OpenGift cas study
Case Study

Odkryj historię
sukcesu współpracy
OpenGift i SALESmanago

POBIERZ CASE STUDY
badge Financial Times badge Entrepreneur of the year badge Deloitte badge real CDP

129%

Wzrost AOV o 129%
w porównaniu
z ubiegłym rokiem

299%

Wzrost sprzedaży całkowitej o 299% w porównaniu
z ubiegłym rokiem

SALESmanago rozpędza się jak solidna lokomotywa. Z początku ustawienie scenariuszy było dość czasochłonne, ale kiedy ROI zaczął wynosić 200-300%, aż po upływie 2 lat do 4000% - 5000% to uznaję to narzędzie za nadzwyczaj skuteczne. Prócz automatyzacji mailowych wykorzystaliśmy również bardzo skuteczne ramki rekomendacji notując równie astronomiczne wzrosty.

Paweł Frieske

Członek Zarządu

Salesmanago Icon

O firmie

OpenGift działa w branży reklamowej już piętnaście lat tworząc wszelkiego typu gadżety reklamowe przeznaczone dla firm z różnych branż. Wykonują nadruki reklamowe na rozmaitych produktach codziennego użytku oraz na artykułach bardziej wyszukanych i oryginalnych. Bogaty asortyment gwarantuje, że każdy znajdzie tutaj odpowiednie produkty reklamowe dla swojej działalności. W ofercie znajduje się też wiele propozycji tematycznych, które świetnie sprawdzą się jako sezonowe artykuły reklamowe. Są to między innymi gadżety firmowe z kategorii sport i rekreacja, czy kategorii świąt Bożego Narodzenia.

Salesmanago Icon

Wyzwania

Wzrost współczynnika konwersji
sprzedażowej na sklepie online

Praca nad wzrostem
kontaktów monitorowanych

Aktywizacja
kontaktów uśpionych

Utrzymanie dobrych relacji
z klientami premium

Komunikacja omnichannel z klientem z wykorzystaniem kanałów
e-mail marketing, mobile marketing oraz web push

Salesmanago Icon

Wyniki

129%

Wzrost AOV
o 129% w porównaniu
z ubiegłym rokiem

299%

Wzrost sprzedaży całkowitej
o 299% w porównaniu
z ubiegłym rokiem

143%

Wzrost kontaktów monitorowanych
o 143% w porównaniu
z ubiegłym rokiem

300 employees support 3000+ midsize and enterprise customers worldwide