Customer Intimacy
Implementacja zasilanych AI rozwiązań, wykorzystujących dane Zero- i First‑Party
Efekt
Poznaj swoich klientów lepiej, niż kiedykolwiek
Implementacja zasilanych AI rozwiązań, wykorzystujących dane Zero- i First‑Party
Poznaj swoich klientów lepiej, niż kiedykolwiek
Łatwy dostęp do hiper‑personalizacji omnichannel experience dzięki predefiniowanym, gotowym do użycia procesom
Wyższy CR, AOV oraz CLV przy niższym churnie
Łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając sprawne podejmowanie decyzji dla maksymalizacji efektu
Pełna kontrola nad wynikiem finansowym
Marek Tobolewski
Partner Manager
Swoje doświadczenie marketingowe zdobywał jako kreatywny w agencjach reklamowych oraz jako dyrektor marketingu marki kosmetycznej. W SALESmanago od 2016 tworzył strategie wdrożeniowe marketing automation dla klientów eCommerce i B2B. Obecnie zajmuje się rozwijaniem kanału partnerskiego na rynku polskim. Prowadzi również zajęcia na Uniwersytecie Papieskim i w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie.Yuri Khachatryan
Account Executive
Od 6 lat związany z SALESmanago jako Account Executive. Doświadczony specjalista ds Marketing Automation oraz eCommerce. Współpracuje z największymi spółkami w Polsce, pomagając im obrać odpowiedni kierunek wdrożenia. Prywatnie od 14 lat związany z eCommerce, co jedynie pozwala szybciej zrozumieć potrzeby marketerów.Aleksandra Stawarz
Account Executive
Od prawie dwóch lat pełni funkcję Account Executive na rynek polski, odpowiadając za kompleksową współpracę z klientami: od pozyskiwania nowych prospektów po przygotowywanie dla nich spersonalizowanych ofert w oparciu o ich potrzeby. Stale poszerza swoją wiedzę z zakresu eCommerce, skupiając się przede wszystkim na Customer Experience. Pasjonuje ją dynamicznie rozwijający się rynek MarTech, w szczególności rosnące wykorzystanie AI.Marek Korzeniecki
Account Executive
Od ponad 2 lat w SALESmanago odpowiada za budowanie relacji z Klientami. Firmy, których potrzeby analizuje i na ich podstawie przygotowuje rekomendowane rozwiązania, to zarówno e-commerce jak i sektor B2B. Dzisiaj swoje ponad 15 letnie doświadczenie i wiedzę marketingowo-sprzedażową może wykorzystywać pracując dla firmy, w której zawsze marzył, żeby pracować - SALESmanago. Prywatnie jest pasjonatem klasycznej motoryzacji. Od blisko 10 lat prowadzi największy w Polsce fanpage poświęcony Volkswagenom Garbusom.
SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.
SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.