12 882 %
ROI dla wdrożenia Marketing Automation
42%
wzrost bazy kontaktów o 42% w skali roku
Świetne narzędzie, które daje ogrom danych analitycznych, pokazujący lejki marketingowe, przyspieszające sprzedaż zwłaszcza w obrębie AI CDP. Daje nam również szansę poznania zachowań konsumenckich, przyśpiesza ścieżki decyzyjne klientów. Dzięki temu narzędziu mocno zwiększyliśmy sprzedaż, a także zmniejszyliśmy ilość porzucanych koszyków.
O firmie
Vobis to jedna z najstarszych i najlepiej rozpoznawalnych marek na rynku polskim, która od 26 lat zajmuje się sprzedażą produktów z kategorii m.in. komputery, urządzenia mobilne, sprzęt RTV oraz AGD. Stale poszerza swoje portfolio, współpracując z największymi producentami branży elektronicznej. W 2006 roku pod marką Vobis uruchomiony został jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie sklepów internetowych Vobis.pl. Aktualnie marka Vobis prowadzi również sprzedaż stacjonarną w sklepach partnerskich sieci Vobis Partner.
Wyzwania
prowadzenie atrakcyjnej dla odbiorcy komunikacji omnichanelowej (e-mail, webpush, komunikaty na stronie), pozwalającej na dostarczanie spersonalizowanej oferty w najlepszym dla niego momencie
szeroka gama oraz zróżnicowanie produktów i konieczność dostosowania indywidualnie do każdego klienta
automatyzacja procesów oraz
implementacja najlepszych praktyk
funkcjonujących w automatyzacji
marketingu
aktywizacja klientów, którzy przestali
dokonywać zakupów
utrzymanie lojalności wobec marki
Realizacja
Lead generation
formularz oraz pop-up
z kodem rabatowym
Procesy automatyzacji
ominchanelowe ratowanie
porzuconego koszyka
dynamiczny wielokanałowy
retargeting po wizycie
gratyfikacja klientów po zakupie
On-site
inteligentne rekomendacje produktowe (AI)
Personal Shopping Inbox
dynamiczne pop-upy z rekomendacjami
widget social proof
konwersja anonimowego ruchu na stronie
Segmentacja
segmentacja behawioralna
segmentacja transakcyjna
segmentacja klienta wg odwiedzin na stronie
segmentacja wg czasu od ostatniego zakupu
segmentacja wg częstotliwości zakupów
segmentacja wg wpływów pieniężnych
Komunikacja z klientem:
e-mail marketing masowy
maile dynamiczne
web-Pushe standardowe i dynamiczne
komunikacja on-site (personal shopping inbox)
Efekty
12882%
ROI dla wdrożenia
Marketing Automation
42%
wzrost bazy kontaktów
o 42% w skali roku
21%
Transakcje wspierane
przez SALESmanago
stanowią ponad 21%
7,2%
transakcji wspieranych przez
SALESmanago wygenerowanych
zostało dzięki Personal Shopping Inbox
397%
wyższy współczynnik otwarć oraz
701% wyższy współczynnik kliknięć
w e-mailach dynamicznych z
rekomendacjami dopasowanymi 1-do-1
w stosunku do e-maili masowych
51%
Ponad 51% transakcji
wspieranych last click
wygenerowanych zostało
przez reguły automatyzacji
oraz workflow
Możliwości rozwoju
wdrożenie Programu
Lojalnościowego
uruchomienie
Centrum Preferencji
remarketing z wykorzystaniem
Google Ads