Planuj rozwój swojego eCommerce’u dzięki SALESmanago Growth Framework

W dynamicznym, cyfrowym świecie, aby wyprzedzać konkurencję, nie wystarczy świetny produkt - potrzeba strategicznego podejścia do rozwoju biznesu. SALESmanago Growth Framework (SMGF) to drogowskaz do osiągnięcia zrównoważonego, długoterminowego sukcesu, prowadzący Twoją firmę przez każdy etap rozwoju: od pozyskiwania klientów po ciągłe ich angażowanie

SALESmanago Growth Framework daje klientom możliwość wglądu w ich obecne wyniki i definiuje ścieżkę wzrostu, wraz z jego miernikami. Jest on oparty na rzeczywistych celach biznesowych eCommerce i realnych zastosowaniach.Zaprojektowaliśmy SALESmanago tak, aby spełniało Twoje obecne potrzeby, oferując solidne fundamenty z naszym pakietem Starter, zawierającym moduły: Audiences, Channels, Website Experience, i Recommendations, z których każdy możesz skalować wraz z rozwojem swojej firmy

Nasz kompleksowy Growth Framework analizuje strategiczne aspekty Twojej działalności eCommerce (cztery z nich są pokazane poniżej). Pozwala precyzyjnie określić Twoje aktualne możliwości oraz wskazać obszary, których udoskonalenie (osiągalne na obecnym etapie rozwoju) przyniesie realne korzyści biznesowe.

Emerging Shop
Emerging
Shop
Progress Bar
  • Single Store - Single
    Language
  • Email
  • No Personalisation
  • Limited
Scaling Store
Scaling
Store
Progress Bar
  • Single Store - Multiple Languages
  • Email & SMS
  • Basic
  • Accelerating Growth
Major Market
Major
Market
Progress Bar
  • Multiple Stores - Multiple Languages or Geos
  • Orchestrated & 2+
  • Advanced & Dynamic
  • Increasing Customer Base with Rich Data
Ecommerce Innovator
eCommerce
Innovator
Progress Bar
  • Multiple Stores - Multiple Languages or Geos
  • Orchestrated & 3+
  • 1:1 at Scale
  • Large Customer Base with Rich Real-time Data
vector 1 vector 2

Growth Framework od SALESmanago oferuje jasną ścieżkę do osiągnięcia indywidualnych celów w obszarze pozyskiwania klientów, konwersji oraz budowania zaangażowania przez dostarczanie spersonalizowanych doświadczeń dla użytkowników, jednocześnie zapewniając zrównoważony wzrost Twojego biznesu.

Komponenty Growth Framework: Model Uproszczony

Witryna

Nie wszystkie witryny eCommerce są takie same, a potrzeby mniejszych, rozwijających się stron różnią się od tych, które obsługują wiele regionów geograficznych i języków. Rozumiejąc ten stan rzeczy dywersyfikujemy polecane strategie i naszą ofertę produktową

Kanały

Istnieje wiele kanałów, które można wykorzystać do angażowania klientów, ale droga do komunikacji omnichannel zazwyczaj wymaga czasu i jest budowana w miarę dostępności danych, dla zapewnienia angażujących i trafnych treści i formatów

Personalizacja

Jednym z kluczowych elementów angażowania klientów jest personalizacja, a zdolność do jej realizacji zależy od dostępnych danych oraz umiejętności ich efektywnego wykorzystania. Personalizacja staje się bardziej złożona, gdy zwiększa się liczba dostępnych kanałów i treści, które trzeba odpowiednio zorganizować.

Kontakty i Dane Klientów

Kontakty (potencjalni i obecni klienci) oraz ich dane to kluczowy element Twojego biznesu. Wraz z rozwojem tych danych zyskujesz możliwość budowania lepszych relacji z klientami poprzez dostarczanie aktualnych i spersonalizowanych interakcji, a to bezpośrednio wpływa na realizację Twoich celów biznesowych.

Metodologia Growth Framework

Określenie ścieżki rozwoju:

SALESmanago Growth Framework dostarcza narzędzi, które pomogą Ci zrozumieć na jakim etapie rozwoju znajduje się Twój biznes, i zaplanować dalsze kroki. Postęp w jednej dziedzinie może przynieść pozytywne efekty, ale kiedy jest on skoordynowany z innymi obszarami, korzyści dla Twojego biznesu i klientów będą większe.

Dopasowanie do celów biznesowych i konkretnych zastosowań:

SMGF jest dopasowany do Twoich aktualnych celów biznesowych i konkretnych zastosowań narzędzi eCommerce. Każda faza rozwoju posiada właściwe dla siebie rozwiązania wspierające pozyskiwanie klientów, konwersje i budowanie zaangażowania a odpowiednie ich zidentyfikowanie pozwala zaplanować skuteczne działania na przyszłość.

The Value of The Growth Framework
The Value of The Growth Framework

Określenie poziomu dojrzałości:

SMGF nazywamy również indeksem dojrzałości biznesowej. Na podstawie analizy obecnych zasobów, możliwości i ambicji (!), możemy dostarczyć spersonalizowane wskazówki odnośnie dalszych kroków, które pomogą skutecznie skalować biznes.

