj nowego właściciela z grupy użytkowników
- generuj kupon dla kontaktu
- uruchom inną regułę automatyzacji
- wyświetl baner
- wyślij do Zapier
- wyślij e-mail po porzuconym koszyku
- wyślij e-mail z ostatnio oglądanymi produktami
- wyślij informacje na temat uruchomionej reguły
- wyślij email dynamiczny wykorzystując scenariusz
- wyślij e-mail z rekomendacją produktową
- uruchom regułę Webiste Automation -
Analityka aktywności reguł automatyzacji
-
Analityka automatycznych e-maili
-
Analityka automatycznych SMS'ów
-
Analityka automatycznych VMS'ów
-
Analiza danych transakcyjnych w oparciu o zdarzenia zewnętrzne
-
Moduł RFM Marketing Automation:
- zaawansowana analiza danych transakcyjnych klientów
- segmentacja wg czasu od ostatniego zakupu klienta
- segmentacja wg częstotliwości zakupów
- segmentacja wg wpływów pieniężnych
- automatyczne zestawienie danych o klientach i przedstawienie informacji odnośnie ilości kontaktów na poszczególnych macierzach
- macierz zestawienia czasu od ostatniego zakupu do częstotliwości
- macierz zestawienia częstotliwości do wartości
- macierz zestawienia czasu od ostatniego zakupu do wartości
- możliwość podglądu listy kontaktów na poszczególnych macierzach
- analityka zakupowa w określonym zakresie czasowym -
Dostępne akcje do uruchomienia w macierzach RFM Marketing Automation:
- wyślij e-mail
- dodaj tag
- uruchom regułę
- dodaj kontakty do etapu w lejku
- usuń kontakty z kampanii
- wyślij SMS
- dodaj do grupy Custom Audience
- wyślij powiadomienie Web Push -
Analiza danych transakcyjnych w oparciu o informacje zaciągane z kanału XML
-
Rozbudowany kreator Workflow
- stworzenie i zarządzanie całą kampanią za pomocą jednego panelu Workflow
- tworzenie procesów automatyzacji w celu przekształcenia nowych kontaktów w klientów
- dostęp do analityki ilości kontaktów na poszczególnych etapach kampanii
- analityka przepływu kontaktów pomiędzy etapami kampanii w czasie
- możliwość przeprowadzenia testów A/B/X zdarzeń, warunków i akcji
- ustawienia priorytetów ścieżek, po których porusza się kontakt
- ustawianie alternatywnych ścieżek
- testowanie poprawności ustawień Workflow
- możliwość tworzenia dowolnej liczby szkiców
- analityka Workflow
- ułatwione projektowanie kampanii i przejrzystość- nowy sposób łączenia elementów i siatka
- dowolna ilość szkiców -
Rodzaje zdarzeń aktywujących kampanie Workflow:
- kontakt został dodany do systemu
- kontakt kliknął w baner
- kontakt kliknął link w e-mailu
- kontakt otworzył e-mail
- kontakt został dodany do etapu w kampanii
- kontakt został ponownie dodany do systemu
- scoring kontaktu osiągnął
- scoring kontaktu przekroczył
- kontakt zmienił status w raporcie RFM
- kontakt odwiedził URL
- przypisano tag do kontaktu
- nowy szczegół kontaktu
- zmodyfikowano szczegół kontaktu
- zmodyfikowano zdarzenie zewnętrzne
- dodano notatkę do kontaktu
- kontakt ma nowego właściciela/współwłaściciela
- kontakt potwierdził subskrypcję
- kontakt zrezygnował z subskrypcji
- wystąpiło nowe zdarzenie zewnętrzne -
Rodzaje warunków dostępnych w Workflow:
- kontakt mobilny jest w dynamicznym segmencie (APPmanago)
- kontakt jest na etapie kampanii
- kontakt otworzył e-mail
- kontakt kliknął link w mailu
- kontakt posiada tag
- kontakt posiada szczegół
- wystąpiło nowe zdarzenie zewnętrzne
- główny właściciel kontaktu należy do grona użytkowników
- kontakt ma właściciela/współwłaściciela
- kontakt jest w segmencie RFM
- kontakt zrezygnował z subskrypcji
- kontakt otrzymał określoną ilość e-maili
- scoring kontaktu osiągnął
- scoring kontaktu przekroczył
- kontakt posiada notatkę
- scoring tagu jest większy, bądź równy
- kontakt odwiedził stronę www -
Rodzaje akcji możliwych do uruchomienia w kreatorze Workflow:
- dodaj/zmień szczegół kontaktu
- dodaj notatkę
- ustaw nowego właściciela/współwłaściciela
- dodaj tag do kontaktu
- dodaj zadanie dla użytkownika
- dodaj kontakt na etap w lejku
