Unified Workflow Console
Usprawnij procesy marketingowe, zwiększ sprzedaż i napędzaj wzrost przychodów. Bez wysiłku angażuj klientów za pomocą spersonalizowanych wiadomości, targetowanych ofert i zautomatyzowanych powiadomień. Zwiększ liczbę konwersji dzięki odzyskiwaniu porzuconych koszyków i możliwościom sprzedaży krzyżowej. Efektywnie zarządzaj programami lojalnościowymi, aby zmaksymalizować zaangażowanie klientów. Poznaj moc automatyzacji zintegrowanej z CDP, aby uwolnić potencjał swojego eCommerce.
AI Studio
Skorzystaj z pierwszej platformy Customer Engagement oferującej innowacyjny designer e-maili zintegrowany z technologią ChatGPT by tworzyć bardziej angażujące treści i kampanie, aby pogłębić relację z klientem. Wykorzystaj moc AI w swojej strategii E-mail Marketingowej, aby tworzyć najlepsze tematy, listy, opisy produktów, slogany, a nawet pełne akapity! Generuj treści w 12 językach — w tym angielskim, niemieckim, holenderskim, włoskim, hiszpańskim i polskim — aby zwiększyć zasięg i jakość swoich kampanii!
Email Design Studio
Przesuń granice prawdziwego zaangażowania i bliskości z klientem dzięki nowemu Email Design Studio dla eCommerce. Zyskaj więcej konwersji w eCommerce i zbieraj dane Zero-Party dzięki nowemu, wielofunkcyjnemu kreatorowi nastawionemu na mobile-first. Skup się na budowaniu wartości dla swoich klientów, a my zadbamy o to, byś był przygotowany na każdą konfigurację urządzenia, skrzynki odbiorczej i klienta poczty. Z łatwością twórz i wysyłaj swoim odbiorcom wiadomości e-mail, które za każdym razem będą wyglądać doskonale.
Kreator Importu Kontaktów
Zmień surowe dane na w pełni funkcjonalną bazę kontaktów już przy pierwszej próbie, dzięki bezbłędnemu prowadzeniu. Skup się na odpowiednim onboardingu do platformy, aby szybko zauważyć wzrost konwersji i przychodów. Wykorzystaj innowacyjne mapowanie i wbudowane mechanizmy zabezpieczające przed błędami, aby importować kontakty już za pierwszym razem. Uzyskaj niezwykłe rezultaty dzięki odpowiednim danym!
Centrum Integracji
Łącz ulubione narzędzia, by zebrać wszystkie swoje dane w jednym miejscu dzięki nowemu Centrum Integracji. Skorzystaj z naszych gotowych integracji z głównymi platformami oraz popularnymi narzędziami eCommerce. Szybka, bezproblemowa konfiguracja pozwoli ci się zintegrować w kilka minut. Przejrzyj naszą bibliotekę, aby znaleźć ulubione narzędzia i w pełni wykorzystać potencjał swoich danych.
Customer Preference Center
Spraw, aby twoi klienci poczuli się wysłuchani, dając im platformę do swobodnego dzielenia się i zarządzania swoimi preferencjami. Centrum Preferencji Klienta pozwala korzystać z różnych narzędzi wbudowanych w Customer Data Platform, by zbierać informacje o konsumentach, takie jak preferencje dotyczące produktów, dane osobiste, zgody marketingowe, a nawet preferowane kanały i częstotliwość komunikacji. Możesz je dowolnie łączyć i wykorzystywać, aby jeszcze lepiej poznać swoich odbiorców.
Zarządzanie kontami multi-store
Łatwo przełączaj się między wieloma kontami z jednego panelu. Po prostu zaloguj się do każdego konta w aplikacji, udostępniaj przygotowane kampanie omnichannel pomiędzy kontami i uzyskaj dostęp do treści w jednym miejscu. Nie trać czasu na przeskakiwanie między prywatnymi sesjami i różnymi przeglądarkami dzięki jednemu logowaniu do naszego menedżera multi-account. Dzięki dostępowi one-click twórz kampanie marketingowe dla różnych marek bez utraty flow i tempa pracy. Zamiast tego skup się bardziej na wydajności oraz realizacji swoich zadań.