Indywidualna strategia wzrostu:

Nie wierzymy w podejście "jedno rozwiązanie dla wszystkich". Growth Framework pozwala nam tworzyć indywidualne taktyki, które odpowiadają konkretnym celom i wyzwaniom. To gwarantuje, że w pełni wykorzystasz możliwości naszej platformy i będziesz rozwijać biznes w oparciu o stabilny i rzetelny plan wzrostu, niezależnie od tego, na jakim etapie Growth Framework aktualnie się znajdujesz.

Praktyczne Zastosowanie:

Rozumiemy, że Twoja firma nie musi idealnie wpasowywać się w jedną fazę modelu – to całkowicie naturalne, że różne obszary biznesu mogą znajdować się na różnych etapach rozwoju. Framework został zaprojektowany tak, aby pomóc Ci zrozumieć, gdzie jesteś, i jak najlepiej dopasować poszczególne obszary działania biznesu online, tworząc strategię wzrostu, dostosowaną do rynku oraz oferowanych produktów.

Partnerstwo w rozwoju:

W SALESmanago nie tylko pomagamy biznesom w skalowaniu – rośniemy wspólnie. W miarę jak Twój biznes ewoluuje i przechodzi przez kolejne fazy Growth Framework, nasza platforma dostosowuje się, oferując rozbudowane funkcje, które pozwolą Ci osiągać kolejne cele. Wspólnie możemy skalować Twój biznes, aby osiągnąć zamierzone cele eCommerce.

The Value of The Growth Framework

Growth Framework Krok po Kroku

Transformacja Twojego biznesu dzięki spersonalizowanej strategii wzrostu SALESmanago.

Emerging Shop:
Budowanie fundamentów

Rozpocznij swoją eCommerce’ową podróż od zbierania kluczowych danych o klientach. Wykorzystaj email marketing do budowania zaangażowania, zachowując ręczną kontrolę nad operacjami. Skoncentruj się na jednym sklepie i rynku, aby zbudować swoją markę. Zintegruj dodatkowe źródła danych, aby uzyskać dostęp do preferencji klientów. Eksperymentuj z narzędziami automatyzacji, które usprawnią pracę i wyeliminują powtarzalne zadania.

Moving through The Growth Framework
Moving through The Growth Framework

Scaling Store:
Lepsza personalizacja i automatyzacja

Rozwiń swój biznes integrując wiele źródeł danych: analityka ruchu, CRM i systemy POS. Wdrażaj zaawansowane strategie personalizacji i segmentacji oparte na zachowaniach klientów. Twórz spersonalizowane doświadczenia na stronie, aby zwiększyć zaangażowanie. Wykorzystaj sztuczną inteligencję do optymalizacji zautomatyzowanych procesów, w tym kampanii nurturingowych. Rozbuduj swoje kanały komunikacji, aby skutecznie dotrzeć na nowe rynki.

Major Market:
Wykorzystanie zaawansowanych danych i AI

Osiągnij więcej, integrując zaawansowane narzędzia i zewnętrzne źródła danych. Kompletuj bogate profile klientów, które umożliwią zaawansowane targetowanie i personalizację na wielu kanałach. Zapewnij ofertę i obsługę w wielu językach i dostarczaj dynamiczne treści oparte na preferencjach klientów. Wykorzystuj dane w czasie rzeczywistym oraz zaawansowaną sztuczną inteligencję, aby zapewnić skalowalne operacje na wielu rynkach i w wielu sklepach. Stale udoskonalaj swoje strategie marketingowe i doświadczenia klientów, dla uzyskania maksymalnego efektu.

Moving through The Growth Framework
Moving through The Growth Framework

eCommerce Innovator:
Czas na hiperpersonalizację

Dostarczaj spersonalizowane doświadczenia w czasie rzeczywistym, które trafiają do indywidualnych klientów na każdym punkcie styku. Zintegruj niestandardowe automatyzacje i procesy na wielu platformach, napędzane danymi aktualizowanymi w czasie rzeczywistym i sztuczną inteligencją. Wykorzystaj generatywną AI do kompleksowego tworzenia kampanii – od segmentacji odbiorców po generowanie treści. Maksymalizuj CLV dzięki hiperpersonalizacji, zaangażowaniu w czasie rzeczywistym i strategiom wzrostu opartym na danych.

Kształtuj Biznes Świadomie - nie licz na przypadek

Channels

Audiences

Website Experience

Recommendations

Channels PRO

Audiences PRO

Website Experience PRO

Recommendations PRO

Channels ULTIMATE

Audiences ULTIMATE

Website Experience ULTIMATE

Recommendations ULTIMATE

SALESmanago Growth Framework to prosty plan, który pomoże zoptymalizować funkcjonowanie nowoczesnego eCommerce’u

1. Ocena:

Nasi eksperci pomogą zmapować potrzeby marketingowe, wykorzystując Growth Framework i pokażą korzyści wynikające z modelu

2. Zastosowanie:

Z naszym zespołem działasz wspólnie w oparciu o cele biznesowe i konkretne wyzwania. Growth Framework pozwala bez pomyłki określić aktualny potencjał biznesu.

3. Indywidualne rozwiązanie:

W oparciu o Growth Framework, opracujemy strategiczny plan i rozwiązania uwzględniające specyfikę biznesu, priorytety i wyzwania.

4. Wdrożenie i optymalizacja:

Nasz zespół to gwarancja profesjonalnego doradztwa i stałego wsparcia zarówno podczas wdrażania rekomendowanych rozwiązań, jak i mierzenia wyników oraz planowania kolejnych etapów rozwoju.