- usuń kontakt z kampanii
- usuń tag od kontaktu
- wyświetl baner
- losuj nowego właściciela z grupy użytkowników
- generuj kupon dla kontaktu
- wyślij alert do użytkownika
- wyślij e-mail do kontaktu
- wyślij wiadomość SMS do kontaktu
- zapisz kontakt do wysyłek (opt-in)
- wypisz kontakt z wysyłek (opt-out)
- ustaw scoring
- dodaj scoring do kontaktu
- dodaj scoring do tagu
- wyślij powiadomienie Web Push
- uruchom regułę automatyzacji -
Kreator Website Automation
- zaawansowany mechanizm pozwalający na personalizację treści na stronie dla klientów anonimowych i monitorowanych
- możliwość personalizacji elementów takich jak:
- wyświetlanie pop-upu
- wyświetlanie okna chatu wraz z dedykowaną treścią
- wyświetlanie ikonu chatu wraz z dedykowana treścią
- wyświetlanie formularza zgody web push
- wyświetlanie dowolnego skryptu
- zaawansowana analityka wyświetlanych elementów na stronie
Zarządzanie kampaniami i lejki sprzedażowe
-
Tworzenie lejków sprzedażowych
-
Tworzenie kampanii sprzedażowych i marketingowych
-
Automatyzacja przepływu kontaktów pomiędzy etapami w kampanii sprzedażowej
-
Automatyzacja procesów sprzedaży i rekomendacji nowych produktów
-
Analiza potencjalnej wartości poszczególnych etapów lejków i kampanii
-
Analiza ogólnego scoringu kontaktu na poszczególnych etapach lejków i kampanii
-
Analityka przepływu leadów przez lejki i kampanię
-
Analiza kanałów komunikacji marketingowej dla kontaktów znajdujących się w kampanii i lejku
-
Analiza źródeł pozyskania leadów
-
Zarządzanie sprzedażą w panelu Zarządzaj Leadami:
- możliwość połączenia działań online z konwersją w kanalie offline
- dostęp do karty kontaktu bezpośrednio z lejka sprzedażowego
- możliwość przeniesienia kontaktów pomiędzy etapami za pomocą metody Drag&Drop
- zarządzanie kontaktami przypisanymi per użytkownika
Next best offer oraz marketing predyktywny
-
Rekomendowanie produktów podobnych
-
Rekomendowanie produktów komplementarnych (cross-selling)
-
Rekomendowanie produktów droższych (up-selling)
-
Rekomendowanie produktów z długiego ogona (the long tail)
-
Rekomendowanie produktów i treści najpopularniejszych na stronie
-
Rekomendowanie najpopularniejszych produktów z danej kategorii
-
Rekomendowanie produktów dopasowanych do zainteresowania kontaktu
-
Rekomendowanie produktów dopasowanych do historii aktywności kontaktu
-
Rekomendacja produktów przecenionych, które wcześniej były oglądane przez kontakt
-
Rekomendacje oparte na produktach klikanych
-
Rekomendacje oparte na produktach oglądanych
-
Rekomendacje zwiększające wskaźnik konwersji
-
Rekomendacje zwiększające średnią wartość koszyka
Machine Learning & Artificial Intelligence Marketing
-
Rekomendowanie spersonalizowanych produktów w oparciu o samouczące się mechanizmy:
- analizę koszykową kontaktu
- analizę behawioralną kontaktu -
Dostęp do panelu analitycznego rekomendacji AI:
- pokrycie bazy rekomendacjami dla poszczególnych typów rekomendacji
- wykresy powiązań pomiędzy kategoriami oraz pomiędzy produktami
- stosunek rekomendowanych produktów do wszystkich produktów w bazie w dziesięciu najpopularniejszych kategoriach
- możliwość wytypowania rekomendacji na podstawie wybranego produktu
- możliwość wytypowania rekomendacji na podstawie wybranej kategorii -
Rekomendacje produktów dostępne indywidualnie na karcie kontaktu
-
Możliwość wysyłki wiadomości zawierających rekomendacje AI Marketing
-
Możliwość wykorzystania ramek produktowych z rekomendacjami AI na stronie www
Analityka marketingowa
-
Analityka pozyskiwania kontaktów (lead generation)
-
Analiza cyklu życia leada
-
Analityka efektywności kampanii (analityka kampanii)
-
Analityka marketing mix na etapach sprzedażowych
-
Analityka przepływu kontaktów (lead routing)
-
Analityka zarządzania klientami
-
Analityka Conversion Touchpoints
-
Analityka konwersji i ścieżek konwersji
-
Analityka atrybucji konwersji
-
Analityka transakcji i zachowania zakupowego
-
