11 754%
11 754% ROI dla wdrożenia
Marketing Automation
45%
transakcje wspierane
przez SALESmanago
stanowią ponad 45%
Personalizacja treści oraz zaawansowana segmentacja odbiorców to coś, czego do tej pory brakowało w naszym e-mail marketingu. Dziś wiemy, że dzięki SALESmanago możemy prowadzić sprawny i skuteczny mailing oraz wdrażać efektywne rozwiązania, które pomagają nam budować silne relacje z klientami kierując do nich dopasowaną ofertę we wrażliwej branży jaką jest sprzedaż wyrobów jubilerskich online.
O firmie
SAVICKI w ciągu ostatnich 5 lat zbudował pozycję lidera e-commerce w segmencie Wedding&Engagement w Polsce, a dziś oferuje również swoje produkty na sześciu rynkach zagranicznych - w Niemczech, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Bułgarii i Rumunii. Marka SAVICKI to również ponad 45 lat rodzinnej tradycji jubilerskiej. Od 1976 roku towarzyszymy naszym klientom w najważniejszych chwilach ich życia – wspólnie celebrując miłosne wyznania i ślubne przysięgi.
Wyzwania
Aktywizacja oraz segmentacja klientów, na każdym etapie Buyer’s Journey
Konieczność dostosowania oferty oraz sposobu komunikacji indywidualnie dla każdego klienta
Prowadzenie atrakcyjnej dla odbiorcy komunikacji omnichanelowej (e-mail, webpush, sms, komunikaty na stronie), pozwalającej na dostarczanie spersonalizowanej oferty w najlepszym dla niego momencie
Efekty
11 754%
11 754% ROI dla wdrożenia
Marketing Automation
41%
41% transakcji wspieranych last click
zostało wygenerowane przez kampanie
automatyczne dopasowane
1-do-1 do aktywności użytkowników
45%
Transakcje wspierane przez
SALESmanago
stanowią ponad 45%
622%
622% wyższy współczynnik kliknięć
oraz 206% wyższy współczynnik
otwarć w e-mailach dynamicznych
z rekomendacjami dopasowanymi
1-do-1 w stosunku do e-maili
masowych
23%
Wzrost bazy kontaktów o 23%
w skali roku