Rockmetalshop E-book
Case Study

Odkryj historię sukcesu
współpracy Rockmetalshop
i SALESmanago

badge-1 badge-2 badge-3 badge-4

2 613%

ROI dla wdrożenia
Marketing Automation

64%

transakcji wspieranych last click zostało wygenerowane przez kampanie automatyczne dopasowane 1-do-1 do aktywności użytkowników

SALESmanago to świetne narzędzie, które nie tylko umożliwia nam automatyzację kampanii, ale również ma znaczny wpływ na zwiększenie sprzedaży. Dzięki danym analitycznym oraz segmentacji jesteśmy w stanie dotrzeć do klienta z konkretną ofertą w najlepszym dla niego momencie, co ma znaczny wpływ na skrócenie ścieżki zakupowej. System posiada ogrom funkcjonalności, jest intuicyjny w obsłudze, a na każdym etapie naszej współpracy możemy liczyć na wsparcie.

Bartłomiej Pluciński

CEO

Salesmanago Icon

O firmie

Rockmetalshop.pl to jeden z najstarszych sklepów działających w polskim internecie, sprzedających odzież i akcesoria bezpośrednio związane z muzyką rock i metal. Przez lata działalności sukcesywnie rozszerzyli asortyment, oferując rzeczy praktycznie niedostępne nigdzie indziej w Polsce. Na dzień dzisiejszy sklep oferuje fanom muzyki ponad 60 tys. różnego rodzaju asortymentu, poczynając od biżuterii i piercingu, poprzez odzież i obuwie, książki i płyty, na instrumentach i meblach kończąc

Salesmanago Icon

Wyzwania

Utrzymanie lojalności wobec
marki oraz zwiększenie wartości
Customer Lifetime Value

Prowadzenie komunikacji w wielu kanałach (e-mail, webpush, komunikaty na stronie), pozwalającej na dostarczanie spersonalizowanej oferty

Stała aktywizacja
oraz segmentacja klientów

Automatyzacja
procesów marketingowych

Salesmanago Icon

Efekty

656%

wyższy CTR w mailach
dynamicznych z wykorzystaniem predykcji zakupowej klienta

64%

transakcji wspieranych last click zostało wygenerowane przez kampanie automatyczne dopasowane 1-do-1 do aktywności użytkowników

541%

wyższy współczynnik kliknięć oraz 176% wyższy współczynnik otwarć w e-mailach dynamicznych z rekomendacjami w stosunku do e-maili masowych

3 313%

wyższy OR w mailach masowych wysyłanych do aktywnej posegmentowanej grupy kontaktów w porównaniu do wysyłek bez segmentacji

2 613%

ROI dla wdrożenia Marketing
Automation

300 employees support 3000+ midsize and enterprise customers worldwide