Analityka transakcji Google Analytics
-
Analityka transakcji eCommerce
-
Analityka skuteczności reguł automatyzacji
-
Analityka sprzedaży generowanej przez konsultantów podczas rozmowy przez komunikator Live Chat
-
Analityka aktualnej bazy kontaktów
-
Analiza migracji klientów
-
Analityka efektywności kanałów komunikacji z klientem (analityka workflow)
Pozyskiwanie klienta
-
Konwersja anonimowych wizyt:
- aplikacje Facebook - integracja i pozyskiwanie danych osób, które dołączyły do aplikacji do bazy w SALESmanago
- retargeting dla anonimowych użytkowników na Facebooku
- kampania edukacyjna na temat oferty dla nowych klientów na Facebooku
- sidebar z ofertą zapisu na newsletter w zamian za rabat
- pop-up w nowym i funkcjonalnym kreatorze Ekspres
- pop-up z ofertą zapisu na newsletter w zamian za rabat
- pop-up dynamiczny, zachęcający do bycia na bieżąco z produktami z oglądanej kategorii
- alert cenowy - zapis na powiadomienie, kiedy cena produktu spadnie poniżej X
- livechat - możliwość kontaktu z konsultantem na czacie
- personalizowane oferty w treściach dynamicznych dla nowych klientów
- retargeting klientów anonimowych w sieciach RTB w oparciu o historię wizyt -
Nawiązanie relacji z nowymi klientami:
- e-mail powitalny
- lead nurturing - cykl wiadomości edukacyjnych
- kampania edukacyjna na temat oferty dla nowych klientów na Facebooku
- personalizowane oferty w treściach dynamicznych dla nowych klientów
- ad remarketing - kampania display z najważniejszymi informacjami o firmie i ofercie (element lead nurturingu)
- pop-up umożliwiający oglądnięcie filmiku na YouTube i umówienie webinaru przez Calendly -
Personalizowana komunikacja masowa:
- mailingi produktowe z dynamicznymi banerami dopasowanymi do zainteresowań klienta
- dynamiczne mailingi produktowe, bazujące na historii wizyt klienta
- dynamiczne mailingi produktowe, bazujące na zainteresowaniach innych klientów w ostatnim czasie
- personalizowane SMSy z informacjami o promocjach w interesujących klienta kategoriach
- Facebook custom audiences - dodanie klienta do grupy kontaktów zainteresowanych podobnymi produktami
- ad remarketing - uruchomienie kampanii dla klientów, którzy dokonali zakupu na stronie (w zależności od kategorii produktu) -
Konwersja anonimowych wizyt przez Live Chat:
- możliwość wyświetlania formularza progresywnego przed rozpoczęciem konwersacji
- automatyczne przekazywanie danych z formularza do systemu
- możliwość wyświetlania formularza kontaktowego, jeżeli konsultant nie jest aktualnie zalogowany do czatu
- automatyczne otagowanie kontaktów pozyskanych z czatu
- analiza czatu jako źródła pozyskiwania kontaktów w panelach analitycznych systemu
Klient aktywny
-
Personalizacja oferty on-line:
- dynamiczne rekomendacje produktowe - na stronie produktu - podobne z kategorii
- dynamiczne rekomendacje produktowe - na stronie produktu - polecane w zestawie do przeglądanego produktu
- dynamiczne rekomendacje produktowe - na stronie kategorii - prezentowanie pierwszych wyświetlanych produktów na podstawie historii wcześniejszych wizyt/zakupów
- dynamiczne banery - główny baner - personalizacja promocji na kategorie, którymi interesował się klient
- dynamiczne banery - banery boczne - prezentowanie oferty promocyjnej z kategorii, którą interesował się klient
- ad remarketing - wyświetlanie reklam w oparciu o przeglądane kategorie produktowe -
Cross-selling:
- e-mail dynamiczny po transakcji - produkty powiązane z kupionym
- e-mail dynamiczny po X dniach od zakupu - produkty powiązane z kupionym
- e-mail dynamiczny po wizycie na stronie www - produkty przeglądane w trakcie wizyty i powiązane
- Facebook custom audiences - dodanie klienta do grupy kontaktów zainteresowanych podobnymi produktami
- dynamiczne rekomendacje produktowe - prezentacja produktów powiązanych z kupionym wcześniej
- pop-up dynamiczny - wyświetlany X czasu po zakupie określonego produktu z rekomendacjami innych produktów
