3 097%
ROI
31%
31% transakcji obsługiwanych
przez SALESmanago
Od dnia, w którym Balagan (www.balaganstudio.com) stawiał swoje pierwsze kroki w automatyzacji marketingu, aż do dziś, kiedy automatyzacja stała się jednym z naszych kluczowych działań pro-sprzedażowych, otrzymujemy specjalistyczne wsparcie, które znacząco ułatwia nam projektować i wdrażać nowe rozwiązania i procesy. Co ważne, wsparcie to pozwala nam unikać potencjalnych błędów i motywuje, żeby sięgać po więcej – nawet jeśli nie mamy specjalistycznej wiedzy w danym zakresie. SALESmanago umożliwiło nam osiągnięcie wyższego poziomu sprzedaży poprzez wdrożenie szeregu rozwiązań z zakresu automatyzacji i spersonalizowanego marketingu w naszym sklepie internetowym – poczynając od newsletterów w tym tzw. „workflow”, poprzez odzyskiwanie koszyków, ramki rekomendacji. Największym naszym wspólnym projektem było jednak wdrożenie Programu Lojalnościowego, który był naturalną kontynuacją naszych działań w obszarze lojalizowania Klientów i monitorowania ich zachowań, co w znacznym stopniu pozwala nam udoskonalać nie tylko nasz sklep, ale i markę. Co ważne, projekt był na wielu płaszczyznach trudny do wdrożenia, wymagał uwzględnienia wielu aspektów, potrzeb systemów, kreatywnego pomysłu na ten program. Dziś, ponad pół roku od wdrożenia możemy z radością przyznać, że działa zgodnie z oczekiwaniami. Z podziękowaniami za Waszą pracę,
O firmie
Klasyczne buty, torebki i akcesoria codziennego użytku produkowane
lokalnie z dbałością o każdy szczegół. W Bałaganie wierzymy
w ponadczasową estetykę, przywiązanie do jakości, dopracowanie detalu.
Nasze produkty wykonane są z wysokiej jakości skóry naturalnej. Łączymy
prostą elegancję polskiego wzornictwa z niezobowiązującym uniwersalnym
stylem izraelskiej ulicy. Połączenie to oddaje sama nazwa - Bałagan - słowo
wspólne dla języków dwóch miast, jeden z wielu elementów łączących te
pozornie odległe kultury.
Wyzwania
Zachęcanie klientów do powrotu
i ponownych zakupów
Lojalizacja klientów i zwiększenie retencji
Zmniejszenie ilości porzuconych koszyków
Wsparcie usług i produktów after-sale
np. sprzedaży środków do pielęgnacji
Zwiększenie ABV poprzez rekomendację
produktów upsellingowych
Poprawa wskaźników newsletterów
tj. OR i CTR
Automatyzacja procesu wyświetlania na stronie rekomendacji produktów podobnych i komplementarnych
Efekty
3 097%
ROI
44%
44% obsługiwanych transakcji
last click generowanych
przez procesy automatyzacji
149%
Wzrost OR
191%
Wzrost CTR
31%
31% transakcji obsługiwanych
przez SALESmanago
12%
12% transakcji last click obsługiwanych przez SALESmanago
Wzrost sprzedaży