Dynamic Web Push
Powiadomienia Dynamic Web Push to krótkie, oparte na danych klienta, wielojęzyczne wiadomości z osobistymi rekomendacjami wyświetlane w oknie przeglądarki. Jest to pełnoprawne narzędzie sprzedażowe napędzane danymi CDP i AI, zdolne dostarczać zarówno masowe, jak i spersonalizowane oferty 1 do 1 w ramach Omnichannel Workflows. Narzędzie to pozwala na zwiększenie przychodów, odzyskiwanie porzuconych koszyków, przekierowywanie odbiorców do sklepu, spersonalizowany remarketing i wiele innych. Powiadomienia Dynamic Web Push, dzięki zaawansowanym opcjom targetowania opartym o dane CDP, wysyłają idealnie spersonalizowane powiadomienia do zidentyfikowanych subskrybentów w twojej bazie danych.
Personal Shopping Inbox
Zdefiniuj na nowo doświadczenie zakupowe w sklepie online dzięki pierwszemu i jedynemu Personal Shopping Inbox, który zawiera Wiadomości Jeden do Jednego, Listy Życzeń, Oferty Specjalne i Rekomendacje. Personal Shopping Inbox to widget, który zapewnia indywidualną przestrzeń dla wszystkich odwiedzających i przenosi ich doświadczenia zakupowe na zupełnie nowy poziom. Pomaga zwiększyć popularność swojego sklepu internetowego, pozwalając klientom tworzyć listy życzeń i wyszukiwać produkty, które wcześniej oglądali. Ten widget poprawi retencję zidentyfikowanych oraz anonimowych klientów, wysyłając specjalne, indywidualnie przygotowane oferty, rabaty i rekomendacje produktów, a także zapewni podgląd danych o punktach Programu Lojalnościowego i dostępnych nagrodach.
Web Push Notifications 2.0
Rozbudowana, wielojęzyczna komunikacja 1-do 1 w pełni napędzana danymi CDP przez powiadomienia Web Push 2.0 pozwala angażować i docierać do zarówno anonimowych, jak i zidentyfikowanych klientów, oferując im treści wsparte rekomendacjami AI w jednym z najlepszych kanałów opartych na zgodzie, poprzez spersonalizowane powiadomienia. Wykorzystują one wieloaspektowe dane CDP do hiper-targetowania kampanii marketingowych i wzbogacania strategii omnichannel. Powiadomienia Web Push 2.0 oferują bogactwo funkcji, takich jak personalizacja 1:1, szczegółowa analityka kampanii czy możliwość wyboru urządzenia, na które mają być wysyłane powiadomienia.
Hyper-Segmentation
Oparta na AI, Hiper Segmentacja no-code wykracza poza tradycyjną segmentację, oferując w czasie rzeczywistym możliwość targetowania najistotniejszych grup odbiorców, zapewniając dostęp jednym kliknięciem we wszystkich kanałach dotarcia. Funkcjonalność pozwala wykorzystać personalizację 1:1 aby dostosowywać kampanie marketingowe, treści i doświadczenie klienta w czasie rzeczywistym. Dzięki Hiper Segmentacji zidentyfikujesz segmenty i konta o wysokim potencjale i dużym prawdopodobieństwie zakupu, aby kierować reklamy i dostarczać właściwe komunikaty i oferty we właściwym czasie, by zdobywać i angażować klientów.
Marketing Insights
Marketing Insights to rozwiązanie oparte na AI, które analizuje konto użytkownika SALESmanago w zakresie danych o klientach, transakcjach, zachowaniach oraz wokół zakresu użytkowania platformy i automatycznie generuje wskazówki do bezpośrednich działań. Narzędzie przekuwa dane z czasu rzeczywistego w gotowe rozwiązania i wspiera użytkowników w różnych obszarach, jak np.: procesy automatyzacji, e-mail marketing czy generowanie leadów. Daje dostęp do know-how najlepszych specjalistów i prowadzi krok po kroku przez nieodkryte rozwiązania platformy. Dzięki Marketing Insights przeniesiesz marketing na zupełnie nowy poziom i zwiększysz ROI.