- ad remarketing - uruchomienie kampanii w sieci reklamowej dla klientów, którzy dokonali zakupu na stronie WWW (w zależności od kategorii produktu)
- e-mail z indywidualną rekomendacją produktową po dokonanym zakupie w module Machine Learning & AI Marketing -
Up-Selling:
- e-mail dynamiczny po wizycie na stronie www - prezentowanie produktów przeglądanych w trakcie wizyty i podobnych, ale droższych
- e-mail dynamiczny X dni po zakupie - prezentowanie produktów z tej samej kategorii co kupione wcześniej, ale droższych
- Facebook custom audiences - dodanie klienta do odpowiedniej do kategorii zakupionego produktu grupy reklam i wyświetlanie reklam powiązanych produktów
- dynamiczne rekomendacje produktowe - inne z tej kategorii/producenta, droższe
- alert o wizycie klienta VIP zainteresowanego produktami premium - dosprzedaż przez Call Center
- pop-up dynamiczny - wyświetlany X czasu po zakupie określonego produktu z rekomendacjami dopasowanych produktów
- ad remarketing - uruchomienie kampanii w sieci reklamowej dla klientów, którzy dokonali zakupu na stronie WWW (w zależności od kategorii produktu) -
Zwiększanie wartości koszyka zakupowego:
- SMS z personalizowaną ofertą stworzoną w oparciu o wcześniejsze transakcje klienta
- dynamiczna ramka rekomendacyjna z sugerowanymi produktami na ekranie koszyka zakupowego
- pop-up z sugerowanym produktem w zestawie do dodanego do koszyka -
Ratowanie porzuconych koszyków:
- e-mail z produktami pozostawionymi w koszyku wysyłany po porzuceniu transakcji
- e-mail z produktami pozostawionymi w koszyku i dodatkowym rabatem wysyłany po dłuższym czasie
- SMS z przypomnieniem o możliwości dokończenia transakcji
- Facebook Custom Audiences - kampania dla niezakończonych transakcji
- pop-up wyświetlany przy kolejnej wizycie z informacją o produktach pozostawionych w koszyku
- alert o porzuceniu koszyka o dużej wartości - finalizacja z pomocą Call Center
- ad remarketing - kampania w sieciach reklamowych, przypominająca o możliwości dokończenia transakcji -
Budowa lojalności:
- e-maile urodzinowe
- program lojalnościowy - cykliczny e-mail informujący o ilości zebranych punktów oraz korzyściach, jakie z niego płyną
- cykl e-maili edukacyjnych związanych z zakupionym produktem (jak go użytkować, jak serwisować, itd.)
- oferty lojalnościowe dla klientów VIP - wcześniejsza informacja o promocjach/większe bonusy
- SMS urodzinowy - rabat z okazji urodzin
- SMS dla klientów VIP - ekskluzywne promocje
- banery dynamiczne z informacjami dla klientów o korzyściach z dokonania kolejnych zakupów
- dynamiczna treść z informacją o potrzebnej ilości punktów do uzyskania dodatkowych korzyści
- ad remarketing - kampania display z brandingiem sklepu i przypomnieniem o dodatkowych benefitach dla klientów VIP -
Utrzymanie klienta na stronie WWW:
- exit pop-up - personalizowany komunikat wyświetlany klientom, którzy spędzili dużo czasu na stronie, w momencie, gdy chcą ją opuścić
Reaktywacja klienta
-
Aktywacja nieaktywnych klientów:
- e-mail dynamiczny wysyłany po X tygodniach od ostatniej wizyty. Zawiera produkty, którymi interesował się klient
- cykl e-maili z rabatami - w miarę upływu czasu od ostatniej wizyty, klient otrzymuje wiadomości z coraz większym rabatem na kolejne zakupy
- e-mail dynamiczny z informacjami o przecenie / zmianie ceny produktów, którymi interesował się klient
- SMS z zaproszeniem do sprawdzenia skrzynki e-mail wysyłany w przypadku braku reakcji na wiadomości e-mail
- SMS z zaproszeniem do wizyty na stronie w przypadku braku reakcji na wcześniejszą komunikację
- Facebook custom audiences - targetowane reklam w social media na podstawie zainteresowań klienta
- wyświetlenie po transakcji indywidualnie wyliczonego rabatu na kolejne zakupy
- alert o braku wizyt klienta VIP - zaproszenie do skorzystania z oferty z poziomu Call Center
