340%
wyższe OR wiadomości automatycznych w porównaniu do tradycyjnych kampanii mailowych
598%
wyższe CTR dzięki
wykorzystaniu
powiadomień
Web Push
Znaleźliśmy sposób, aby zachęcać do działania i angażować gości naszych
stron internetowych. Oferujemy najlepsze promocje i wdrażamy kampanie
marketingowe w różnorodnych kanałach komunikacji,
przekształcając gości w klientów.
Od momentu wdrożenia systemu SALESmanago na naszych stronach
internetowych, z miesiąca na miesiąc odnotowujemy znaczące wzrosty wyników
sprzedaży. Wierzymy, że to oznacza, iż zaspokajamy
potrzeby naszych klientów.
A to dopiero początek. Z każdym krokiem, który podejmujemy, udaje nam się lepiej
zrozumieć nasz rynek, potrzeby klientów oraz umiejętnie wybierać właściwe formy
i czas komunikacji, poprzez segmentację i cyfrowe zaangażowanie.
Dlatego właśnie Autocom zdecydował się wsiąść do pociągu innowacji
i awangardy ramię w ramię z SALESmanago. Ich usługi zapewniły nam najbardziej
aktualne i skuteczne narzędzia, dzięki którym możemy zaoferować naszym
klientom możliwość łączenia się i komunikowania z nami za pośrednictwem
naszych stron internetowych.
Klient
Jesteśmy ekspertami w meksykańskim przemyśle motoryzacyjnym, z ponad 55-letnim doświadczeniem i zróżnicowanym portfolio, obejmującym dystrybutorów takich jak Nissan, Kia i BRP/can-am. Zajmujemy się także sprzedażą używanych pojazdów rekreacyjnych i akcesoriów samochodowych, rozwiązaniami finansowymi, gwarancjami, ubezpieczeniami, wycenami, a także marketingiem cyfrowym i technologią dla mobilności.
W Autocom jesteśmy zespołem ponad 1.500 liderów, z pasją oferujących unikalne, najwyższej jakości usługi, wzbogacające życie naszych klientów. Jesteśmy też meksykańskimi pionierami w sprzedaży samochodów przez Internet.
Rozwiązania
Powiadomienia web push
Zwiększenie zasięgu poprzez wykorzystanie powiadomień web push. Dotarcie z ofertą do jak największej liczby odbiorców.
Reguły automatyzacji
Przeprowadzanie kampanii promocyjnych z wykorzystaniem reguł automatyzacji. Segmentacja kontaktów, wysyłanie spersonalizowanych maili automatycznych, wysyłanie alertów do sprzedawców.
Lejek
sprzedażowy
Korzystanie z lejka sprzedażowego w celu segmentacji leadów i możliwości kontaktu z potencjalnymi klientami.
Centrum Segmentacji Kontaktów
Segmentacja i zarządzanie kontaktami poprzez utworzoną listę segmentów w Centrum Segmentacji Kontaktów.
Lead Generation
Wykorzystanie pop-upów do zbierania danych kontaktowych oraz segmentacji leadów według źródła lokalizacji.Wyświetlanie pop-upów w celach promocyjnych i informacyjnych. Dopasowanie wyświetlanej treści do zainteresowań odwiedzających strony.
Efekty
Zwiększenie ruchu na stronie oraz znaczący wzrost wyników sprzedażowych.
Pozyskiwanie nowych leadów poprzez wykorzystanie formularzy SALESmanago.
Pozyskiwanie nowych leadów oraz stała komunikacja z klientami poprzez wykorzystanie Live Chatu.
Spadek współczynnika rezygnacji z subskrypcji dzięki personalizowanym wiadomościom
340%
wyższe OR wiadomości automatycznych w porównaniu do tradycyjnych kampanii mailowych.
330%
wyższe CTR wiadomości wysłanych z reguł automatyzacji w porównaniu do kampanii masowych.
598%
wyższe CTR dzięki wykorzystaniu powiadomień Web Push.
89%
wszystkich kontaktów zgodziło się na mailowe uzyskiwanie treści marketingowych.
Możliwości rozwoju
Zastosowanie nowych kanałów marketingowych, takich jak Mobile Marketing, w celu rozszerzenia komunikacji z klientem.
Wykorzystanie dynamicznych macierzy segmentacji do segmentacji kontaktów na podstawie odwiedzanych stron internetowych.
Ciągła optymalizacja wdrożonych
procesów za pomocą testów A/B