Platforma SALESmanago Marketing Automation dzięki swoim innowacyjnym rozwiązaniom pozwala automatyzować, segmentować i personalizować komunikację z osobami od których nie uzyskaliśmy jeszcze danych kontaktowych i są dla nas anonimowe. Anonimowi użytkownicy mogą otrzymać spersonalizowane treści za pomocą wiadomości e-mail, strony WWW i reklam RTB. Stosując SALESmanago możemy docierać do dużo większej liczby ludzi z treściami, które są dopasowane do ich zachowania i po prostu dla nich interesujące.
Dostępne funkcjonalności
-
e-Mail Marketing do baz zewnętrznych – System SALESmanago Marketing Automation umożliwia realizację e-Mail Marketingu do wybranych baz zewnętrznych bez znajomości adresu e-mail odwiedzającego. Możliwe jest to dzięki technologii łączenia ciasteczek (cookies). Odwiedzający naszą stronę może posiadać ciasteczko nadane przez np. duży portal internetowy. SALESmanago odczytuje je i kontaktuje się z portalem z prośbą o wysłanie e-mail do tej osoby o treści przygotowanej przez moduł analizy behawioralnej.
-
Strona WWW – wykorzystując moduł monitorowania zachowania osób w czasie rzeczywistym i archiwizacji gromadzonych danych możemy automatycznie dopasowywać zawartość praktycznie dowolnych elementów strony WWW do bieżącej wizyty anonimowej osoby lub do poprzednich zarchiwizowanych wizyt. W ten sposób formularze kontaktowe, ramki produktowe i inne części strony WWW wyświetlą treści pasujące do anonimowych profilów behawioralnych.
-
Sieci reklamowe (RTB) – SALESmanago Marketing Automation pozwala automatycznie włączać i wyłączać reklamy w sieci RTB kierując komunikaty spersonalizowane i dopasowane do bieżącego zachowania osób odwiedzających stronę WWW. Dzięki temu możemy kierować reklamy behawioralnie dopasowane do zainteresowań konkretnych osób. Możemy również docierać do osób, które tylko raz odwiedziły stronę WWW i zachęcać je do powrotu i konwersji w dużo skuteczniejszy sposób.
Korzyści dla użytkownika
-
Dużo wyższa konwersja anonimowych użytkowników strony WWW na konkretne leady
-
Możliwość docierania ze spersonalizowanym komunikatem do konkretnych osób na praktycznie dowolnej stronie WWW
-
Optymalizacja kampanii w sieciach reklamowych dzięki dopasowaniu treści i momentu wyświetlania konkretnym osobom
Partnerzy technologiczni
Sieci reklamowe RTB
Integracja SALESmanago Marketing Automation z systemem Adkontekst specjalizującym się w kampaniach reklamowych RTB pozwala w oparciu o dane gromadzone przez SALESmanago i reguły automatyzacji, punktowo uruchamiać i wyłączać kampanie reklamowe dla konkretnych użytkowników.
Możliwe staje się kierowanie spersonalizowanych i dopasowanych reklam do profilu konkretnego użytkownika. Dopasowanie może odbywać się na podstawie wizyt na stronie WWW i dokonywanych transakcji.
Połączenie Marketing Automation i RTB pozwala docierać do osób, które tylko raz odwiedziły stronę WWW lub przestały reagować na inne komunikaty. Dodatkowo optymalizacji podlegają koszty kampanii reklamowych.