- ad remarketing - uruchomienie odpowiedniej kampanii w sieci reklamowej dla klientów, którzy dokonali zakupu na stronie WWW (w zależności od kategorii produktu)
- nawiązanie interakcji z klientami poprzez wyświetlanie powiadomień web push w obrębie okna przeglądarki kontaktu
-
Podgląd aktywności anonimowych kontaktów na stronie w czasie rzeczywistym
-
Archiwizacja anonimowych wizyt
-
Personalizacja treści na stronie dla anonimowych kontaktów
-
Wyświetlanie powiadomień web push z aktualną ofertą dla anonimowych kontaktów
-
Anonimowe Marketing Automation w kanale RTB
-
Komunikacja z użytkownikami anonimowymi za pomocą komunikatora Live Chat z możliwością zbierania danych poprzez formularz progresywny
-
Prosty kreator alertu
- automatyczna wysyłka powiadomień o aktywności Twoich kontaktów na stronie internetowej
- uzyskanie natychmiastowych informacji o zainteresowaniach klientów
- wspomaganie pracy działów handlowych
- możliwość ustawienia częstotliwości wysyłania alertów -
Prosty kreator macierzy segmentacji
- automatyczne przypisywanie tagów do kontaktów odwiedzających Twoją stronę internetową
- automatyczne przydzielenie punktów scoringowych do kontaktów odwiedzających Twoją stronę internetową
- analiza czasu odwiedzin Twojej strony internetowej przez kontakty
- możliwość uruchomienia zarówno prostych, jak i dynamicznych reguł
- segmentacja kontaktów ze względu na zainteresowania -
Prosty kreator eksportu
- eksport kontaktów wraz z danymi np. przypisane tagi, szczegóły
- eksport zdarzeń zewnętrznych
- możliwość sprecyzowania zakresu eksportowanych danych -
Autoresponder - do tworzenia i ustawienia automatycznej wysyłki e-maila do kontaktu w momencie:
- odwiedzenia konkretnej podstrony
- przypisania określonego tagu
- reakcji na otrzymaną wiadomość
- przejścia na wybrany etap w lejku sprzedażowym -
Lead Nurturing - do tworzenia i wysyłania automatycznego cyklu wiadomości w momencie:
- dodania kontaktu do systemu
- przypisania tagu do kontaktu
- przejścia kontaktu na wybrany etap w lejku sprzedażowym -
Kreator e-mail drag & drop
-
Kreator drag & drop landing page
-
Import kontaktów:
- szybki import dużych baz danych
- importowanie podstawowych danych o kontakcie
- importowanie dodatkowych informacji jako szczegóły na karcie kontaktu
- automatyczna segmentacja bazy kontaktów dzięki możliwości importowania do 16 tagów na raz
- raport z przeprowadzonego importu -
Alert - do tworzenia i ustawiania automatycznych powiadomień, które otrzyma użytkownik w momencie aktywności kontaktów na określonej stronie
-
Personalizowane banery - do tworzenia grup elementów graficznych lub tekstowych wykorzystywanych do personalizacji treści e-maili i stron WWW oraz określania segmentów kontaktów dla których ma zostać zastosowana personalizacja. Segmentacja na podstawie:
- tagów
- scoringu
- etapów w kampanii sprzedażowej -
Testy A/B/X treści dynamicznych - optymalizacja konwersji dla treści wyświetlanych na stronie
-
E-mail dynamiczny - do tworzenia i wysyłania e-maili z dynamicznie rekomendowanymi produktami gdy:
- kontakt odwiedził stronę
- kontakt nie odwiedził strony przez określony czas
- wyślij teraz do grupy odbiorców -
Kreator e-maili z porzuconym koszykiem:
- możliwość zdefiniowania ilości elementów do wyświetlania w wiadomości
- możliwość modelowania wyglądu opisu produktów
- możliwość zdefiniowania określonej grupy odbiorców
- inteligentny filtr wysyłki z ograniczeniem do 1 wiadomości dziennie do kontaktu -
Ramka rekomendacji - do tworzenia ramek z dynamicznie rekomendowanymi produktami umieszczanymi na stronie WWW.
-
Kreator pop-up z grafiką:
- prosty w użyciu kreator do tworzenia pop-upów zawierających samą grafikę (bez formularza)
- zaawansowany mechanizm wyświetlania pop-upów
- zaawansowana analityka pokazująca zaangażowanie w wyświetlane pop-upy -
Kreator wiadomości tekstowych i urodzinowych:
- Możliwość wyboru wysyłki wszystkimi kanałami komunikacji
- Priorytety wysyłki
- Wysyłka grafik, linków, obrazów.
