Top Idea E-book

Poznaj historię sukcesu firmy Top Ideas

Przesyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez Benhauer Sp. z.o.o. operatora SALESmanago. Aby uzyskać więcej informacji na temat tego, w jaki sposób zobowiązujemy się do ochrony i poszanowania Twojej prywatności, prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką Prywatności oraz Regulaminem.

Kliknij, aby pobrać: Case Study - Top Idea

Nie trać czasu!

Załóż darmowe konto

115%

Wzrost obrotów z miesiąca na miesiąc o 115%, przy użyciu segmentacji połączonej z regułami automatyzacji

74%

Wzrost OR o 74% przy użyciu maili dynamicznych opartych o zachowanie klienta w porównaniu z masowymi mailingami do posegmentowanej bazy kontaktów

“Szukaliśmy oprogramowania, które pomoże nam osiągnąć pozytywne rezultaty w e-marketingu oraz zbuduje niezawodny system do automatyzacji marketingu. Nasze doświadczenie z SALESmanago to znaczące ułatwienie naszej pracy jako marketerów, ponieważ oferuje nam wszystkie potrzebne rozwiązania w jednym miejscu przy jednoczesnym ciągłym usprawnianiu tych wielofunkcyjnych narzędzi. SALESmanago dało nam na rynku przewagę pierwszego ruchu, jako że zawsze byli pierwsi w integracji nowych technologii, również tych opartych o AI. Najcenniejszym elementem oferowanym przez SALESmanago jest dla nas innowacja, którą zawierają w swoim oprogramowaniu, połączona z różnorodnymi funkcjami dającymi nam możliwość pokrycia każdego aspektu automatyzacji marketingu.”

Janina Kaneva

COO i współzałożycielka

Salesmanago Icon

O firmie

Top Ideas Digital to agencja marketingowa działająca w Wiedniu i Monachium, wprowadzająca ludzi i ich firmy na wyższy poziom cyfrowego biznesu. Dzisiaj ich klienci, których stanowią zarówno małe dynamicznie rozwijające się firmy jak i przedstawiciele Fortune 500, z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (łącznie ponad 20 państw) stosują ich strategię, ekspertyzę i rozwiązania w stosowaniu oprogramowania do zwiększenia swoich wyników sprzedaży i e-marketingu. W SALESmanago obsługują działania marketingowe swojego klienta, będącego liderem w telekomunikacji na terenie Europy Wschodniej, dostarczającego swoje usługi do ponad 4 milionów ludzi.

Salesmanago Icon

Wyzwania

Założenie i implementacja najlepszych praktyk funkcjonujących w automatyzacji marketingu

Stworzenie i implementacja automatyzacji opartej o dane behawioralne

Prowadzenie kampanii sprzedażowych w sklepie internetowym

Wzrost obrotów w sklepie internetowym poprzez podniesienie konwersji klientów offline na korzystających ze sklepu internetowego

Implementacja spersonalizowanych ofert i rekomendacji dla naszych klientów

Optymalizacja drogi rozwoju klienta bazując na jego zachowaniu

Salesmanago Icon

Rozwiązania

Reguły automatyzacji

Stworzenie optymalizacji dla sprzedaży internetowej w celu zwiększenia obrotów. Używana w kluczowych procesach związanych z e-commerce - działania po porzuconym koszyku, komunikacja po zakupie, oferty upsell

Lead generation

Konwersja anonimowego ruchu na stronie na kontakty monitorowane poprzez użycie modułów pop-up, landing page i sidebar. Proces ten zwiększa też posiadaną ilość danych behawioralnych klientów

Personalizowane oferty

Proces automatycznego dostarczania ofert do klienta w okresie końca jego umowy, celem zmniejszenia churnu i przekonania klientów offline do korzystania ze sklepu internetowego

Powiadomienia Web Push

Wysyłane do anonimowych klientów, mające na celu dostarczyć im wiadomość - jako ważny element pierwszego kontaktu z klientem korzystającym ze sklepu internetowego

Widget social proof

Używany do wsparcia sprzedaży produktów będących elementem specjalnych ofert

Testy A/B/X

Używane w kampaniach mailingowych i tworzeniu landing pages w celu poprawienia ich wyników

Personalizowane banery i macierze segmentacji / segmentacja regułami ad-hoc

Segmentacja klientów i oferowanie im spersonalizowanych ofert w postaci banerów, bazując na ich wcześniejszych danych behawioralnych

Dashboard analityczny

Używany do monitorowania i analizy zachowań klientów w sposób 1 do 1 oraz określenia typów klientów - celem wyznaczenia tych o najlepszych wynikach

Analiza

Oparta o model SOSTAC

Salesmanago Icon

Rezultaty

115%

Wzrost obrotów z miesiąca na miesiąc o 115%, przy użyciu segmentacji połączonej z regułami automatyzacji

74%

Wzrost OR o 74% przy użyciu maili dynamicznych opartych o zachowanie klienta w porównaniu z masowymi mailingami do posegmentowanej bazy kontaktów

97%

Wzrost CTOR maili wysyłanych do klientów w okresie kiedy kończy im się umowa

17%

Większa konwersja w procesie sprzedaży przy użyciu pop-upów opartych o dane behawioralne

Salesmanago Icon

Możliwości rozwoju

Wdrożenie rozwiązania RFM

Implementacja rekomendacji produktowych AI

Implementacja ramek rekomendacji

Integracja z Google Ads

300 pracowników wspiera ponad 3000 średnich i dużych firm na całym świecie