Zarządzanie wartością klienta

Rozwiązania zaprojektowane do zwiększania wartości życiowej klienta

Zarządzanie wartością klienta

Powiększ maksymalnie przychody

generowane przez każdego klienta przez wzrost wartości zakupów i jego lojalności. SALESmanago dostarcza funkcjonalności, które pomagają zwiększyć wartość życiową klienta (CLV). System używa analizy Digital Body Language oraz automatyzacji RFM by kierować do Twoich klientów kampanie dostosowane do segmentów o różnej wartości i poziomie aktywności. Możesz w łatwy sposób dosprzedawać produkty, automatyzować komunikację, ustawiać poziomy rabatu lub decydować o najlepszych kanałach komunikacji, by zmotywować klientów do kolejnych zakupów lub powrotu.

Segmentuj swoich klientów na podstawie ich wartości obliczanej w oparciu o:

  • wartość transakcji
  • częstotliwość transakcji
  • czas od ostatniego zakupu
  • ilości transakcji
  • kupione produkty
  • wizyty na stronie WWW

Obszary użycia:

Czytaj więcej

Ebooki

Odkryj sekrety Marketing Automation z naszymi ebookami.

Rozwijaj swój biznes z najlepszą
platformą Marketing Automation