- Precyzyjne określenie wysyłki dzięki selektorom
-
Analityka Ogólna Bazy:
- analiza przyrostu kontaktów w bazie
- analiza przyrostu monitorowanych kontaktów w bazie
- analiza powodów wypisów kontaktów ze subskrypcji
- szczegółowa analiza aktywności bazy kontaktów -
Analityka Lead Generation
- analiza źródeł pozyskania kontaktów
- analiza przyrostu kontaktów w bazie ze względu na źródło pozyskania -
Analityka Kampanii
- analiza przepływu kontaktów przez kampanię z uwzględnieniem źródeł pozyskania kontaktów
- szczegółowa analiza przepływu kontaktów przez poszczególne etapy
- analiza liczby pozyskanych kontaktów z uwzględnieniem etapów kampanii, na których się znajdują
- analiza komunikacji marketingowej dla kontaktów w kampanii
- analiza konwersji kontaktów w kampanii
- analiza ścieżek konwersji
- analiza czasu przepływu kontaktów przez kampanię ze względu na źródło pozyskania
- analiza ilości kontaktów, które przeszły przez kampanię ze względu na źródło pozyskania -
Analityka Lead Routing:
- analiza pozyskanych kontaktów
- analiza kontaktów przekazanych do handlowców
- analiza pracy handlowców na przekazanych kontaktach
- analiza przepływu kontaktów przez lejek sprzedażowy z uwzględnieniem źródeł pozyskania kontaktów
- analiza punktów konwersji w lejku sprzedażowym
- szczegółowa analiza pozyskania i przepływu kontaktów przez handlowca -
Analityka kampanii Workflow:
- wyszczególnienie ilości kontaktów na poszczególnych szczeblach kampanii
- analiza efektywności sposobu zarządzania kampanią
- analiza przebiegu kampanii w czasie
- analityka wiadomości wysłanych z kampanii
- średni OR wiadomości wysłanych w zakresie kampanii
- średni CTR wiadomości wysłanych w zakresie kampanii -
Analityka predykcji
- analiza CLV dla całej bazy kontaktów
- analiza predykcji churnu całej bazy kontaktów
- analiza predykcji dokonania ponownej transakcji dla całej bazy
- analiza najlepszych źródeł komunikacji z kontaktami znajdującymi się w bazie
- zaawansowana analiza aktywności bazy kontaktów -
Google Analytics:
- zaciąganie danych transakcyjnych z Google Analytics
- szczegółowa analiza transakcji
- badanie ilości oraz wartości transakcji wspieranych przez SALESmanago -
CRM:
- szczegółowa analiza bazy kontaktów per handlowiec
- lista hot leads
- lista najnowszych kontaktów
- lista zadań do wykonania
- analiza najpopularniejszych kampanii i lejków sprzedażowych -
E-mail Marketing:
- szczegółowa analiza wszystkich wysłanych e-maili
- średni OR dla wysłanych e-maili
- średni CTR dla wysłanych e-maili
- średni CTOR dla wysłanych e-maili
- wyróżnienie najlepszych wiadomości pod kątem liczby otwarć i kliknięć -
Website Marketing:
- analiza źródeł pozyskania kontaktów
- szczegółowa analiza wyświetleń oraz interakcji w formularze kontaktowe
- szczegółowa analiza wyświetleń oraz interakcji w pop-upy
- szczegółowa analiza wyświetleń oraz interakcji w landing pages
- szczegółowa analiza wyświetleń oraz interakcji w personalizowane elementy
- szczegółowa analiza wyświetleń oraz interakcji w powiadomienia web push
- wyróżnienie najpopularniejszych formularzy
- wyróżnienie najpopularniejszych pop-upów
- wyróżnienie najpopularniejszych landing pages
- wyróżnienie najpopularniejszych personalizowanych banerów -
Procesy Automatyzacji
- analiza uruchomionych reguł automatyzacji
- analiza wysłanych automatycznych e-maili
- średni OR dla automatycznych e-maili
- średni CTR dla automatycznie wysłanych e-maili
- wyszczególnienie najbardziej aktywnych reguł automatyzacji
- wyszczególnienie najmniej aktywnych reguł automatyzacji
- wyróżnienie 10 najpopularniejszych reguł wysyłających automatyczne wiadomości -
Wykresy RFM Marketing Automation:
