Hotele i pensjonaty

 

Branża hotelarska i turystyczna jest na pierwszym miejscu wśród wyszukiwań internautów. Przebicie się spośród konkurencji wymaga błyskawicznego rozpoznania potrzeb klienta i dopasowania do nich oferty. W takich warunkach system SALESmanago Marketing Automation okazuje się nieoceniony. Sprawdza się równie dobrze w pojedynczych placówkach (Royal Park, Mikołajki Resort), jak też w ogólnopolskich (Qubus Hotels) czy międzynarodowych (Mamaison) sieciach hotelarskich.

Jak hotele i pensjonaty wykorzystują Marketing Automation

Wspieranie sprzedaży B2B:

  • Analiza odwiedzin zidentyfikowanych firm na stronie www i kontakty telefoniczne lub mailowe z osobami kontaktowymi po stronie firm.
  • Alerty o zainteresowaniu zidentyfikowanego klienta firmowego noclegiem w jednym z hoteli.
  • Automatyzacja programów lojalnościowych dla klientów firmowych korzystających wcześniej z usług hotelu.
  • Rekomendacje dodatkowych usług dla oglądanych hoteli w obrębie strony internetowej – generowane indywidualnie dla konkretnej, zidentyfikowanej osoby na stronie.
  • Banery dynamiczne – wyświetlające oferty specjalne i usługi.
  • Segmentacja bazy na podstawie zachowania kontaktów na stronie.
  • Wykorzystanie centrum pobierania np. do prezentacji specjalnych ofert klientom lub udostępniania treści edukacyjnych w formie ebooków na temat zabiegów w SPA. Oferując potencjalnym klientom dostęp do różnorodnych materiałów jesteśmy wstanie skutecznie pozyskiwać nowe kontakty oraz edukować jeszcze niezdecydowanych klientów. Funkcję można wykorzystać w Lead Nurturing oraz po zapisie do formularza popup – zapis do newslettera.
  • Popup z informacją o rabacie lub dodatkowej kwocie np. 50 zł na rezerwację lub dowolną usługę hotelu.

Kampanie mailingowe:

  • Kampanie newsletterowe targetowane do segmentów klientów korzystających z usług konkretnej placówki.
  • Mailingi dopasowane do indywidualnych trendów – proponujące noclegi w okresie, w którym dana osoba rezerwowała je w poprzednich latach.
  • Klasyczne newslettery monitorujące zachowania użytkowników po przejściu na stronę.
  • Wysyłki maili urodzinowych np. z życzeniami i prezentem w postaci kodu rabatowego lub specjalną ofertą urodiznową.

Wspieranie call-center i działów handlowych:

  • Alerty do działów handlowych informujące o zainteresowaniu klienta noclegiem lub problemem z wyborem konkretnych usług.
  • CRM wraz z możliwością dodawania notatek i terminarzu zadań z przypomnieniem mailowym.
  • Alerty do handlowców informujące o powrocie kontaktu na stronę.
  • Ustawienie reguły ze scoringiem – punktowanie Klientów za daną aktywność np. klik w mailingu, odwiedzenie danego adresu url. Na tej podstawie można tworzyć dalsze akcje względem tych Klientów.
  • Ustawienia powiadomień – alerty o przekroczonym scoringu poszczególnych Klientów na podstawie aktywności i częstotliwości ich wizyt w poszczególnych kategoriach. Umożliwia to wyselekcjonowanie najlepszych potencjalnych Klientów w poszczególnych kategoriach.
  • Integracja Facebook pozwalająca na monitoring zdarzeń społecznościowych oraz targetowanie reklam dzięki Custom Audiences.