760%
Marketerzy, którzy używają segmentacji w kampaniach, odnotowują aż 760% wzrost przychodów. (Campaign Monitor)
70%
Segmentacja służy głównie dopasowaniu treści do preferencji odbiorców. 70% konsumentów twierdzi, że zwróciłoby większą uwagę na produkty spersonalizowane. (Infogroup)
130%
Segmentacja sprawia, że firmy mają o 130% większe szanse na poznanie motywacji swoich klientów i o 60% większe szanse na zrozumienie ich obaw i wyzwań - co prowadzi do przekroczenia celów firmy w zakresie generowania leadów i przychodów. (Cintell)
TOP 10
Segmentacja jest wymieniana w TOP 10 wyzwań przez użytkowników MarTech. (Automizy)
77%
77% ROI generowanego przez e-mail marketing pochodzi z segmentacji odbiorców, kampanii targetowanych i triggerowanych. (Higher Logic)
65%
Kampanie segmentowane otrzymują 14,37% więcej otwarć i 64.78% więcej kliknięć. (MailChimp)
Wyjdź
poza podstawowe dane demograficzne, korzystając z hiper-segmentacji, która uwzględnia zainteresowania i zachowania konsumentów w celu zrozumienia ich indywidualnych preferencji.
Identyfikuj
segmenty i konta o wysokim potencjale i dużym prawdopodobieństwie zakupu, aby kierować reklamy i dostarczać właściwe komunikaty i oferty we właściwym czasie, by zdobywać i angażować klientów.
Twórz, edytuj, zarządzaj i analizuj
wszystkie segmenty z jednego, ujednoliconego, przyjaznego dla użytkownika Centrum, ale też ze wszystkich miejsc w systemie, gdzie odbywa się selekcja kontaktów.
Korzystaj
z ujednoliconego interfejsu, który pozwala na błyskawiczne przetwarzanie danych bez znajomości kodowania. Wypróbuj proste kreatory segmentacji, które oszczędzają czas, zapewniając jednocześnie precyzyjne targetowanie.
Hyper Segmentation Center
to najnowocześniejsze rozwiązanie, które umożliwia błyskawiczne tworzenie najbardziej zaawansowanych segmentów łączących wszystkie dane zebrane w CDP, takie jak zachowania, transakcje, charakterystyka klientów itp.
Z łatwością kieruj reklamy
do najistotniejszych kontaktów dla określonych kampanii bez ręcznego tworzenia nowych grup kontaktów dla każdego działania marketingowego. Centrum Hiper Segmentacji oparte na AI przeanalizuje dane klientów i dostarczy listę odpowiednich segmentów.
Use Cases
-
MożliwościCustomer Hyper SegmentationTradycyjne narzędzia do segmentacji
-
Gotowe do użycia filtry
-
Segmentacja wspomagana przez AI
-
Przetwarzanie danych no-code
-
Personalizacja wykraczająca poza podstawowe dane demograficzne, wykorzystująca zainteresowania i zachowania
-
Identyfikacja najistotniejszych segmentów do targetowania
-
Zaawansowana personalizacja w czasie rzeczywistym na poziomie indywidualnym
-
Łatwe tworzenie i edycja segmentów z dowolnego miejsca w systemie, w którym ustawia się odbiorców kampanii
-
Wybór gotowych do użycia grup kontaktów jednym kliknięciem bez tworzenia nowego segmentu
-
Elastyczne dopasowywanie segmentów w celu przygotowania najbardziej odpowiednich grup kontaktów/