61% stron internetowych zwraca wyniki wyszukiwań poniżej oczekiwań konsumentów*
Jest to główny powód, dla którego SALESmanago wprowadza nową technologię wspierającą działanie Wyszukiwarki Sklepów Internetowych poprzez zastosowanie Sztucznej Inteligencji, Procesowanie Języka Naturalnego (NLP). Obejmuje ona również mechanizm rozpoznawania głosu, w celu zwiększenia komfortu obsługi klienta za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Wszystko to, aby Twoja Wyszukiwarka stała się kolejnym poważnym punktem konwersji klientów.
*Według raportu Deconstructing E-Commerce Search published by Baymard InstituteJest to główny powód, dla którego SALESmanago wprowadza nową technologię wspierającą działanie Wyszukiwarki Sklepów Internetowych poprzez zastosowanie Sztucznej Inteligencji, Procesowanie Języka Naturalnego (NLP). Obejmuje ona również mechanizm rozpoznawania głosu, w celu zwiększenia komfortu obsługi klienta za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Wszystko to, aby Twoja Wyszukiwarka stała się kolejnym poważnym punktem konwersji klientów.
6 powodów, dla których SALESmanago Search Engine Turbocharger powinien być integralną częścią strategii wyszukiwania w twoim sklepie internetowym
Wdróż
technologię NLP i sztuczną inteligencję, aby dostarczać odpowiedzi idealnie pasujące do wszystkich zapytań
Wzbogać
swoją stronę wyszukiwarki o rekomendacje produktów oparte na sztucznej inteligencji, aby poprawić wyniki swoich kampanii w wyszukiwarkach
Zmierz
swoje wyniki wyszukiwania i osiągnięte rezultaty za pomocą panelu analitycznego, aby zoptymalizować rekomendacje
Zastosuj
wiedzę w zakresie merchandisingu, aby zmaksymalizować dodatkowe przychody i osiągnąć cele sprzedażowe
Analizuj
zaangażowanie w prezentowane wyszukiwania i oceń skuteczność każdego pojedynczego wyniku
Twórz
niestandardowe strony z kolekcjami na specjalne okazje, budując wyjątkowe kampanie z idealnie dopasowanymi produktami
Klienci zaangażowani w programy lojalnościowe każdego roku wydają więcej o 12-18%*
Pozyskanie nowego klienta kosztuje od 5 do 25 razy więcej (Harvard Business Review) niż utrzymanie obecnego, dlatego coraz więcej firm B2C decyduje się na wdrażanie programów lojalnościowych. Ich implementacja wydaje się być dobrym podejściem, gdyż według badań Accenture, Dlatego, SALESmanago wprowadza własny Program Lojalnościowy dedykowany dla firm B2C i sklepów internetowych.
*według badań AccenturePozyskanie nowego klienta kosztuje od 5 do 25 razy więcej (Harvard Business Review) niż utrzymanie obecnego, dlatego coraz więcej firm B2C decyduje się na wdrażanie programów lojalnościowych. Ich implementacja wydaje się być dobrym podejściem, gdyż według badań Accenture, Dlatego, SALESmanago wprowadza własny Program Lojalnościowy dedykowany dla firm B2C i sklepów internetowych.
SALESmanago Loyalty Management pozwala na wykorzystanie pełnego zakresu danych z profilu klienta 360° do tworzenia programów grywalizacji i nagród
Stwórz
w 5 minut dowolny program lojalnościowy, korzystając z naszego unikalnego i przyjaznego dla użytkownika kreatora
Skonfiguruj
różne poziomy członkostwa, aby lepiej organizować kampanie, bez kodowania i wsparcia IT
Zwiększ
zaangażowanie klientów i przychody z kampanii marketingowych, aby w pełni osiągnąć cele sprzedażowe
Zaangażuj
i zwiększa retencję oraz LTV swoich klientów dzięki wysoce konfigurowalnym programom lojalnościowym zintegrowanym ze wszystkimi danymi CDP
Kreuj
własne programy grywalizacji i nagród, aby skutecznie wspierać cykl zakupowy klienta
Wykorzystaj
dane o zachowaniach klientów i wyjdź poza transakcje w tworzeniu programu lojalnościowego
Aż 70% marketerów jest niezadowolonych z używanego oprogramowania*
Dlaczego? Większość z nich odnosi się do zbyt skomplikowanej struktury platformy, zbyt trudnego zarządzania systemem, a jedna czwarta użytkowników (Autopilot) nie wie, jak efektywnie korzystać z narzędzi oraz generować satysfakcjonujące przychody. Właśnie dlatego stworzyliśmy Command Center, panel zarządzania, którego nie posiada żadne inne oprogramowanie do marketingu i który sprawi, że życie staje się prostsze.
*Według specjalisty z dziedziny Marketing Automation, Davida RaabaDlaczego? Większość z nich odnosi się do zbyt skomplikowanej struktury platformy, zbyt trudnego zarządzania systemem, a jedna czwarta użytkowników (Autopilot) nie wie, jak efektywnie korzystać z narzędzi oraz generować satysfakcjonujące przychody. Właśnie dlatego stworzyliśmy Command Center, panel zarządzania, którego nie posiada żadne inne oprogramowanie do marketingu i który sprawi, że życie staje się prostsze.
6 powodów, dla których warto skorzystać z SALESmanago Command Center i zapomnieć o dotychczasowych sposobach rozumienia procesu marketingowego
Zbuduj
Marketing Management Kokpit ze scentralizowanym widokiem wszystkich procesów marketingowych
Uzyskaj
pełne zrozumienie tego, co aktualnie działa w twoim marketingu jakie procesy są pokryte poprzez dane działania
Przejdź
z działań ad hoc i odseparowanych od siebie kampanii na tworzenie kompleksowych procesów zorientowanych na konkretne KPI
Wykorzystaj
wszystkie dostępne narzędzia i kanały do tworzenia zaawansowanych kampanii w widoku dwupoziomowym
Organizuj
swoje kampanie poprzez planowanie masowych wiadomości i uruchamianie procesów automatyzacji w wybranym terminie
Zaplanuj
cały przepływ komunikacji umieszczając różne grupy działań marketingowych w kalendarzu