Poznaj 5 powodów dla których warto przenieść e-Mail Marketing do systemu Marketing automation
Marketing Automation nie jest nową nazwą dla systemów e-Mail Marketing. To zupełnie nowa generacja narzędzi dla marketera i działów marketingu, który oprócz wysyłek wiadomości e-Mail i Newsletterów daje Ci identyfikację oraz monitoring osób z Twojej bazy kontaktowej na Twojej stronie WWW.
Dane, które gromadzi system SALESmanago Marketing Automation o Twoich kontaktach na Twojej stronie WWW wykorzystasz do personalizowanych akcji marketingowych we wszystkich kanałach dotarcia do klienta.
-
automatyczne wiadomości e-mail z dopasowaną ofertą i treścią
-
dynamiczna i dopasowana treść do konkretnych osób na Twojej stronie WWW
-
powiadomienia dla handlowców, które kontakty są zainteresowane Twoimi produktami i usługami
Dlaczego najlepsze i największe w Polsce firmy wybrały system SALESmanago?
1. Marketing Automation daje profesjonalny system e-mail marketing za darmo bez limitu wysyłanych wiadomości
Tworząc konto w systemie marketing automation dostajesz własne konto do wysyłek newsletterów i e-mailingów i profesjonalny system do e-mail marketingu z nielimitowaną liczbą wysyłek za który nie musisz dopłacić ani grosza. W efekcie za te same pieniądze dostajesz znacznie więcej (CDP, dynamiczną treść na stronę WWW)
2. SALESmanago identyfikuje osoby wchodzące na Twoją stronę WWW i monitoruje ich zachowanie – gromadzisz unikalne dane umożliwiające efektywne zwiększanie sprzedaży
System marketing automation monitoruje zachowanie konkretnych osób z Twojej bazy na całej stronie www. Znasz i dowiadujesz się z jakiej frazy dany potencjalny klient wszedł na stronę i jakie strony odwiedził. Dzięki temu Twój dział marketingu i sprzedaży dostaje unikalną wiedzę na temat zainteresowania potencjalnego klienta.
Monitoring zachowania kontaktu na Twojej stronie WWW
Identyfikacja osób wchodzących na Twoją stronę WWW w czasie rzeczywistym
Identyfikacja firm wchodzących na Twoją stronę WWW z informacją o zainteresowaniu
3. Marketing Automation umożliwia włączenie marketera i działu marketingu w procesy sprzedażowe i edukację potencjalnych klientów w programach Lead Nurturing
W systemie Marketing Automation obok siebie pracują marketingowcy (edukacja potencjalnych klientów, e-mail marketing) i sprzedawcy (lejki sprzedażowe i CRM) i razem realizują cele sprzedażowe. Dział marketingu przygotowuje potencjalnych klientów do kontaktu z handlowcami i tworzy procesy edukacyjne uwzględniające wszystkie dostępne kanały.
4. Marketing Automation to narzędzie wsparcia sprzedaży, które udostępnia unikalną wiedze dla handlowców o potencjalnych klientach (Lead Scoring) oraz wskazuje z którymi klientami należy się kontaktować.
System Marketing Automation analizuje zachowanie klienta i dostarcza handlowcom informacji o Scoringu potencjalnego klienta i wskazuje idealny moment do rozpoczęcia sprzedaży bezpośredniej.
5. SALESmanago umożliwia zaawansowane integracje z systemami CDP / CRM / ERP / systemami transakcyjnymi i wykorzystanie danych o transakcjach i zakupach klientów do automatyzacji
System marketing automation umożliwia zaawansowaną integrację z systemem CRM u klienta i odzwierciedlenie cykli sprzedażowych w systemie MA i automatyczne transportowanie danych transakcyjnych klientów. Dzięki temu w systemie Marketing Automation mamy doskonałe połączenie danych behawioralnych i transakcyjnych, które możemy następnie wykorzystać do automatyzacji.
System do Automatyzacji znacząco podnosi skuteczność e-Mail Marketingu
Przykładowe funkcjonalności, których nie znajdziesz w systemie do e-Mail Marketingu a znajdziesz w systemie Marketing Automation
-
Kompleksowa baza danych o klientach i potencjalnych klientach
-
Lejki sprzedażowe, kampanie sprzedażowe i powiadomienia dla handlowców
-
Kompleksowe monitorowanie zachowania kontaktów online i w aplikacjach mobilnych
-
Moduł tworzenia procesów automatyzacji sprzedaży i marketingu
-
Programy Lead Nurturing i programy edukacji potencjalnego klienta
-
Automatyzacja komunikacji z klientem via e-mail, www i call center
-
Kompleksowa integracja z zewnętrznymi systemami CDP/CRM/ERP/Business intelligence
-
System scoringu potencjalnych klientów (Lead Scoring)
-
Dynamiczne formularze kontaktowe i progressive profiling
-
Zaawansowana segmentacja kontaktów na podstawie danych behawioralnych i transakcyjnych
-
Automatyczne zadania, notatki i alerty sprzedażowe
-
Zarządzanie całym cyklem życia klienta (lifecycle marketing)
-
Moduły umożliwiające współpracę działu marketingu i sprzedaży
-
Zautomatyzowane zarządzanie wydarzeniami marketingowymi
-
Pełna analityka działań marketingowych i analiza ROI
-
Rozbudowana struktura ról i uprawnień użytkowników systemu
-
Zarządzanie wizytami B2B – identyfikacja firm odwiedzających stronę
-
Monitoring e-maili z ofertami handlowymi B2B i B2C
-
Inteligentne dwukierunkowe SMSy
-
Dynamiczna treść na stronie WWW
-
Moduł call center i telemarketing
-
Automatyczna Analityka i raportowanie handlowe
-
Analityka marketing mix procesu sprzedażowego
-
Dynamiczna treść na stronie www dla sprofilowanych anonimowych wizyt
Zaawansowane funkcjonalności e-Mail Marketing
Dla zaawansowanych użytkowników systemu e-Mail Marketing, SALESmanago Marketing Automation posiada pełną gamę zaawansowanych możliwości. Szczegóły poznają Państwo w Tabeli Funkcjonalności
Zobacz cennik i wypróbuj za darmo >
lub napisz na info@salesmanago.pl jeśli chcesz aby nasz Produkt Manager zrobił dla Ciebie indywidualną prezentację systemu Online i opowiedział jak można go wykorzystać w Twojej firmie