PIXERS zwiększa skuteczność w kanale email marketingowym o 1066% dzięki stosowaniu segmentacji klientów oraz wysyłaniu personalizowanych emaili dynamicznych. Wiadomości dynamiczne ratujące porzucony koszyk osiągają 320% wzrostu współczynnika konwersji w stosunku do standardowych mailingów.

Ponad 10 000 klientów z całego świata

Według VentureBeat SALESmanago jest światowym liderem Marketing Automation w segmencie B2C oraz SMB

Klienci SALESmanago – Orange
Klienci SALESmanago – New Balance
Klienci SALESmanago – Yves
Klienci SALESmanago – Lacoste
Amrest
Klienci SALESmanago – Starbucks
Klienci SALESmanago – Telekom
Klienci SALESmanago – Pizza Hut
Klienci SALESmanago – Wwf
Klienci SALESmanago – Amnesty
Klienci SALESmanago – Aviva
Klienci SALESmanago – Toysrus

Media o nas

Integracja i partnerzy

SalesForce logo
Sugar CRM logo
Microsoft Dynamics logo
Magento logo
Presta Shop logo
SAP logo
ZOHO logo
Facebook logo
Woo Commerce logo