Co nowego?

[Case Study] SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce.

Zobacz więcej

[Ebook] 5 sprawdzonych strategii omnichannel na zwiększenie przychodów z bazy

Odkryj, dlaczego strategia omnichannel jest kluczem do sukcesu! W naszym eBooku znajdziesz: -Najważniejsze strategie poprawiające kluczowe wskaźniki, takie jak CLV, AOV i churn -Sprawdzone metody – każda strategia została przetestowana i pomyślnie wdrożona -Praktyczny przewodnik – skondensowane informacje przedstawione krok po kroku

Zobacz więcej

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

  • Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów
  • Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji

Zobacz więcej

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.

Zobacz więcej

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.

Zobacz więcej

Web Engagement Studio: Globalna dostępność

Korzystaj z większych możliwości przy tworzeniu komunikatów przeznaczonych na twoją stronę! Łatwo twórz i wdrażaj projekty, które pomagają zbierać dane zero-party i zwiększać zaangażowanie klientów! SALESmanago wprowadza Web Engagement Studio dla wszystkich Klientów. To nowe, intuicyjne narzędzie, inspirowane innym kreatorem SALESmanago – Email Design Studio – pozwala obecnie na tworzenie stron landing page, stron z podziękowaniem oraz formularzy.

Zobacz więcej

E-maile transakcyjne: Faza testów

Wykorzystuj API do wysyłania e-maili transakcyjnych w czasie rzeczywistym oraz łatwo włącz e-maile transakcyjne do swoich zautomatyzowanych kampanii! SALESmanago rozpoczyna fazę testów nowej metody API, która umożliwia wysyłanie e-maili transakcyjnych (niemarketingowych) w czasie rzeczywistym, niezależnie od statusu zgody Kontaktu, także za pośrednictwem procesów Workflow.

Zobacz więcej

Workflow: Wysyłanie transakcyjnych wiadomości SMS

Wysyłaj niemarketingowe wiadomości SMS w czasie rzeczywistym, niezależnie od statusu zgody marketingowej! Wprowadzamy możliwość wysyłania transakcyjnych wiadomości SMS za pośrednictwem Akcji Workflow: Wyślij wiadomość tekstową do Kontaktu.

Zobacz więcej

Segmentacja Transakcyjna AI: Faza testów

Wykorzystaj historyczne dane Kontaktów, aby od samego początku skutecznie targetować odbiorców! SALESmanago rozpoczyna fazę testów dla Segmentacji Transakcyjnej AI – modułu napędzanego sztuczną inteligencją, który pozwala tworzyć segmenty Kontaktów na podstawie historycznych danych transakcyjnych przesyłanych do SALESmanago w Zdarzeniach Zewnętrznych. Segmentów tych możesz używać w całym systemie, wszędzie tam, gdzie wymagany jest wybór Kontaktów.

Zobacz więcej

Web Engagement Studio: Faza testów

Używaj pojedynczego narzędzia do tworzenia szerokiej gamy atrakcyjnych wizualnie i angażujących komunikatów! Generuj leady i zwiększaj konwersje! SALESmanago rozpoczyna fazę testów Web Engagement Studio, kompleksowego narzędzia do projektowania komunikatów na stronę internetową. W obecnej, początkowej fazie, Web Engagement Studio umożliwia tworzenie stron landing page, formularzy oraz stron z podziękowaniem. W przyszłości zakres ten zostanie poszerzony o pop-upy, sidebary, banery i inne rodzaje komunikatów.

Zobacz więcej

[Case Study] SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce.

Zobacz więcej

[Ebook] 5 sprawdzonych strategii omnichannel na zwiększenie przychodów z bazy

Odkryj, dlaczego strategia omnichannel jest kluczem do sukcesu! W naszym eBooku znajdziesz: -Najważniejsze strategie poprawiające kluczowe wskaźniki, takie jak CLV, AOV i churn -Sprawdzone metody – każda strategia została przetestowana i pomyślnie wdrożona -Praktyczny przewodnik – skondensowane informacje przedstawione krok po kroku

Zobacz więcej

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

  • Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów
  • Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji

Zobacz więcej

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.

Zobacz więcej

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.

Zobacz więcej

Ulepszona Segmentacja: Szablony segmentów

Oszczędzaj czas, korzystając z predefiniowanych segmentów Kontaktów! Wprowadzamy Bibliotekę Segmentów, zawierającą predefiniowane szablony segmentów, do Centrum Segmentacji. Maksymalna liczba segmentów, które możesz utworzyć, została zwiększona do 100. Ponadto ulepszamy listę segmentów poprzez dodanie nowych kolumn (Kategoria i Status), przycisku Przelicz oraz podstawowych statystyk.

