Naprawdę dobrze rozumiemy wyzwania biznesowe w eCommerce
Napędzanie omnichannelowej sprzedaży w e‑sklepie
Napędzanie omnichannelowej sprzedaży w e‑sklepie
Zarządzaj wszystkimi swoimi kampaniami sprzedażowymi z jednego miejsca i przy użyciu różnych kanałów komunikacji, by dotrzeć do swoich klientów, gdziekolwiek są. Używaj alternatywnych kanałów jeśli niektórzy klienci nie reagują na Twoje kampanie. Śledź sprzedaż pochodzącą z różnych źródeł.Funkcjonalności
- Integracja kanałów komunikacji
- E‑mail marketing
- Personalizacja strony WWW
- SMS
- Web push
- Aplikacje mobilne
- Social media
- Sieci reklamowe
- Live chat
KPI
- Całkowita sprzedaż
- Średnia wielkość zamówienia
- Średnia wartość zamówienia
- Średnia częstotliwość zamówienia
- Ilość transakcji
- Współczynnik konwersji
- Źródła zamówień
Zwiększanie konwersji sprzedażowej
Zwiększanie konwersji sprzedażowej
Konwertuj odwiedzających Twój e‑sklep na klientów lub subskrybentów newslettera. Spersonalizuj doznania klientów i pomóż im znaleźć produkty, których szukali. Rekomenduj podobne lub komplementarne produkty i zmniejsz ilość odsłon potrzebnych by do nich dotrzeć.Funkcjonalności
- Ramki z rekomendacjami produktowymi 1‑do‑1
- Rekomendacje AI & Machine Learning
- Dynamiczne formularze i popupy lead generation
- Testy A/B/X dla strony produktu
KPI
- Revenue per visit (RPV)
- Współczynnik odrzuceń
- Czas spędzony na stronie
- Ilość odsłon na wizytę
- Ścieżki konwersji
- Powiązania między przeglądanymi produktami
- Powiązania między kupionymi produktami
Optymalizacja procesu sprzedażowego
Optymalizacja procesu sprzedażowego
Używaj różnych technik odzyskiwania porzuconych koszyków lub niedokonanych płatności, niezależnie z jakiego urządzenia klient korzystał. Przydzielaj rabaty odpowiednie do wartości klienta i współczynnika zwrotów aby nie tracąc transakcji utrzymać marżę na najlepszym poziomie.Funkcjonalności
- Omnichannelowy retargeting produktowy
- E‑maile, web pushe i reklamy ratujące porzucone koszyki
- Dynamiczne e‑maile z powiadomieniami o powrocie produktów na stan
- Automatyczne powiadomienia o przecenach na ulubione produkty
- Przydzielanie progresywnych rabatów
- Zautomatyzowane prośby o recenzje produktów
KPI
- Współczynnik porzuceń koszyka
- Porzucenia koszyka na różnych etapach zamówienia
- Współczynnik zwrotów produktów
- Współczynnik przyznanych rabatów
- Udział zamówień z przydzielonym rabatem
- Konwersja w podziale na wysokość i typ rabatu
Podnoszenie efektywności marketingowej
Podnoszenie efektywności marketingowej
Upewnij się, że dostarczasz odpowiednim osobom właściwe oferty w najlepszym czasie i kanale. Kieruj do swoich klientów kampanie masowe i buduj automatyczne procesy, które wspierają konwersję. Dzięki podejściu skupionemu na kliencie i zaawansowanej personalizacji, twoje kampanie pozostaną interesujące dla odbiorców i pozwolą utrzymać wysokie zaangażowanie prowadzące ich do zakupu.Funkcjonalności
- Zaawansowane możliwości targetowania kampanii
- Personalizacja ofert 1‑do‑1
- Personalizacja czasu dostarczenia kampanii
- Dostarczanie ofert w wielu kanałach
KPI
- Koszt pozyskania klienta (CAC)
- Współczynnik otwarć (OR)
- Współczynnik kliknięć (CTR)
- Ilość zapisów na newsletter
- Ilość wypisów z newslettera
- Zwrot z inwestycji (ROI)
- Zwrot z inwestycji w reklamy (ROAS)
E‑commerce Customer Lifecycle Management
Zarządzaniem cyklem życia klienta w e‑commerce
Dostosuj swoją komunikację do etapu w cyklu życia klienta. Upewnij się, że właściwie edukujesz nowych klientów, prowadzisz ich do kolejnych transakcji lub aktywizujesz tych, którzy są bliscy utraty. Automatycznie segmentuj bazę kontaktów w oparciu o wartość klienta i poziom aktywności i uruchamiaj automatyczne procesy zwiększające ich zaangażowanieFunkcjonalności
- CDP
- 360-stopniowy profil klienta
- Analityka i automatyzacja RFM
- Segmentacja behawioralna i transakcyjna
- Programy edukacyjne i pielęgnacji leada
- Programy lojalnościowe
KPI
- Wartość życiowa klienta (CLV)
- Ilość zamówień nowych klientów
- Ilość zamówień powracających klientów
- Współczynnik utraconych klientów (churn)