Poszetka E-book

Poznaj historię sukcesu firmy Poszetka

Przesyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez Benhauer Sp. z.o.o. operatora SALESmanago. Aby uzyskać więcej informacji na temat tego, w jaki sposób zobowiązujemy się do ochrony i poszanowania Twojej prywatności, prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką Prywatności oraz Regulaminem.

Kliknij, aby pobrać: Case Study - Poszetka

Nie trać czasu!

Załóż darmowe konto

861%

ROI dla wdrożenia Marketing Automation

50,4%

OR wiadomości z workflow 50,4% wyższy w stosunku do maili masowych

System SALESmanago zdecydowanie pomógł usprawnić procesy marketingowe w naszej firmie. Jest intuicyjny w obsłudze, bardzo rozbudowany i przejrzysty. Obsługę klienta i wprowadzenie do systemu również oceniamy bardzo dobrze. 11/10!

Beniamin Janik

Social Media Manager

Salesmanago Icon

Klient

“Nasza historia ma początek w 2010 roku - to wtedy przypadkowe spotkanie i rodząca się fascynacja klasyczna modą męską doprowadziły nas do założenia (początkowo domowej) manufaktury szyjącej bardzo niszowe produkty. Dziś, ponad 10 lat później, patrzymy wstecz z niedowierzaniem - jak szybko to się potoczyło! :) Przez cały ten czas obserwowaliśmy gwałtowny wzrost zainteresowania klasyczną męską elegancją, która - choć wciąż niszowa - weszła na salony i pomogła nam rozwinąć skrzydła. W Polsce, w Europie, na całym świecie - razem z trendem rośniemy w siłę my, dumnie podkreślając hasło “Poszetka Worldwide”. Mimo to, nie wstydzimy się, że zaczynaliśmy od ręcznego obszywania poszetek w domu, rękami jednej osoby - ale też chętnie podkreślamy, że wciąż zachowując rodzinny charakter firmy, urośliśmy wielokrotnie!”

Salesmanago Icon

Wyzwania

E-commerce:

sklep z elegancką odzieżą męską
i damską oraz akcesoriami i galanterią.

Kierunek działań:

- mechanizmy związane z:

  • tagowanie kontaktów na podstawie źródeł pozyskania (wg kategorii),
  • tagowanie kontaktów na podstawie zakupionych produktów,
  • tagowanie kontaktów na podstawie oglądanych kategorii,

- lead nurturing (edukacja) nowych klientów - kampanie mailowe przygotowujące klienta na zakup,
- newslettery - zachowanie ciągłości w komunikacji z klientem; rabat dla klientów po zapisie na newsletter,
- maile z porzuconym koszykiem zakupowym,
- maile dynamiczne po wizycie klienta na stronie www,
- personalizacja strony www
- wdrożenie live chatu w celu zapewnienia ciągłości komunikacji z klientem i pozyskiwania nowych leadów.
Salesmanago Icon

Realizacja

E-mail marketing

Wysyłka masowa obejmuje od 1 do 2 wysyłek tygodniowo i skierowana jest do określonej grupy odbiorców, m.in. z podziałem na polsko i anglojęzycznych klientów.


Mailing informujący o nowościach
i aktualnych promocjach.

Workflow:

Workflow, nazwa: “porzucony koszyk rabat”.

Opis: Jeżeli wystąpił zakup w ciągu ostatnich 6 godzin dodawany jest tag dla kontaktu, jeżeli nie wystąpił zakup wysyłany jest mail po porzuconym koszyku. W kolejnym kroku, jeśli kontakt nie posiada tagu porzucony_koszyk_rabat i ponownie porzuci koszyk wysyłany jest mail z kodem rabatowym. Następnie kontakt jest odpowiednio tagowany i kończy workflow.


Obecnie praca nad dwoma nowymi kampaniami w workflow:
• cross-selling po zakupie
• onboarding dla nowych kontaktów

Web Push:

Dwa aktywne formularze zgody, jeden skierowany do polskojęzycznych klientów, drugi do anglojęzycznych klientów.
CTR 7.41%

On site:

Lead Generation

Pop-upy z kodem rabatowym zachęcające do zapisu na newsletter w wersji PL i EN. Po zapisie wychodzi wiadomość z kodem rabatowym, która jest zautomatyzowana w regułach. Social Proof na każdej stronie produktu w zależności od wizyt.

Segmentacja:

Segmentacja behawioralna, transakcyjna i deklaratywna. Segmentacja klienta wg odwiedzin na stronie. Segmentacja wg przeglądanych oraz zakupionych produktów. Segmentacja geograficzna, w zależności od kraju.

Komunikacja z klientem:

E-mail marketing masowy.
Web-Pushe standardowe.
Komunikacja on-site.
Maile dynamiczne.

Obecnie praca nad formularzem kontaktowym, wersja PL i EN. Po zapisie wysyłka maila z kodem rabatowym za pomocą reguły.

Salesmanago Icon

Efekty

861%

ROI dla wdrożenia Marketing Automation

E-MAIL MARKETING

Ostatnie 12 miesięcy

OR

37,94%

CTR

4,25%

Wyniki zostały osiągnięte w bardzo krótkim czasie - 3 miesięcy - wysyłka odbywa się od grudnia 2021

WORKFLOW
/ analityka wiadomości

Ostatnie 12 miesięcy

OR

57,08%

CTR

6,33%

Wysyłka wiadomości w czasie rzeczywistym w odpowiedzi na zachowania klienta

50,4%

OR wiadomości z workflow 50,4% wyższy w stosunku do maili masowych oraz CTR wiadomości z workflow 48,9% wyższy w stosunku do maili masowych. Wyniki osiągnięte w bardzo krótkim czasie (okres 3 miesięcy).

Salesmanago Icon

Możliwości rozwoju

Wdrożenie wyszukiwania
za pomocą grafiki
Cinderella AI Visual
Products Search.

Wdrożenie Personal Shopping Inbox, aby informować o promocjach i aktualnej ofercie również kontakty anonimowe.

300 pracowników wspiera ponad 3000 średnich i dużych firm na całym świecie