Wprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników:
- poznasz najważniejsze funkcjonalności
- odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago
- dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
[Case Study] Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%
Zobacz więcej30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.
Zobacz więcejWprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.
Zobacz więcejKażdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, to w zasadzie tylko zwykła strona internetowa. Podobnie jak w przypadku wszystkich wskaźników marketingowych, współczynnik konwersji jest czymś, nad czym można – i należy – pracować.
Ale jakie są najlepsze sposoby na optymalizację współczynników konwersji?
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli myślicie o bliskich spotkaniach ze sztuczną inteligencją, pamiętajcie: bezpieczeństwo przede wszystkim!
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników:
- poznasz najważniejsze funkcjonalności
- odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago
- dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie Zobacz więcej
Nie takie straszne węzły i kajdany.
Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.
Zobacz więcejTop 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie mogą przynieść firmom nawet 760% wzrost przychodów, więc jeśli chcesz nadążyć, musisz nauczyć się segmentować z głową.
Zobacz więcejUnified Workflow Console
Usprawnij procesy marketingowe, zwiększ sprzedaż i napędzaj wzrost przychodów. Bez wysiłku angażuj klientów za pomocą spersonalizowanych wiadomości, targetowanych ofert i zautomatyzowanych powiadomień. Zwiększ liczbę konwersji dzięki odzyskiwaniu porzuconych koszyków i możliwościom sprzedaży krzyżowej. Efektywnie zarządzaj programami lojalnościowymi, aby zmaksymalizować zaangażowanie klientów. Poznaj moc automatyzacji zintegrowanej z CDP, aby uwolnić potencjał swojego eCommerce.
Zobacz więcejAI Studio Images
Przedstawiamy AI Studio Images! Generuj nieskończone warianty obrazów dzięki integracji z DALL·E 2. Usprawnij generowanie obrazów, pożegnaj ręczną edycję i uzyskuj oszałamiające wizualizacje bez wysiłku. Generuj palety kolorów i twórz profesjonalne i spójne projekty. Oszczędzaj czas i skup się na właściwej pracy, podczas gdy AI Studio Images zadba o atrakcyjną oprawę wizualną.
Zobacz więcejFrontend SDK
W SALESmanago ułatwiamy przesyłanie danych! Nie ma znaczenia, czy importujesz Kontakty, korzystasz z Kart Kontaktów, korzystasz z naszych gotowych integracji, czy uzyskujesz dostęp do naszego Backend API – mamy wszystko, czego potrzebujesz. Uwolnij moc SALESmanago i z łatwością przesyłaj dane!
Zobacz więcejEmail Design Studio
Przekrocz granicę customer relationship i wkrocz w prawdziwą Customer Intimacy dzięki nowemu Email Design Studio dla eCommerce. Uzyskaj więcej konwersji i zbieraj dane Zero-Party przy użyciu wyjątkowego, mobilnego deginera poczty email.
Zobacz więcejContact Import Wizard
Zamień surowe dane we w pełni funkcjonalną bazę danych kontaktów bez konieczności walki z błędami, korzystając z błędoodpornych wskazówek. Skoncentruj się na prawidłowym onboardingu i uzyskaj niezależność od IT.
Zobacz więcejAI Studio
Korzystaj z pierwszej Platformy Customer Engagement oferującej innowacyjne Email Design Studio, zintegrowane z technologią ChatGPT. Dzięki generatywnej AI możesz tworzyć bardziej angażujące treści i kampanie, aby zwiększyć poziom Customer Intimacy.
Zobacz więcejeCommerce Dashboard
Maksymalizuj efekty działań marketingowych i zostań zaufanym partnerem dla swojego CEO z nowym dashboardem. Z łatwością wizualizuj swoje dane, aby szybko identyfikować wzorce, zależności i trendy. Z jednego panelu sprawdzaj w czasie rzeczywistym dane z platformy eCommerce i marketingowe i wykorzystaj Growth Intelligence, by rozwijać biznes.
Integracja SALESmanago Mobile z Flutter
Posiadasz aplikację mobilną zbudowaną przy pomocy frameworku Flutter? Teraz możesz ją zintegrować z platformą SALESmanago! Wzbogać swoją analitykę danymi z aplikacji mobilnej i oszczędzaj czas, obsługując powiadomienia za pośrednictwem SALESmanago.
Zobacz więcejAPI Produktowe
Nasza nowa funkcja to zaawansowana alternatywa dla feedów XML. Przesyłaj dane o produktach za pośrednictwem systemu, który działa w czasie zbliżonym do rzeczywistego. Przeprowadzaj jeszcze dokładniejsze analizy zakupów i jeszcze lepszą segmentację w oparciu o zachowania zakupowe. Wczytuj zaktualizowane dane produktowe łatwo i szybko oraz polecaj jedynie te produkty, które są dostępne w danym momencie.
