3663%
ROI dla wdrożenia
Marketing Automation
850%
Aż do 850% wyższy CTR
oraz do 161% wyższy OR dla e‑maili
dynamicznych w porównaniu
do kampanii masowych
Współpraca z SALESmanago zrodziła się z potrzeby wdrożenia systemu służącego do pełnej automatyzacji działań marketing automation w naszym dziale eCommerce. Praca z tym narzędziem pozwoliła nam przede wszystkim na pozyskiwanie leadów, automatyzację wysyłki newsletterów, personalizację i segmentację bazy danych. Nasze wyniki rosną, co widać w raportach. Możliwości programu są ogromne, a dodatkowo cały czas pojawiają się nowe funkcje wspierające rozwój działań marketingowych. Zaangażowanie i profesjonalizm naszego opiekuna sprawiają, że współpraca przebiega bezproblemowo.
O firmie
Nasza firma rozwija swoją działalność od 1993 roku. Zarówno w Polsce jak i krajach sąsiadujących, dążymy do pozycji najlepszego dystrybutora w sektorze lifestyle. Nasz dział eCommerce dynamicznie się rozrasta, zwiększa się zarówno wartość produktów sprzedanych online, jak i liczba naszych sklepów internetowych. Prężnie się rozwijamy i chcemy zaprezentować naszą ofertę na wielu nowych rynkach. Zależy nam na budowaniu solidnych relacji z klientami.
Wyzwania
Aktywizacja oraz segmentacja klientów, na każdym etapie Buyer’s Journey
Konieczność dostosowania oferty oraz sposobu komunikacji indywidualnie dla każdego klienta
Utrzymanie lojalności wobec marki oraz liczby dokonywanych transakcji
Automatyzacja procesów oraz implementacja najlepszych praktyk funkcjonujących w automatyzacji marketingu
Prowadzenie atrakcyjnej dla odbiorcy komunikacji omnichanelowej (e‑mail, Web Push, sms, komunikaty na stronie), pozwalającej na dostarczanie spersonalizowanej oferty w najlepszym dla niego momencie
Efekty
3663%
ROI dla wdrożenia
Marketing Automation
54%
Transakcje wspierane
przez SALESmanago
stanowią ponad 54%
73%
Ponad 73% transakcji
wspieranych last click
wygenerowanych zostało
przez reguły automatyzacji
oraz workflow
397%
Do 397% wyższy współczynnik
otwarć oraz do 701% wyższy
współczynnik kliknięć w e‑mailach
dynamicznych z rekomendacjami dopasowanymi 1‑do‑1 w stosunku do e‑maili masowych
28%
Wzrost bazy kontaktów
o 28% w skali roku
850%
Aż do 850% wyższy CTR
oraz do 161% wyższy OR dla e‑maili
dynamicznych w porównaniu
do kampanii masowych