- analiza kontaktów wg czasu od ostatniego zakupu
- analiza kontaktów wg częstotliwości zakupów
- analiza kontaktów wg wpływów pieniężnych
- ilość wszystkich kontaktów pozyskanych w ustawionym przedziale czasowym, które nie dokonały zakupu
- porównanie ilości kontaktów na poszczególnych macierzach -
Panel Analityczny - Twój Marketing
- analiza modułów systemu pod kątem ich użytkowania
- wskazówki dotyczące Twojej kampanii Marketing Automation
- możliwość zarządzania wskazówkami za pomocą użycia filtrów
- analiza wykorzystania każdego panelu w systemie
- bloki z informacjami o konkretnych funkcjach w dostępnych obszarach -
Analityka rekomendacji AI:
- liczba wysłanych zapytań o rekomendację
- liczba wygenerowanych rekomendacji
- analityka w zdefiniowanych przedziale czasowym
- statystyki łącznej ilości rekomendacji
- statystyki łącznej ilości zapytań o rekomendacji
- statystyki dotyczące stopnia pokrycia bazy rekomendacjami
- TOP 3 najczęściej rekomendowanych produktów -
Analityka powiadomień Web Push oraz Rich Web Push:
- liczba wyświetlonych powiadomień web push
- statystyki wysłanych, wyświetlonych i klikniętych powiadomień w okresie czasowym
- średni CTR powiadomień w wybranym okresie czasowym -
Revenue Attribution Analytics and Analityka produktu
- dokładna analiza generowanego przychodu
- najważniejsze elementy prowadzonych kampanii, które generują największy przychód
- informacja jak działania prowadzone w SALESmanago przekładają się na wzrost przychodu i wzrost liczby dokonywanych transakcji
- informacje o ROI oraz efektywności wszystkich działań marketingowych prowadzonych online -
Analityka Mobile Marketing
- Dashboard analityczny
- Kontakty opt-in
- Liczba wiadomomości wysłanych, dostarczonych, odczytanych
- Lista wysłanych wiadomości
- Lista wiadomości masowych, z reguł, z workflow, urodzinowych, testowych
- Lista pojedynczych wysłanych wiadomości
- Analityka konkretnej wysyłki
- Statystyki wysłanych wiadomości
-
Testy A/B wysyłanych e-maili wraz z analityką
- testowanie konta wysyłkowego (nadawcy)
- testowanie tematu e-maila
- testowanie treści e-maila
- testowanie daty wysłania
- możliwość określenia procentu grupy kontaktów, do których ma zostać wysłany testowy e-mail
- kryteria oceny e-maili pod kątem ilości otwarć i ilości kliknięć
- możliwość automatycznej wysyłki lepszego e-maila pod kątem dostępnych kryteriów
- możliwość określenia dokładnego czasu automatycznej wysyłki lepszego e-maila
- możliwość manualnego wysłania lepszego e-maila
- szczegółowa analiza wysłanych e-maili podczas testu -
Testy A/B/X personalizowanych banerów wraz z analityką
- dodanie elementów do testowania
- ustawienie stosunku procentowego wyświetlania poszczególnych elementów podczas testu
- określenie czasu trwania testu
- określenie sposobu wyświetlania produktów po zakończonym teście
- kryterium oceny testowanego elementu pod kątem ilości kliknięć
- szczegółowa analiza kliknięć w testowane elementy przed i po przeprowadzonym teście -
Testy A/B/X formularzy kontaktowych wraz z analityką
- dodanie lub stworzenie w kreatorze drag&drop; nowego elementu do testowania
- ustawienie stosunku procentowego wyświetlania poszczególnych elementów podczas testu
- określenie czasu trwania testu
- określenie sposobu wyświetlania produktów po zakończonym teście
- kryterium oceny testowanego elementu pod kątem ilości kliknięć
- szczegółowa analiza kliknięć w testowane elementy przed i po przeprowadzonym teście -
Testy A/B/X landing pages wraz z analityką
- dodanie lub stworzenie w kreatorze drag&drop nowego elementu do testowania
- ustawienie stosunku procentowego wyświetlania poszczególnych elementów podczas testu
