Programy lojalnościowe

Twórz strategie zwiększające aktywność klientów, retencję i pozwalające sprzedawać więcej.
Zaangażuj swoich klientów, aby zwiększyć ich aktywność i wartość życiową.

Programy Lojalnościowe

Nagradzaj swoich klientów za ich zaangażowanie

Nagradzaj swoich klientów za ich zaangażowanie dzięki wszechstronnemu, w pełni konfigurowalnemu zestawowi funkcjonalności, które pozwolą na automatyzację komunikacji w Twoim programie lojalnościowym. Zintegruj zebrane dane transakcyjne i nagradzaj użytkowników odpowiednimi korzyściami. Korzystaj z segmentacji RFM i segmentów dynamicznych, aby określić wartość klienta i stworzyć scenariusze, które zgodnie z ich statusem w programie zachęcą ich do dalszej aktywności. Wysyłaj dopasowane kupony, nagrody i specjalne oferty oparte na różnych działaniach klientów lub angażuj tych mniej aktywnych.

Zbuduj swoją strategię lojalnościową i zautomatyzuj komunikację w oparciu o:

  • segmentację RFM
  • segmentacje dynamiczną
  • wartość zakupu
  • częstotliwość zakupów
  • całkowitą wydaną kwotę
  • udział w akcjach specjalnych
  • napisane opinie
  • udzielanie dodatkowych informacji
    lub wyrażenie zgód

Jak skonfigurować przykładowy program lojalnościowy w SALESmanago?

Programy Lojalnościowe
  • Określ w jaki sposób klienci mogą przystąpić do programu lojalnościowego i odpowiednio zaznacz ich w systemie
  • Utwórz lejek sprzedażowy i podziel go na etapy obrazujące kolejne poziomy klienta w programie
  • Ustal warunki przypisania klientów do kolejnych etapów w programie
  • Zbuduj workflow, który automatycznie przenosi kontakty między etapami w oparciu o dynamiczne segmenty i segmentację RFM
  • Wykorzystaj informacje o etapie klienta do lepszej personalizacji kampanii, jak np. odpowiednie działania zachęcające go do dalszych działań, czy informacje o dostępnych ofertach specjalnych w komunikacji masowej.

Obszary użycia

Czytaj więcej

Ebooki

Odkryj sekrety Marketing Automation z naszymi ebookami.

Rozwijaj swój biznes z najlepszą
platformą Marketing Automation