115%
Wzrost obrotów z miesiąca na miesiąc o 115%, przy użyciu segmentacji połączonej z regułami automatyzacji
74%
Wzrost OR o 74% przy użyciu maili dynamicznych opartych o zachowanie klienta w porównaniu z masowymi mailingami do posegmentowanej bazy kontaktów
“Szukaliśmy oprogramowania, które pomoże nam osiągnąć pozytywne rezultaty w e-marketingu oraz zbuduje niezawodny system do automatyzacji marketingu. Nasze doświadczenie z SALESmanago to znaczące ułatwienie naszej pracy jako marketerów, ponieważ oferuje nam wszystkie potrzebne rozwiązania w jednym miejscu przy jednoczesnym ciągłym usprawnianiu tych wielofunkcyjnych narzędzi. SALESmanago dało nam na rynku przewagę pierwszego ruchu, jako że zawsze byli pierwsi w integracji nowych technologii, również tych opartych o AI. Najcenniejszym elementem oferowanym przez SALESmanago jest dla nas innowacja, którą zawierają w swoim oprogramowaniu, połączona z różnorodnymi funkcjami dającymi nam możliwość pokrycia każdego aspektu automatyzacji marketingu.”
Janina Kaneva
COO i współzałożycielka
O firmie
Top Ideas Digital to agencja marketingowa działająca w Wiedniu i Monachium, wprowadzająca ludzi i ich firmy na wyższy poziom cyfrowego biznesu. Dzisiaj ich klienci, których stanowią zarówno małe dynamicznie rozwijające się firmy jak i przedstawiciele Fortune 500, z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (łącznie ponad 20 państw) stosują ich strategię, ekspertyzę i rozwiązania w stosowaniu oprogramowania do zwiększenia swoich wyników sprzedaży i e-marketingu. W SALESmanago obsługują działania marketingowe swojego klienta, będącego liderem w telekomunikacji na terenie Europy Wschodniej, dostarczającego swoje usługi do ponad 4 milionów ludzi.
Wyzwania
Założenie i implementacja najlepszych praktyk funkcjonujących w automatyzacji marketingu
Stworzenie i implementacja automatyzacji opartej o dane behawioralne
Prowadzenie kampanii sprzedażowych w sklepie internetowym
Wzrost obrotów w sklepie internetowym poprzez podniesienie konwersji klientów offline na korzystających ze sklepu internetowego
Implementacja spersonalizowanych ofert i rekomendacji dla naszych klientów
Optymalizacja drogi rozwoju klienta bazując na jego zachowaniu
Rozwiązania
Reguły automatyzacji
Stworzenie optymalizacji dla sprzedaży internetowej w celu zwiększenia obrotów. Używana w kluczowych procesach związanych z e-commerce - działania po porzuconym koszyku, komunikacja po zakupie, oferty upsell
Lead generation
Konwersja anonimowego ruchu na stronie na kontakty monitorowane poprzez użycie modułów pop-up, landing page i sidebar. Proces ten zwiększa też posiadaną ilość danych behawioralnych klientów
Personalizowane oferty
Proces automatycznego dostarczania ofert do klienta w okresie końca jego umowy, celem zmniejszenia churnu i przekonania klientów offline do korzystania ze sklepu internetowego
Powiadomienia Web Push
Wysyłane do anonimowych klientów, mające na celu dostarczyć im wiadomość - jako ważny element pierwszego kontaktu z klientem korzystającym ze sklepu internetowego
Widget social proof
Używany do wsparcia sprzedaży produktów będących elementem specjalnych ofert
Testy A/B/X
Używane w kampaniach mailingowych i tworzeniu landing pages w celu poprawienia ich wyników
Personalizowane banery i macierze segmentacji / segmentacja regułami ad-hoc
Segmentacja klientów i oferowanie im spersonalizowanych ofert w postaci banerów, bazując na ich wcześniejszych danych behawioralnych
Dashboard analityczny
Używany do monitorowania i analizy zachowań klientów w sposób 1 do 1 oraz określenia typów klientów - celem wyznaczenia tych o najlepszych wynikach
Analiza
Oparta o model SOSTAC
Rezultaty
115%
Wzrost obrotów z miesiąca na miesiąc o 115%, przy użyciu segmentacji połączonej z regułami automatyzacji
74%
Wzrost OR o 74% przy użyciu maili dynamicznych opartych o zachowanie klienta w porównaniu z masowymi mailingami do posegmentowanej bazy kontaktów
97%
Wzrost CTOR maili wysyłanych do klientów w okresie kiedy kończy im się umowa
17%
Większa konwersja w procesie sprzedaży przy użyciu pop-upów opartych o dane behawioralne
Możliwości rozwoju
Wdrożenie rozwiązania RFM
Implementacja rekomendacji produktowych AI
Implementacja ramek rekomendacji
Integracja z Google Ads