Autocom global E-book

Poznaj historię sukcesu firmy Autocom

Przesyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez Benhauer Sp. z.o.o. operatora SALESmanago. Aby uzyskać więcej informacji na temat tego, w jaki sposób zobowiązujemy się do ochrony i poszanowania Twojej prywatności, prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką Prywatności oraz Regulaminem.

Kliknij, aby pobrać: Case Study - Autocom

Nie trać czasu!

Załóż darmowe konto

340%

wyższe OR wiadomości automatycznych w porównaniu do tradycyjnych kampanii mailowych

598%

wyższe CTR dzięki
wykorzystaniu
powiadomień
Web Push

Znaleźliśmy sposób, aby zachęcać do działania i angażować gości naszych stron internetowych. Oferujemy najlepsze promocje i wdrażamy kampanie marketingowe w różnorodnych kanałach komunikacji, przekształcając gości w klientów.

Od momentu wdrożenia systemu SALESmanago na naszych stronach internetowych, z miesiąca na miesiąc odnotowujemy znaczące wzrosty wyników sprzedaży. Wierzymy, że to oznacza, iż zaspokajamy potrzeby naszych klientów.

A to dopiero początek. Z każdym krokiem, który podejmujemy, udaje nam się lepiej zrozumieć nasz rynek, potrzeby klientów oraz umiejętnie wybierać właściwe formy i czas komunikacji, poprzez segmentację i cyfrowe zaangażowanie.

Dlatego właśnie Autocom zdecydował się wsiąść do pociągu innowacji i awangardy ramię w ramię z SALESmanago. Ich usługi zapewniły nam najbardziej aktualne i skuteczne narzędzia, dzięki którym możemy zaoferować naszym klientom możliwość łączenia się i komunikowania z nami za pośrednictwem naszych stron internetowych.

Katya Acuña

Autocom Brand Director

Salesmanago Icon

Klient

Jesteśmy ekspertami w meksykańskim przemyśle motoryzacyjnym, z ponad 55-letnim doświadczeniem i zróżnicowanym portfolio, obejmującym dystrybutorów takich jak Nissan, Kia i BRP/can-am. Zajmujemy się także sprzedażą używanych pojazdów rekreacyjnych i akcesoriów samochodowych, rozwiązaniami finansowymi, gwarancjami, ubezpieczeniami, wycenami, a także marketingiem cyfrowym i technologią dla mobilności.

W Autocom jesteśmy zespołem ponad 1.500 liderów, z pasją oferujących unikalne, najwyższej jakości usługi, wzbogacające życie naszych klientów. Jesteśmy też meksykańskimi pionierami w sprzedaży samochodów przez Internet.

Salesmanago Icon

Rozwiązania

Powiadomienia web push

Zwiększenie zasięgu poprzez wykorzystanie powiadomień web push. Dotarcie z ofertą do jak największej liczby odbiorców.

Reguły automatyzacji

Przeprowadzanie kampanii promocyjnych z wykorzystaniem reguł automatyzacji. Segmentacja kontaktów, wysyłanie spersonalizowanych maili automatycznych, wysyłanie alertów do sprzedawców.

Lejek
sprzedażowy

Korzystanie z lejka sprzedażowego w celu segmentacji leadów i możliwości kontaktu z potencjalnymi klientami.

Centrum Segmentacji Kontaktów

Segmentacja i zarządzanie kontaktami poprzez utworzoną listę segmentów w Centrum Segmentacji Kontaktów.

Lead Generation

Wykorzystanie pop-upów do zbierania danych kontaktowych oraz segmentacji leadów według źródła lokalizacji.Wyświetlanie pop-upów w celach promocyjnych i informacyjnych. Dopasowanie wyświetlanej treści do zainteresowań odwiedzających strony.

Salesmanago Icon

Efekty

Zwiększenie ruchu na stronie oraz znaczący wzrost wyników sprzedażowych.

Pozyskiwanie nowych leadów poprzez wykorzystanie formularzy SALESmanago.

Pozyskiwanie nowych leadów oraz stała komunikacja z klientami poprzez wykorzystanie Live Chatu.

Spadek współczynnika rezygnacji z subskrypcji dzięki personalizowanym wiadomościom

340%

wyższe OR wiadomości automatycznych w porównaniu do tradycyjnych kampanii mailowych.

330%

wyższe CTR wiadomości wysłanych z reguł automatyzacji w porównaniu do kampanii masowych.

598%

wyższe CTR dzięki wykorzystaniu powiadomień Web Push.

89%

wszystkich kontaktów zgodziło się na mailowe uzyskiwanie treści marketingowych.

Salesmanago Icon

Możliwości rozwoju

Zastosowanie nowych kanałów marketingowych, takich jak Mobile Marketing, w celu rozszerzenia komunikacji z klientem.

Wykorzystanie dynamicznych macierzy segmentacji do segmentacji kontaktów na podstawie odwiedzanych stron internetowych.

Ciągła optymalizacja wdrożonych
procesów za pomocą testów A/B

300 pracowników wspiera ponad 3000 średnich i dużych firm na całym świecie