W obliczu rekordowej inflacji, klienci szukają wartości.
Jak w takich warunkach efektywnie zmaksymalizować przychody
Webinar, 4 sierpnia, godz. 10:00
Webinar poprowadzi Aleksander Skalka, Strategy Director at SALESmanago
Zachowania konsumentów w eCommerce podlegają kolejnym drastycznym zmianom. W obliczu możliwości trwałej, światowej inflacji rodzi się kryzys lojalności konsumentów. Jak zauważa McKinsey, tylko od początku 2022 roku więcej amerykańskich konsumentów zmieniło ulubione marki i sprawdzonych sprzedawców, niż w ciągu całego okresu pandemii. Przy rekordowo wysokiej inflacji, coraz więcej osób poszukuje wartości. W takiej rzeczywistości rozwój będzie trudny, ale niesamowicie opłacalny. W końcu liderzy wzrostu generują o 80% większą wartość dla akcjonariuszy, niż ich odpowiednicy w branży, w okresie dziesięciu lat. Jednak dążenie do zrównoważonego, inkluzywnego rozwoju wymaga odpowiedniego sposobu myślenia, strategii i zdolności.
Słyszymy was
-
JAK
W jaki sposób? Pomagając naszym klientom w realizacji trzech podstawowych zasad:
Customer Intimacy: Wdrażanie inteligentnych rozwiązań, które wykorzystują dane typu Zero- i First-Party. Efekt: Znasz swoich klientów lepiej niż konkurencja. Lojalność klientów wzrasta, a ty budujesz z nimi autentyczne relacje.
Precision Execution: Łatwy dostęp do zaawansowanej hiper‑personalizacji omnichannel experience dzięki predefiniowanym, gotowym do użycia procesom. Efekt: CR, AOV i CLV wzrastają, a wskaźnik churnu klientów maleje.
Growth Intelligence: Połączenie know‑how najlepszych specjalistów i analizy AI w praktyczne wskazówki, które pozwolą maksymalnie wykorzystać czas, budżet i strategię eCommerce bez zależności od IT. Efekt: Masz pełną kontrolę nad generowanymi przychodami.
Ta unikalna kompozycja gwarantuje, że każdy zespół marketingowy stanie się skuteczny, sprawny i efektywny — oraz stanie się zaufanym partnerem CEO w zwiększaniu przychodów.
-
DLACZEGO
Marketing eCommerce stał się jednym z najbardziej ekscytujących, ale i wymagających obszarów dzisiejszego świata biznesu. Agresywne strategie konkurencyjne, gwałtownie rosnące koszty pozyskania klienta, złożoność doświadczenia omnichannel, coraz większe wymagania klientów względem personalizacji relacji i doskonałego dopasowania treści... wszystkie te wyzwania sprawiają, że coraz trudniej jest osiągnąć akceptowalne wskaźniki konwersji i zwrot z inwestycji marketingowych.
Marketerzy eCommerce muszą również stawić czoła znacznemu rozproszeniu i rosnącym kosztom rozwiązań z zakresu technologii marketingowych, co oczywiście oznacza zależność od IT i innych eksperckich kompetencji. Rezultat? Wdrażanie strategii jest spowolnione, skuteczność maleje, a osiągnięcie oczekiwanych przychodów staje się coraz większym wyzwaniem.
W swoim dążeniu do rozwoju zespoły marketingowe muszą poradzić sobie z wieloma problemami:
nieustanne zapotrzebowanie na nowe zasoby — przy jednoczesnej konieczności zachowania efektywności i konkurencyjności
krótkowzroczna taktyka „spray and pray” - zamiast długoterminowej wizji nastawionej na budowanie wartości
ciągłe poszukiwanie idealnej konfiguracji pakietu martech i nowych narzędzi — zamiast skupienia się na klientach
Dlatego właśnie stworzyliśmy SALESmanago, a nasza wizja to:
świat, w którym każdy zespół marketingowy może maksymalizować wzrost przychodów z eCommerce — z głową. -
CO
Jest to możliwe dzięki SALESmanago, opartej o AI, wykorzystującej podejście no‑code, All‑in‑one Customer Engagement Platform z natywnie wbudowanymi funkcjami wielokanałowej egzekucji marketingowej, analityki, narzędzi optymalizacyjnych i marketing intelligence. Jest to platforma stworzona z myślą o zespołach marketingowych eCommerce, które pragną rozwiązań korporacyjnych, są gotowe stawić czoła największym firmom eCommerce na świecie i kierują się takimi wartościami, jak:
ciągłe utrzymywanie przewagi nad konkurencją
efektywność i skuteczność
doskonała realizacja i konkretne wyniki
Na nowo definiujemy sposób, w jaki marketerzy pracują, myślą i zdobywają wiedzę. Chcemy być częścią ich sukcesu.