Voice Commerce
Voice Commerce to rozwiązanie, które pozwala przenieść Twój sklep internetowy na wyższy poziom zapewniając nowe, niesamowite doświadczenia zakupowe klientów na urządzeniach mobilnych poprzez wdrożenie technologii, która łączy w sobie usługi Google, dane CDP, NLP i rekomendacje AI. Zapewnij za pomocą jednego kliencie dostęp do Voice Commerce w dowolnym miejscu na stronie www. Pozwól klientom na szybkie oraz łatwe użycie funkcjonalności podczas procesu wyszukiwania i zakupu produktów. Wybierz, czy chcesz wyświetlać Voice Commerce jako przycisk, czy jako ikonę. Zachęcaj odwiedzających stronę www do prowadzenia interakcji ze sklepem za pomocą poleceń głosowych, wyświetlając dedykowane, spersonalizowane i angażujące powiadomienia zintegrowane z naszym rozwiązaniem.
Dashboard Procesów Automatyzacji
Dashboard Procesów Automatyzacji pozwala mierzyć sprzedaż generowaną przez wszystkie kanały komunikacji, z których korzystasz w swoich kampaniach. Sprawdź, jaka część całkowitej sprzedaży pochodzi z automatyzacji. Analizuj, jak zaangażowanie uzyskane przez komunikację w różnych kanałach prowadzone przez zautomatyzowane kampanie przekłada się na sprzedaż oraz z łatwością uzyskaj dostęp do listy najlepszych procesów automatyzacji i workflow oraz dowiedz się, jakie wyniki generuje każdy z nich. Ulepszaj proces komunikacji wielokanałowej, aby zwiększyć konwersję na całej ścieżce zakupowej klienta.
Program lojalnościowy
W SALESmanago stworzysz nawet w 5 minut działający program lojalnościowy dla klientów swojego sklepu internetowego, korzystając z naszego unikalnego i przyjaznego dla użytkownika kreatora, który pomoże Ci skonfigurować różne poziomy członkostwa bez dodatkowego kodowania czy wsparcia IT. Angażuj i zwiększaj retencję oraz LTV swoich klientów dzięki wysoce konfigurowalnym programom lojalnościowym, płynnie zintegrowanym ze wszystkimi danymi CDP oraz umożliwiającym prowadzenie automatycznej, wielokanałowej komunikacji. Wykorzystaj dane z programu lojalnościowego w zaawansowanych, wielokanałowych procesach automatyzacji. A jeśli to nadal za mało, każdy utworzony program posiada własny panel analityczny!
Search Engine Turbocharger
Search Engine Turbocharger pozwoli ci na ulepszenie wyników wyszukiwania swojego sklepu internetowego, dostarczając odpowiedzi idealnie pasujące do wszystkich zapytań, dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii NLP i zestawu powiązanych ze sobą technik obliczeniowych, które poprzez wzajemną współpracę pozwalają na dopasowanie rezultatów do intencji użytkownika. Wzbogać zwracane rezultaty z wyszukiwań o rekomendacje produktów oparte o mechanizmy AI i oceniaj skuteczność każdego prezentowanego wyniku, w celu zoptymalizowania działania mechanizmu. Uprość sposób wyszukiwania produktów dzięki bezkonkurencyjnemu modułowi AI Voice Search, który jest bezproblemowy w obsłudze i łatwy do wdrożenia.
Command Center
Command Center to nowy standard UI do zarządzania zorientowanymi na KPI wielokanałowymi, wielofunkcyjnymi i wielozadaniowymi procesami marketingowymi. Daje on scentralizowany widok wszystkich procesów marketingowych i rozwiązań nastawionych na osiągnięcie konkretnych celów. Przejdź z działań ad hoc i jednorazowych, odseparowanych od siebie kampanii na tworzenie kompleksowych procesów zorientowanych na konkretne osiągnięcia, poprzez użycie wszystkich dostępnych narzędzi i kanałów komunikacji. Skorzystaj z zaawansowanego kalendarza, aby łatwo planować i nadzorować wszystkie działania marketingowe.
