Integracja danych Online & Offline

Automatyzuj komunikację w oparciu o transakcje ze sklepów stacjonarnych i on-line

Integracja danych Online & Offline

Wszystkie transakcje klienta w jednym miejscu

Przesyłaj dane o transakcjach z e‑commerce, POS i systemów transakcyjnych, aby lepiej poznać swoich klientów i ich preferencje zakupowe. Wykorzystuj wiedzę o wszystkich zakupach i twórz dynamiczne segmenty klientów, by w pełni dostosować swoją komunikację do ich aktywności i jeszcze precyzyjniej automatyzować komunikaty oparte o ich transakcje.

Wykorzystaj dane Online & Offline do:

  • budowy kompletnego, 360° profilu klienta
  • reagowania na zmiany aktywności zakupowej, wykorzystując automatyzację RFM
  • tworzenia dynamicznych segmentów klientów, grupujących kontakty w oparciu o ich aktywność zakupową w czasie rzeczywistym
  • wsparcia efektu ROPO i odwróconego ROPO
  • generowania rekomendacji produktowych 1-do-1 i opartych o AI & Machine Learning
  • podnoszenia standardów obsługi w sklepie stacjonarnym, dzięki wyświetleniu profilu behawioralnego klienta na ekranie POS

Obszary użycia

Czytaj więcej

Ebooki

Odkryj sekrety Marketing Automation z naszymi ebookami.

Rozwijaj swój biznes z najlepszą
platformą Marketing Automation