Sukces. Razem.
Słyszymy was
-
DLACZEGO?
Marketing eCommerce stał się jednym z najbardziej ekscytujących, ale i wymagających obszarów dzisiejszego świata biznesu. Agresywne strategie konkurencyjne, gwałtownie rosnące koszty pozyskania klienta, złożoność doświadczenia omnichannel, coraz większe wymagania klientów względem personalizacji relacji i doskonałego dopasowania treści... wszystkie te wyzwania sprawiają, że coraz trudniej jest osiągnąć akceptowalne wskaźniki konwersji i zwrot z inwestycji marketingowych.
Marketerzy eCommerce muszą również stawić czoła znacznemu rozproszeniu i rosnącym kosztom rozwiązań z zakresu technologii marketingowych, co oczywiście oznacza zależność od IT i innych eksperckich kompetencji. Rezultat? Wdrażanie strategii jest spowolnione, skuteczność maleje, a osiągnięcie oczekiwanych przychodów staje się coraz większym wyzwaniem.
W swoim dążeniu do rozwoju zespoły marketingowe muszą poradzić sobie z wieloma problemami:
nieustanne zapotrzebowanie na nowe zasoby — przy jednoczesnej konieczności zachowania efektywności i konkurencyjności
krótkowzroczna taktyka „spray and pray” - zamiast długoterminowej wizji nastawionej na budowanie wartości
ciągłe poszukiwanie idealnej konfiguracji pakietu martech i nowych narzędzi — zamiast skupienia się na klientach
Dlatego właśnie stworzyliśmy SALESmanago, a nasza wizja to:
świat, w którym każdy zespół marketingowy może maksymalizować wzrost przychodów z eCommerce — z głową. -
JAK
W jaki sposób? Pomagając naszym klientom w realizacji trzech podstawowych zasad:
Customer Intimacy: Wdrażanie inteligentnych rozwiązań, które wykorzystują dane typu Zero‑ i First‑Party. Efekt: Znasz swoich klientów lepiej niż konkurencja. Lojalność klientów wzrasta, a ty budujesz z nimi autentyczne relacje.
Precision Execution: Łatwy dostęp do zaawansowanej hiper‑personalizacji omnichannel experience dzięki predefiniowanym, gotowym do użycia procesom. Efekt: CR, AOV i CLV wzrastają, a wskaźnik churnu klientów maleje.
Growth Intelligence: Połączenie know‑how najlepszych specjalistów i analizy AI w praktyczne wskazówki, które pozwolą maksymalnie wykorzystać czas, budżet i strategię eCommerce bez zależności od IT. Efekt: Masz pełną kontrolę nad generowanymi przychodami.
Ta unikalna kompozycja gwarantuje, że każdy zespół marketingowy stanie się skuteczny, sprawny i efektywny — oraz stanie się zaufanym partnerem CEO w zwiększaniu przychodów.
-
CO
Jest to możliwe dzięki SALESmanago, opartej o AI, wykorzystującej podejście no‑code, All‑in‑one Customer Engagement Platform z natywnie wbudowanymi funkcjami wielokanałowej egzekucji marketingowej, analityki, narzędzi optymalizacyjnych i marketing intelligence. Jest to platforma stworzona z myślą o zespołach marketingowych eCommerce, które pragną rozwiązań korporacyjnych, są gotowe stawić czoła największym firmom eCommerce na świecie i kierują się takimi wartościami, jak:
ciągłe utrzymywanie przewagi nad konkurencją
efektywność i skuteczność
doskonała realizacja i konkretne wyniki
Na nowo definiujemy sposób, w jaki marketerzy pracują, myślą i zdobywają wiedzę. Chcemy być częścią ich sukcesu.
Sukces. Razem.
Aleksander Skalka, Strategy Director w SALESmanago
Od ponad 10 lat prowadzi wdrożenia strategii marketing automation. Pracował jako Marketing Automation Consulting Director, będąc odpowiedzialnym za dział Customer Success i wdrożenie SALESmanago dla kluczowych klientów. Swoje doświadczenie zdobywał i wykorzystywał pracując z takimi firmami jak Orange, Idea Bank, 4Finance, New Balance, Yves Rocher, Oriflame i wiele innych. Zarządza Marketing Automation Academy, która certyfikowała ponad 1000 specjalistów marketing automation w całej Europie. Obecnie pomaga wprowadzać strategie marketing automation dla największych przedsiębiorstw e-commerce i B2C.