Zobacz więcej[Case Study] Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%
Zobacz więcej30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.
Zobacz więcejKażdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, to w zasadzie tylko zwykła strona internetowa. Podobnie jak w przypadku wszystkich wskaźników marketingowych, współczynnik konwersji jest czymś, nad czym można – i należy – pracować.
Ale jakie są najlepsze sposoby na optymalizację współczynników konwersji?
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli myślicie o bliskich spotkaniach ze sztuczną inteligencją, pamiętajcie: bezpieczeństwo przede wszystkim!
Zobacz więcejNie takie straszne węzły i kajdany.
Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.
Zobacz więcejTop 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie mogą przynieść firmom nawet 760% wzrost przychodów, więc jeśli chcesz nadążyć, musisz nauczyć się segmentować z głową.
Zobacz więcej5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji.
Zobacz więcej[Case Study] Sailo
Firma Sailo osiągnęła 19x ROI z wdrożenia SALESmanago
Zobacz więcej[Ebook] Potęga Customer Data Platform w marketingu eCommerce
Uwolnij potęgę platformy Customer Data dla swojego biznesu eCommerce. Korzystaj z wartościowych wglądów europejskich marketerów, które zgromadziliśmy w tym ekskluzywnym raporcie.
- Dowiedz się, dlaczego 60% marketerów korzystających z CDP uważa, że marketerzy nie korzystający z tego systemu na tym tracą
- Sprawdź, dlaczego jedna trzecia marketerów uważa, że ich dane marketingowe nie tworzą spójnej całości, i jak CDP mogą pomóc tę całość stworzyć
- Przeczytaj, dlaczego 50% marketerów musi korzystać z nadmiernie rozbudowanego zaplecza Martech, składającego się z ponad 10 platform i jak CDP mogą pomóc w redukcji i usprawnieniu tego zaplecza
- Dowiedz się, jak CDP mogą zmniejszyć zależność od rozbudowanego zaplecza Martech i kosztów marketingowych
Dostosowanie do nowych wymogów Gmail i Yahoo: SPF, DKIM, DMARC
Postępuj zgodnie z naszymi wskazówkami, aby mieć pewność, że nowe wymogi Gmail i Yahoo nie wpłyną na dostarczalność Twoich e-maili! Ze względu na bardziej rygorystyczne środki ochrony użytkowników wprowadzane przez te klienty poczty, przygotowaliśmy instrukcje dotyczące wdrażania protokołów SPF, DKIM i DMARC. Ponadto dostosowaliśmy odpowiednio nasz mechanizm wysyłania e-maili, poprzez dodanie opcji wykluczenia adresów @gmail.com i @yahoo.com z listy odbiorców. Dzięki temu możesz chronić swój wskaźnik dostarczalności, jeżeli twoje konto nadal wymaga dostosowania do nowych zasad.
Zobacz więcejWorkflow: Możliwość zaplanowania aktywacji procesu Workflow oraz nowe Warunki
Konfiguruj procesy Workflow z wyprzedzeniem i ciesz się jeszcze bardziej zautomatyzowanymi kampaniami! Dodaliśmy możliwość określania daty i godziny, kiedy gotowy proces Workflow powinien zostać aktywowany i dezaktywowany. Wprowadziliśmy dwa nowe Warunki Workflow: Kontakt skorzystał z konkretnego systemu operacyjnego oraz Kontakt skorzystał z konkretnego rodzaju urządzenia, dzięki czemu możesz jeszcze precyzyjniej targetować odbiorców. Ponadto połączyliśmy kilka Warunków w jeden: Kontakt ma dane podstawowe, aby nasz moduł Workflow był jeszcze bardziej przyjazny dla użytkownika.
Zobacz więcejUlepszone Email Design Studio: Spójne zastosowanie parametrów UTM w e-mailach, miniatury YouTube Shorts oraz nowe scenariusze doboru produktów
Korzystaj z kolejnej serii usprawnień kreatora Email Design Studio! Dzięki ulepszonemu mechanizmowi dodawania parametrów UTM do kodu HTML e-maili, możesz czerpać korzyści ze spójnej i dokładnej analityki kampanii. To nie wszystko – teraz możesz zamieszczać w swoich e-mailach miniatury filmów z YouTube Shorts. Kolejnym świetnym dodatkiem są dwa nowe scenariusze doboru produktów dla Dynamicznej ramki produktowej: produkty z wybranej kategorii oraz produkty wybranej marki. Polecaj klientom wybrane przez siebie produkty i marki i nadaj swojej sprzedaży pożądany kierunek!
