500%
ROI z wdrożenia
Marketing Automation
39%
Ponad 39% obsługiwanych
transakcji last click zostało
wygenerowanych przez
procesy automatyzacji
Dzięki SALESmanago byliśmy wreszcie w stanie zgromadzić wszystkie nasze dane eCommerce na jednej platformie i móc z nich korzystać w czasie rzeczywistym za pomocą zautomatyzowanych Workflow. To pozwoliło nam zaoferować wszystkim klientom spersonalizowane doświadczenie, jednocześnie minimalizując wysiłek mojego działu. Ciągły kontakt z CSM SALESmanago pozwala nam również za każdym razem dodawać aktualizacje i wzbogacać doświadczenia użytkowników.
O firmie
Borgione srl to firma z 50-letnią tradycją dostarczania materiałów edukacyjnych do warsztatów kreatywnych, edukacyjnych zabawek, wyposażenia dla całych rodzin, szkół i prywatnych nauczycieli. Misją Borgione jest stymulowanie umiejętności i emocji dzieci tak, by ich dzieciństwo było szczęśliwe a dorosłość pełna twórczej pasji. Borgione dokłada wszelkich starań, aby inspirować rodziców, wychowawców, nauczycieli produktami, które oferują.
Wyzwania
Zwiększenie średniej wartości koszyka
Minimalizacja współczynnika churnu klientów i poprawa Customer Lifetime Value
Atrakcyjna dla odbiorców komunikacja i spersonalizowane treści, w najodpowiedniejszym dla użytkowników momencie
Efekty
500%
ROI z wdrożenia
Marketing Automation
39%
Ponad 39% obsługiwanych transakcji
last click zostało wygenerowanych
przez procesy automatyzacji
353%
353% wzrost CTR i 66% wzrost
OR w wiadomościach
automatycznych w porównaniu
z wiadomościami masowymi
31%
31% transakcji obsługiwanych przez SALESmanago i 5,5% obsługiwanych transakcji last click
75%
CTR promocyjnych e-maili wzrosła o 75%, OR o 20%
8%
Sprzedaż wzrosła o 8% w trzy miesiące i 6,5% w niecały rok