- określenie czasu trwania testu
- określenie sposobu wyświetlania produktów po zakończonym teście
- kryterium oceny testowanego elementu pod kątem ilości kliknięć
- szczegółowa analiza kliknięć w testowane elementy przed i po przeprowadzonym teście
-
Moduł monitoringu wizyt w czasie rzeczywistym
-
Moduł monitoringu i archiwizacji wizyt anonimowych
-
Moduł generowania kodów rabatowych
-
Dynamiczne pop-upy zawierające treść dopasowaną do profilów behawioralnych i transakcyjnych klientów
-
Progresywne formularze do gromadzenia szczegółowych danych kontaktowych
-
Moduł zaawansowanego monitowania zachowania osób na stronie - Web Beacon:
- monitoring na stronach WWW w układzie T
- monitoring oglądanych produktów na stronie
- monitoring kliknięć w przyciski, które nie powodują zmiany adresu URL
- monitoring interakcji z konfiguratorami i kalkulatorami
-
Dowolna ilość użytkowników w systemie
-
Definiowanie ról użytkowników:
- administrator
- menadżer
- marketer
- sprzedawca
- operator wysyłek
- zwykły użytkownik -
Automatyczne przypisywanie kontaktów do konta użytkownika
-
Przypisanie użytkownika jako głównego właściciela lub właściciela kontaktu
-
Współdzielenie ustawień pomiędzy kontami użytkownika
-
Analityka kontaktów per konto użytkownika
-
Historia logowania użytkowników do systemu
Systemy CRM
-
Sugar CRM
-
ZOHO CRM
Platformy eCommerce
-
Magento
-
PrestaShop
-
IAI-Shop
-
Shoper
-
WooCommerce
-
ATOMSTORE
-
2ClickShop
-
Ebexo
-
Selly
-
Shopware
-
ShopGold
Pozostałe integracje
-
Google Analytics
-
Kalendarz Google
-
Zapier
-
Inteliwise live chat
-
Webankietka.pl
-
LeadsBridge
-
Landingi.com
-
FastTony.es
-
CITRIX - Go to Webinar
-
AdKontekst.pl
-
Adform.com
-
WordPress - Contact Form 7
-
Bramka SMS: SMSAPI.pl
-
Bramka SMS: SIT Mobile
-
Bramka SMS: SerwerSMS.pl
-
Bramka SMS: REDLINK
-
Bramka SMS: Via Net
-
Bramka SMS: Voice.com
-
Bramka SMS: Sales Traffic
-
Bramka SMS: Text Marketer
-
Bramka SMS: IMOBIS
-
Bramka SMS: Spryng
-
Bramka SMS: Advanced telecom
-
Bramka SMS: Esendex
-
Bramka SMS: Labyrintti
-
Bramka SMS: Modica
-
Bramka SMS: GSMS
-
Bramka SMS: Euro_SMS
-
Bramka SMS: Sinhro
-
Bramka SMS: SMS Sendro
-
Bramka SMS: Pubil
-
Bramka SMS: Tide
-
Bramka SMS: Materna
-
Bramka SMS: INFOBIP
-
Bramka SMS: DYNMARK
-
Bramka SMS: EUROCOM
-
Bramka SMS: Masivian S.A.S
-
Bramka Bulker
-
Bramka SMS: Unifonic
-
Bramka SMS: SMSMESSENGER (BLUE MEDIA)
-
Bramka SMS: Megafon
-
Bramka SMS: Unicell
-
Bramka SMS: Posta Güvercini
-
Bramka SMS: Vertex
-
Bramka SMS: Karix
-
Bramka SMS: Instasent
-
Bramka SMS: SMSc.ru
-
Bramka SMS: Vodafone
-
Bramka SMS: 360NRS
-
Bramka SMS: NRS
-
Bramka SMS: SMSenvoi
-
Bramka SMS: CELLSYNT
-
Bramka SMS: WHIZZ SMS
-
Bramka SMS: LINK MOBILITY
-
Bramka SMS: LOX24
-
Bramka SMS: LABYRTINTTI
-
Bramka SMS: ADM TELECOM
-
Bramka SMS: SITMOBILE
-
Bramka SMS: GUPSHUP
-
Bramka SMS: TCG
-
Bramka SMS: MOVISTAR
-
Bramka SMS: IKONO
-
Bramka SMS: ASSECO
-
Bramka SMS: LIFECELL
-
Bramka SMS: MOBYT
-
Bramka SMS: TWILIO
-
Integracja z Call Center
-
Integracja z Beaconami
-
Integracja z APPmanago
-
Integracja z FOCUS TELECOM
-
Integracja z skebby.com
-
Integracja z Infobip (Viber)
-
Integracja MessageBird (WhatsApp)
-
Bramka SMS Toyo Digital
-
Integracja kodu monitorującego
-
Dodawanie / usuwanie kontaktów wraz ze szczegółowymi danymi
-
Dodawanie / usuwanie tagów
-
Zarządzanie zdarzeniami zewnętrznymi
-
Zarządzanie kodami rabatowymi
-
Eksport aktywność kontaktów
-
Zarządzanie listą wysyłkową
-
Wysyłka e-mail
-
Zarządzanie zadaniami użytkowników
-
Zarządzanie regułami automatyzacji
-
Monitorowanie zdarzeń AJAX/JavaScript
-
Przesyłanie zdarzeń zewnętrznych przy użyciu JavaScript