Dealerzy samochodów

 

Zakup samochodu to długotrwały proces poszukiwania, porównywania i konfigurowania, aby wybrać najlepsze rozwiązanie. Wiedza o rzeczywistych potrzebach odbiorcy pozwala na dopasowanie komunikacji marketingowei i oferty specjalnie dla niego – tak, aby w to właśnie nasza propozycja zwyciężyła z konkurencją.

Wdrożenie Marketing Automation daje w tej dziedzinie znaczącą przewagę. Szerokie grono polskich i międzynarodowych dealerów i sieci dealerskich wykorzystuje system SALESmanago Marketing Automation do edukowania klientów i dopasowywania oferty do ich oczekiwań.

Jak dealerzy samochodowi wykorzystują Marketing Automation

Zwiększenie ilości jazd testowych:

  • Emaile z zaproszeniami na jazdy testowe samochodem którym zainteresował się kontakt.
  • Automatyczne alerty do handlowców z prośbą o kontakt telefoniczny z osobą, która korzysta z porównywarki cen i wyposażenia.
  • Kampanie edukacyjne drip emails po stwierdzeniu zainteresowania konkretnym modelem.
  • SMS-y z przypomnieniem o umówionej jeździe testowej.

Kwalifikacja klientów firmowych i prywatnych:

  • Monitorowanie wizyt firmowych na stronie.
  • Rozpoznawanie wizyty obecnego, monitorowanego klienta.
  • Rozpoznawanie zainteresowania różnymi źródłami finansowania na stronie i automatyczne kampanie edukacyjne np. o możliwości kredytowania lub leasingu.

Wspieranie pracy działów handlowych:

  • Rozbudowane profile behawioralne kontaktów dostępne na indywidualnych kartach kontaktu.
  • Monitorowanie zachowania leadów na stronach www.
  • Integracja zdarzeń i aplikacji Facebook.
  • Alerty z kluczowymi informacjami po stwierdzeniu zainteresowania ofertą, konkretnym modelem lub sposobem finansowania.
  • System notatek i zadań z przypomnieniami mailowymi.
  • Analityka wizyt B2B.

Lead Generation i Lead Nurturing:

  • Wiadomości Lead Nurturing przygotowujące do skorzystania z oferty/usług także usług after-sales.
  • Cykl wiadomości Welcome Message po zapisie do newslettera.
  • Wiadomości cykliczne.
  • Segmentowane newslettery wysyłane automatycznie po stwierdzeniu zainteresowania klienta.
  • Dynamiczne newlettery – wykorzystania kanałów RSS do tworzenia dynamicznych wiadomości z newsami z naszej strony oraz informacjami branżowymi.
  • Powiadomienia serwisowe – RTB.
  • Dynamiczna personalizowana treść na stronie WWW (formularze kontaktowe i treści).