Dashboard CDP
Dashboard CDP to panel analityczny umożliwiający dogłębną analizą bazy kontaktów, segmentacji i lejków konwersji. Wykorzystaj dane z Lejka eCommerce, aby wyświetlić bieżącą aktywność transakcyjną swoich kontaktów i ocenić ich potencjał sprzedażowy oraz monitoruj postęp przenoszenia leadów pomiędzy różnymi etapami w lejkach sprzedażowych. Dzięki Dashboardowi CDP porównasz, jak zmienia się twoja baza kontaktów w określonym czasie i przeanalizujesz, jak możesz ulepszyć strategię pozyskiwania nowych, potencjalnych klientów.
Adform, GoogleAds
Przeprowadź integrację z Google Ads oraz Adform i wykorzystuj dane behawioralne i transakcyjne twoich klientów, zapisane w ich profilach 360º, aby tworzyć i zarządzać grupami odbiorców reklam w obu tych platformach. Prowadź kampanie remarketingowe, lub win-back dla indywidualnych klientów, którzy odwiedzili twoją stronę i spełnili warunki określone w Workflow, oraz Regułach Automatyzacji. Możesz teraz uzupełnić swoją wielokanałową strategię komunikacji o dodatkowe kanały, w celu dostarczenia spersonalizowanych ofert na różnych etapach cyklu życia klienta.
Custom Modal Designer
Ten zaawansowany kreator umożliwia ci wyświetlanie wybranym grupom klientów pop-upów zawierających specjalne oferty, na podstawie ich zachowania na stronie internetowej i danych CDP. Kontroluj, gdzie, kiedy, komu i jaka oferta ma być wyświetlana. Pozyskaj więcej potencjalnych klientów, dzięki atrakcyjnym formularzom wyświetlanym w odpowiednim momencie. Twórz komunikaty idealnie pasujące do wyglądu twojej strony internetowej, zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych.
Dashboard Email Marketing
Dashboard E-mail Marketingu prezentuje szczegółowe statystyki wszystkich Twoich kampanii mailowych. Daje ci on między innymi możliwość oceny zaangażowania kontaktów w poprzednich kampaniach, czy określenia najlepszego czasu na wysłanie kolejnego mailingu. Mierz przychody i analizuj zamówienia wygenerowane dzięki emailom i newsletterom wysyłanym z SALESmanago Wykorzystaj analitykę stanu bazy, wraz z pełną listą powodów rezygnacji z subskrypcji, w celu lepszego zarządzania swoimi kampaniami oraz poprawy ich skuteczności.
Mobile Marketing
Mobile Marketing to nowoczesny i zaawansowany moduł nakierowany na urządzenia mobilne pozwalający na komunikację z klientami poprzez różne kanały takie jak: SMS, WhatsApp i Viber! Zaplanuj kampanię i ustal, które z nich używać do prowadzenia rozmów z klientami. Możesz wybrać jeden kanał wysyłki lub wszystkie na raz. Zintegruj i używaj dowolną liczbę bramek w różnych kanałach bez żadnych ograniczeń. Analizuj efekty prowadzonych kampanii na podstawie informacji zawartych w zaawansowanej analityce wysłanych wiadomości tekstowych.
SALESmanago Live Chat
SALESmanago Live Chat jest rozwiązaniem Enterprise z zaawansowanymi funkcjonalnościami opartymi na AI dla dużych eCommerce. Ułatwia rozwiązywanie problemów klientów oraz prowadzenie skutecznej sprzedaży dzięki podglądowi ich profili 360º oraz możliwości zastosowania rekomendacji produktowych w oknie rozmowy. Używaj znaczników do grupowania rozmów, biblioteczki gotowych odpowiedzi oraz funkcji Chat Bota, aby zautomatyzować część rozmów. Projektuj okna czatu idealnie dopasowane do twojej strony dzięki rozbudowanym możliwościom dostosowania jego wyglądu.