Zobacz więcejUlepszona Segmentacja: Filtrowanie po Kluczowej Informacji
Korzystaj ze zwiększonych możliwości wykorzystania informacji zgromadzonych w Centrum Preferencji! SALESmanago wprowadza nowy filtr Kontaktów: Filtrowanie po Kluczowej Informacji. Możesz filtrować Kontakty na podstawie nawet 10 Kluczowych Informacji naraz, łącząc je za pomocą logiki ORAZ bądź LUB.
Zobacz więcejUlepszony Frontend API dla Live Chatu
Dostosuj sposób otwierania i zamykania okna Live Chatu dzięki ulepszonemu Frontend API dla Live Chatu! Korzystając z tej nowej możliwości, możesz na przykład skonfigurować wyświetlanie warunków świadczenia usług przed otwarciem okna Live Chatu lub ankiety satysfakcji po jego zamknięciu.
Zobacz więcejOdświeżony UI panelu Zarządzaj Kontaktami
Ciesz się ulepszonym interfejsem użytkownika! Zarządzanie Kontaktami jeszcze nigdy nie było tak łatwe i intuicyjne.
Zobacz więcejSegmentacja: Ulepszone filtrowanie po szczególe ze słownika
Ciesz się elastyczną i precyzyjną segmentacją dzięki ulepszonemu filtrowaniu po szczególe ze słownika! Używaj do 3 szczegółów słownikowych jako kryteriów filtrowania, określaj wymagane wartości za pomocą nowych operatorów oraz decyduj, czy Kontakty muszą mieć wszystkie wybrane szczegóły (AND) czy tylko dowolny z nich (OR).
Zobacz więcejWorkflow: Data Genius, nowa opcja w elemecie Czekaj oraz ulepszona analityka
Personalizuj procesy Workflow i uzyskaj lepszy wgląd w swoje zautomatyzowane kampanie! Teraz, dzięki nowemu elementowi Workflow – Data Genius: Najskuteczniejszy kanał – możesz porównywać skuteczność różnych kanałów dla poszczególnych Kontaktów i wybrać ten, który z największym prawdopodobieństwem przyniesie rezultaty. Ulepszyliśmy również element Czekaj poprzez umożliwienie określenia konkretnej godziny, o której Kontakty przejdą do następnego etapu Workflow. Udoskonaliliśmy mechanizm liczenia dla procesów Workflow, aby dostarczać ci jeszcze dokładniejszą analitykę. Co więcej – teraz, sprawdzając analitykę pojedynczego procesu Workflow, możesz wybrać konkretny zakres dat, dla którego chcesz wyświetlić dane.
Zobacz więcejEmail Design Studio: Większa kontrola nad parametrami UTM i lepsze doświadczenie użytkownika
Ciesz się ulepszonym Email Design Studio dostosowanym do twoich potrzeb i oczekiwań! Teraz, generując kod HTML e-maila utworzonego w tym kreatorze, możesz zdecydować, czy chcesz dodać do linków parametry UTM, a tym samym nadpisać wcześniej dodane parametry UTM tymi zdefiniowanymi w SALESmanago. Ponadto udoskonaliliśmy opcje Cofnij oraz Ponów – teraz, po skorzystaniu z nich, użytkownik nie jest automatycznie przenoszony na górę ekranu i nie musi przewijać w dół, żeby wrócić do miejsca, w którym był.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników:
- poznasz najważniejsze funkcjonalności
- odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago
- dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników:
- poznasz najważniejsze funkcjonalności
- odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago
- dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie Zobacz więcej
Wprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników:
- poznasz najważniejsze funkcjonalności
- odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago
- dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
[WEBINAR] MarTech w pokonywaniu sezonowych wyzwań: Historia sukcesu PORTA
Webinar w języku angielskim.
Zobacz więcejWprowadzenie do zaawansowanych funkcjonalności SALESmanago
Poznaj najnowsze i najbardziej zaawansowane technologie, które pomogą ci jeszcze lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających twoją witrynę. Naucz się jak wykorzystywać 100% możliwości oferowanych przez platformę SALESmanago.
Zobacz więcejWprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników:
- poznasz najważniejsze funkcjonalności
- odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago
- dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie
Wprowadzenie do SALESmanago
Dołączając do webinaru dla nowych użytkowników:
- poznasz najważniejsze funkcjonalności
- odkryjesz inspirujące możliwości SALESmanago
- dowiesz się jak sprawnie zautomatyzować swoje kampanie