SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

REJESTRACJA

REGULAMIN KONKURSU „2018 European Digital Marketing Survey”

§ 1

  1. Organizatorem i Fundatorem nagród konkursu (dalej „Konkurs”) w serwisie Webankieta jest Benhauer sp. z o.o., ul. Grzegórzecka 21, 31-532 Kraków, NIP: 676 244 77 54, REGON: 122334666, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, Wydział XI Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000523346 (dalej „Organizator”).
  2. Z uczestnictwa w Konkursie wyłączeni są członkowie kierownictwa i pracownicy Organizatora, a także członkowie ich najbliższych rodzin. Za członków najbliższej rodziny uznaje się wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków i osoby pozostające w stosunku przysposobienia.
  3. Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Uczestników Konkursu jest Organizator.
  4. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny, lecz jest to niezbędne do przystąpienia przez Uczestnika do Konkursu. Osobom udostępniającym dane przysługuje prawo dostępu do tych danych, ich zmian bądź usunięcia.
  5. Konkurs zostanie przeprowadzony w serwisie Webankieta, prowadzonym pod adresem https://www.webankieta.pl/.
  6. Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany ani przeprowadzany przez serwis Webankieta ani z nim związany.
  7. Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa warunki Konkursu, które Uczestnik akceptuje w chwili przystąpienia.
  8. Przeprowadzenie Konkursu nie narusza postanowień Ustawy o grach hazardowych z dnia 19 listopada 2009 r. (Dz.U. Nr 201, poz. 1540 z późn. zm.), w tym w szczególności Konkurs nie stanowi gry losowej w rozumieniu tej ustawy.
  9. Wymagania techniczne do wzięcia udziału w Konkursie to komputer lub urządzenie mobilne takie jak telefon czy tablet z dostępem do sieci Internet umożliwiający wypełnienie ankiety w serwisie Webankieta.

§ 2

  1. Uczestnikiem konkursu może być pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która bierze udział w Konkursie (dalej: „Uczestnik”).
  2. Uczestnik musi wypełnić ankietę, oraz odpowiedzieć na zawarte w niej pytanie konkursowe.
  3. Uczestnik oświadcza, że:
    • znana jest mu treść Regulaminu, akceptuje go w pełni i wyraża wolę uczestnictwa w Konkursie,
    • jest zobowiązany do przestrzegania Regulaminu,
    • wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów Konkursu.

§ 3

  1. Zwycięzcy Konkursu otrzymają nagrody rzeczowe w postaci tabletu Apple iPad Pro w łącznej ilości sztuk 1, oraz książki „Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data” Grzegorza Błażewicza (dalej: „Nagrody”) w łącznej ilości 50 sztuk, przy czym:
    • za I miejsce Uczestnik otrzyma tablet Apple iPad Pro
    • za II (i kolejne) miejsce Uczestnik otrzyma „Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data” Grzegorza Błażewicza
  2. Wartość nagród nie przekracza:
    • 2600 PLN (iPad Pro) – 1 sztuka
    • 46,75 PLN („Rewolucja z Marketing Automation”) – 25 sztuk
    • 54,65 PLN („Marketing Automation Revolution”) – 25 sztuk
  3. W sumie 5135 PLN.

  4. Organizator przyznaje dodatkową nagrodę pieniężną w wysokości 11,11% wartości każdej nagrody. Od łącznej wartości nagród Organizator potrąci kwotę podatku w wysokości 10% jej wartości na poczet należnego zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych, stosownie do art. 30 ust. 1 pkt 2 Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych z dnia 26 lipca 1991 r. (Dz.U. 1991 Nr 80, poz. 350 z późn. zm.) i odprowadzi do właściwego urzędu skarbowego.

§ 4

    Konkurs rozpoczyna się dnia 16.03.2018 o godzinie 15:00 i kończy się dnia 30.04.2018 o godzinie 15:00

§ 5

  1. Zadanie konkursowe polega na wypełnieniu ankiety w serwisie webankieta i udzieleniu odpowiedzi na pytanie konkursowe.
  2. Uczestnik Konkursu oświadcza, że wypowiedzi zgłoszone w Konkursie stanowią przejaw jego własnej twórczej działalności, oraz nie naruszają one jakichkolwiek praw osób trzecich, w tym ich dóbr osobistych. W przypadku, gdyby zgłoszenie naruszało jakiekolwiek prawa osób trzecich, w tym autorskie prawa majątkowe i osobiste lub dobra osobiste, Uczestnik zobowiąże się do zaspokojenia wszelkich roszczeń zgłoszonych przez osoby trzecie w związku z naruszeniem tych praw, z wyjątkiem obowiązków i odpowiedzialności spoczywających w tym zakresie na Organizatorze wynikających z obowiązujących przepisów prawa,
  3. Każdy Uczestnik może wypełnić ankietę 1 raz.
  4. Organizator powoła Komisję Konkursową, która oceni odpowiedzi na pytanie konkursowe i wybierze najciekawsze z nich. Komisja Konkursowa przy ocenie zadań konkursowych weźmie pod uwagę kreatywność Uczestników. Na skutek tak dokonanej oceny zdjęć wyłonieni zostaną Uczestnicy – autorzy najciekawszych odpowiedzi.
  5. Organizator opublikuje listę Uczestników uprawnionych do odbioru Nagrody w osobnym poście na fanpage’u Marketing Automation pod adresem https://www.facebook.com/automatyzacjamarketingu/, oraz dodatkowo poinformuje ich o wygranej drogą mailową, wysyłając wiadomość na wskazany w ankiecie adres e-mail.