Pop-up z grafiką
Atrakcyjne grafiki przyciągają uwagę użytkowników. Dzięki kreatorowi pop-up z grafiką będziesz mógł stworzyć pop-upu, który nie będzie zawierał formularza kontaktowego, lecz dowolnie wybraną przez Ciebie grafikę. Należy jednak pamiętać, aby stworzony przez nas pop-up przyciągał uwagę użytkowników, a nie irytował ich. Bardzo ważny jest odpowiedni dobór grafiki oraz jej rozmiar, czas, po którym zostanie wyświetlony pop-up, przekaz oraz łatwe wyłączenie.
Social Proof
Prosty w użyciu kreator Social Proof dla e-Commerce pozwala na tworzenie ciekawych widżetów na Twoją stronę WWW, które zobrazują stopień zainteresowania innych odwiedzających każdym pojedynczym produktem. Dzięki tej funkcjonalności możliwe jest pokazanie odwiedzającym stronę produktu, aktywności innych użytkowników związaną z tym produktem, tym samym wzbudzając ich zaufanie i zachęcając do zakupu. Zainteresowanie danym produktem może zostać przedstawione poprzez wyświetlenie danych informujących o liczbie osób, które oglądają dany produkt, ilości osób, które zakupiły ten produkt oraz ilości osób, które właśnie dodały ten produkt do koszyka.
Analityka Predyktywna
Analizy predyktywne są narzędziem coraz częściej wykorzystywanym w marketingu. Dzięki wykorzystaniu Big Data, możliwe jest przejście od analizy retrospektywnej do analizy prowadzonej w czasie rzeczywistym i analizy predyktywnej. Moduł Marketingu predyktywnego pozwala na przewidzenie przyszłych działań klienta – dokonania zakupu lub rezygnacji z naszych usług, na podstawie danych transakcyjnych i behawioralnych opartych na przeszłych oraz teraźniejszych działaniach klienta. Posiadając te dane, możemy odpowiednio dostosować działania marketingowe tak, aby zmniejszyć ryzyko utraty klienta, tym samym zwiększając zyski naszej firmy. W naszym systemie odnajdziesz Analitykę Predyktywną na karcie kontaktu klienta oraz na dashboardzie w panelu AI.
Website automation
Website Automation umożliwia kontekstowe dostarczanie w czasie rzeczywistym osobom odwiedzającym stronę WWW w pełni zautomatyzowanych i spersonalizowanych punktów styku, takich jak pop-up, exit pop-up, web push, czy livechat. Moment ich wyświetlenia i treść dostosowywane są w modelu 1-do-1 zarówno dla klientów posiadających swój profil behawioralno-transakcyjny w SALESmanago oraz użytkowników anonimowych w zależności od tego, jak zachowują się na stronie WWW. Teraz odnajdziesz również Website Automation Rule w Regułach Automatyzacji i Workflow.
Ramki rekomendacji
Teraz możesz spersonalizować proces zakupowy w swoim sklepie internetowym poprzez wykorzystanie ramek rekomendacyjnych dynamicznie dostosowujących wyświetlane oferty do zainteresowań klientów. Zamieszczaj ramki w różnych częściach sklepu, jak np. strona produktu, koszyka, strona główna i wybieraj różne algorytmy za pomocą których chcesz dobrać produkty. Skróć ścieżkę dotarcia do interesujących klienta ofert i zwiększ swoją konwersję sprzedażową. Wdrożenie tak zaawansowanej komunikacji jeszcze nigdy nie było tak proste.
Analityka Revenue Attribution oraz Analityka produktu
Analityka revenue attribution oraz Analityka produktu są najlepszymi panelami analitycznymi dla branży eCommerce. Dzięki nim dowiesz się, które kanały i kampanie generują najlepszy przychód oraz jak SALESmanago pomaga Ci zwiększać Twoją sprzedaż, a także które produkty najlepiej sprzedają się w Twoim sklepie. Co więcej, sam możesz decydować, które dane chcesz analizować na swoich personalizowanych dashboardach biznesowych.