Zobacz więcej

Wycofanie kreatora Drag & Drop (Etap 2)

Twórz skuteczne szablony e-mail przy użyciu kompleksowego kreatora Email Design Studio lub jednego z czterech alternatywnych kreatorów! Ponad dwa lata po premierze Email Design Studio, SALESmanago rozpoczyna drugi etap usuwania starego kreatora Drag & Drop z systemu. Od teraz nie można już edytować ani duplikować szablonów e-mail utworzonych w tym kreatorze. Możesz jednak skorzystać z dedykowanego przycisku, aby przekonwertować szablon Drag & Drop na wersję HTML.

Zobacz więcej

Nowe metody API do pobierania statystyk Web Push

Wygodnie eksportuj szczegółowe statystyki Web Push za pośrednictwem API! SALESmanago wprowadza dwie metody umożliwiające uzyskiwanie statystyk Web Push za pośrednictwem API: /v3/webpush/data (dane dla konkretnego Kontaktu lub anonimowego odwiedzającego) oraz /v3/webpush/stats (dane dla poszczególnych kampanii). Obie metody pozwalają zdefiniować źródło (rodzaj) powiadomienia: powiadomienie masowe, Workflow lub Reguła Automatyzacji.

Zobacz więcej

Analityka Ramek Rekomendacji: Transakcje na przestrzeni czasu

Wykorzystuj szczegółowe analizy do mierzenia wpływu wprowadzanych zmian na osiągane wyniki! Ulepszamy analitykę Ramek Rekomendacji poprzez dodanie nowej opcji do wykresu Zaangażowanie na przestrzeni czasu. Teraz możesz monitorować nie tylko liczbę wyświetleń i kliknięć, ale także transakcje na przestrzeni czasu.

Zobacz więcej

Menu SALESmanago: Ulepszone Skróty

Ciesz się jeszcze łatwiejszą nawigacją po platformie SALESmanago! Skróty są teraz umieszczone w bardziej widocznym miejscu, na samej górze menu SALESmanago, i otwierają się od razu po najechaniu kursorem na ikonę. Ponadto każdemu skrótowi towarzyszy teraz ikona reprezentująca odpowiedni moduł.

Zobacz więcej

[WEBINAR] Sztuka efektywnego marketingu: Automatyzacja i Demand Generation w Twojej strategii

  • Budowanie Demand Generation w eCommerce
  • Conversational Marketing jako narzędzie angażowania klientów
  • Dlaczego automatyzacja to fundament nowoczesnego marketingu w eCommerce

Zobacz więcej

[WEBINAR] Poznaj drogę do skutecznego angażowania klientów dzięki SALESmanago Growth Framework

Podczas webinaru „Poznaj ścieżkę do sukcesu w angażowaniu klientów dzięki SALESmanago Growth Framework” ujawnimy:

  • Podstawy growth framework dla eCommerce
  • Kluczowe komponenty skalowania marketingu eCommerce
  • Jak oceniać i ulepszać wewnętrzne możliwości sklepów online

Webinar w języku angielskim.

Zobacz więcej

[WEBINAR] Zwiększ Sprzedaż w Black Week: Mistrzowskie Strategie Kampanii Omnichannelowych

Dołącz do wydarzenia aby: -Poznać kluczowe strategie, które pozwolą Ci efektywnie zwiększyć sprzedaż w trakcie Black Friday & Black Week. -Dowiedzieć się, jak skutecznie zarządzać kampaniami omnichannel i maksymalizować personalizację komunikacji. -Odkryć, jak wykorzystać potencjał wydłużonego okresu wyprzedaży, dostosowując swoje działania marketingowe do zmieniających się oczekiwań konsumentów.

Zobacz więcej

[Webinar] Why you shouldn’t flex* on personalised omnichannel?

Dołącz do nas, aby: 1. Naprawdę zrozumieć klientów z pokolenia Z 2. Dowiedzieć się więcej o ich motywacjach i zmianach kulturowych 3. Odkryć nowe kody komunikacyjne   Webinar w języku angielskim.

Zobacz więcej

[Webinar] Sprzedaż w sieci - sieć w sprzedaży

Zarezerwuj swoje miejsce i:

  • Odkryj dźwignie efektywnej sprzedaży: kluczowe wskazówki i narzędzia.
  • Dowiedz się jak AI może pomóc w lepszym zrozumieniu potrzeb klientów.
  • Poznaj najlepsze techniki sprzedażowe osadzające nowoczesne technologie w ponadczasowych wzorach.
  • Rozwiń strategie sprzedażowe dostosowane do wymagań rynku przyszłości.

Zobacz więcej
Zobacz wszystkie