§ 6

  1. Uczestnicy uprawnieni do odbioru Nagrody są zobowiązani odpowiedzieć na e-mail z informacją o wygranej w terminie 3 dni roboczych od dnia obwieszczenia zwycięzców Konkursu z następującymi danymi:
    • nazwa lub imię i nazwisko wraz z nazwą, pod jaką osoba fizyczna prowadzi działalność gospodarczą,
    • adres korespondencyjny, na jaki ma być wysłana Nagroda,
    • numer telefonu i adres mailowy osoby upoważnionej do kontaktu.
  2. Utratę prawa do nagrody powoduje:
    • przekroczenie zakreślonego terminu na przesłanie wiadomości,
    • przekazanie danych nieprawidłowych lub niepełnych.

    W takiej sytuacji prawo do Nagrody przechodzi na kolejnego Uczestnika, którego odpowiedź została zakwalifikowana do zwycięskich.

  3. Organizator wyśle Nagrody na wskazany przez Uczestników adres korespondencyjny w terminie 7 dni od dnia otrzymania przez niego informacji, o której mowa w § 6 ust. 1 za pośrednictwem operatora pocztowego.
  4. Uczestnikom nie przysługuje prawo żądania wymiany Nagrody na inne towary lub usługę, w tym w szczególności nie przysługuje prawo żądania wypłaty ekwiwalentu pieniężnego.
  5. O przyznaniu Nagrody decyduje Organizator.

§ 7

  1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości odbioru Nagrody przez Uczestnika, z przyczyn nie leżących po stronie Organizatora.
  2. Organizatorowi przysługuje prawo wykluczenia udziału w Konkursie, na każdym jego etapie, wszystkich lub niektórych Uczestników, których działania są sprzeczne z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, Regulaminem lub regulaminami i zasadami dotyczącymi serwisu webankieta, w szczególności Uczestników, którzy:
    • podejmują działania celem ingerencji w mechanizm działania Konkursu,
    • nie wykonują lub wykonują nienależycie zadanie konkursowe i/lub biorą udział w Konkursie, pomimo braku spełnienia warunków w nim przewidzianych.
  3. Wykluczenie powoduje utratę prawa do Nagrody.

§ 8

  1. W Konkursie przetwarzane są dane osobowe Uczestników.
  2. Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przetwarzane przez Organizatora wyłącznie w celu dokonania czynności niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia Konkursu.
  3. Uczestnicy mają prawo wglądu do przetwarzanych danych i ich poprawiania oraz usuwania. Dane są podawane na zasadach dobrowolności.
  4. Żądanie usunięcia danych uniemożliwia wzięcie udziału w Konkursie.

§ 9

  1. Zabronione jest Korzystanie z konkursu w sposób niezgodny z Regulaminem lub powszechnie obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zakazane jest dostarczania przez Uczestników treści o charakterze bezprawnym.
  2. Uczestnik udziela Organizatorowi niewyłącznej licencji, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych oraz zgodę na przetwarzanie i rozpowszechnianie wszelkich przesłanych treści na polach eksploatacji przewidzianych Ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych 1) z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz.U. Nr 24, poz. 83 z późn. zm.), w tym w szczególności w zakresie:
    • utrwalania i zwielokrotniania treści,
    • wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy przesłanych treści w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową,
    • wprowadzania do obrotu, użyczenia lub najmu przesłanych treści,
  3. Rozpowszechniania przesłanych treści w sposób inny niż wyżej wskazane, tj. np. publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne ich udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, przy czym Uczestnik nie nabywa prawa do wynagrodzenia z tego tytułu.

§ 10

  1. Reklamacje dotyczące Konkursu należy zgłaszać Organizatorowi niezwłocznie za pomocą poczty elektronicznej na adres: agata.kaczmarek@salesmanago.pl i/lub za pomocą wiadomości prywatnej do profilu na Facebook znajdującego się pod adresem: https://www.facebook.com/automatyzacjamarketingu/ i/lub pisemnie na adres siedziby Organizatora.
  2. Rozpatrywane będą tylko reklamacje zawierające dane identyfikujące nadawcę reklamacji oraz jego adres korespondencyjny wraz z opisem zdarzenia stanowiącego reklamację i proponowanego sposobu rozstrzygnięcia.
  3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni od dnia ich otrzymania przez Organizatora za pośrednictwem poczty elektronicznej lub za pomocą wiadomości prywatnej do profilu na Facebook lub pisemnie na wskazany adres.

§ 11

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 15.03.2018 do odwołania. Regulamin może ulec zmianie, o której Uczestnicy zostaną poinformowani za pośrednictwem fanpage Marketing Automation na Facebook pod adresem: https://www.facebook.com/automatyzacjamarketingu/
  2. Niniejszy Regulamin Konkursu dostępny jest dla Uczestników na stronie internetowej https://www.salesmanago.pl/info/regulamin.htm