Dashboardy biznesowe
Dashboardy biznesowe to panele analityczne, na których można ułożyć własną konfigurację zestawu danych. Możesz samodzielnie zdecydować, jakie statystyki chcesz zobaczyć zaraz po zalogowaniu się do systemu. Dzięki nim wszystkie parametry uzyskiwane w efekcie prowadzonych kampanii stają się mierzalne, a co za tym idzie mogą być analizowane, a same działania mogą zostać zoptymalizowane.
Workflow 2.0
Dzięki nowemu interfejsowi i mechanizmowi budowy workflow, tworzenie zaawansowanych procesów automatyzacji staje się jeszcze prostsze. Rozszerz swoje workflowy o testy A/B/X oraz ścieżki alternatywne i wykorzystaj nową analitykę, by jeszcze skuteczniej obsługiwać swoje procesy marketingowe i sprzedażowe.
Karta kontaktu
Karta kontaktu to serce modułu CDP w SALESmanago. Zawarte są w niej wszystkie informacje, jakie udało się zgromadzić o danym kontakcie oraz o jego aktywności. Karta kontaktu tworzona jest na podstawie adresu e-mail użytkownika. Uzupełniana na bieżąco pomaga w dopasowaniu strategii marketingowych wobec wybranego użytkownika.
Zarządzaj zgodami
Panel zarządzania zgodami to nie tylko starannie przygotowane narzędzie do tworzenia zgód, ale również pomoc w wykonywaniu obowiązków zgodnie z nowymi przepisami w łatwy sposób. Zgody możesz edytować kiedy chcesz, dodawać je do formularzy i kontrolować ich statusy na kartach kontaktu.
Widżet Ramka z wyborem produktu
Widżet Ramka z wyborem produktu pozwala na samodzielny dobór produktów do e-maila dynamicznego. Zwykła ramka produktowa działa na zasadzie automatycznego umieszczania produktów z porzuconego koszyka bądź ostatniej wizyty, w zależności od typu rekomendacji, jaki wybierzesz.
Kreator porzuconego koszyka
W kreatorze możesz metodą drag&drop tworzyć szablony wiadomości z produktami, które zostały dodane do koszyka, ale nie zostały zakupione. W połączeniu z odpowiednimi regułami automatyzacji możesz skutecznie ratować porzucone koszyki lub wysyłać ostatnio wyświetlane produkty.
Publikacje Social Media
Publikacje Social Media umożliwiają integrację wybranego konta na Facebooku lub Twitterze z systemem SALESmanago, wprowadzenie treści posta, a następnie udostępnienie go na swoim fanpage’u lub koncie twitterowym. Narzędzie to pozwala także zaplanować posty na konkretny dzień i godzinę.
Twój Marketing
Twój Marketing to narzędzie, które gromadzi i analizuje postępy marketerów w korzystaniu z platformy SALESmanago. Graficzna analityka wykorzystywanych obszarów oraz lista wskazówek nakierowują użytkowników na działania pozwalające jeszcze lepiej wykorzystać dostępne możliwości systemu.
Automatic Sales Chat
Automatic Sales Chat to robot, który synchronizowany jest ze stroną na Facebooku. Może zastępować dział obsługi klienta i pomagać klientom w zakupach. Chat może wyświetlać wywołane produkty, przekierowywać rozmówcę do konkretnych podstron, wyświetlać przyciski, które po kliknięciu pokażą opisy produktów, kategorie, czy informacje o dostępnych kolorach.
E-maile dynamiczne
E-maile dynamiczne charakteryzują się całkowicie spersonalizowaną treścią, która odnosi się do zainteresowań każdego kontaktu, do którego zostanie wysłana wiadomość. W e-mailu dynamicznym mogą być automatycznie dobierane produkty, które np. użytkownik oglądał, bądź poprzez kliknięcie zaznajomił się ze szczegółami produktu.