73% marketerów uważa, że Customer Data Platforms będą miały kluczowe znaczenie dla ich wysiłków związanych z obsługą klienta
Według 53% dyrektorów marketingu, ich CDP mogą być pomocne w angażowaniu i zrozumieniu potrzeb obecnych klientów, tak aby zwiększyć prawdopodobieństwo, że klienci staną się bardziej lojalni
44% organizacji uznało, że CDP pomaga w zwiększaniu lojalności klientów
Nawet 90% klientów jest skłonnych udostępniać dane behawioralne, jeśli mogą uzyskać dodatkowe korzyści, które sprawią, że cykl zakupowy będzie tańszy lub łatwiejszy
W ostatnich latach, całkowita liczba zdarzeń śledzonych przez klientów za pośrednictwem Customer Data Platform wzrosła o 60%
Nieco ponad 50% konsumentów kupuje coś po otrzymaniu e-maila marketingowego przynajmniej raz w miesiącu.
Po wdrożeniu personalizacji, 93% firm odnotowuje wzrost współczynnika konwersji.
Wdrożenie listy życzeń w sklepie internetowym zwiększa sprzedaż średnio o 19,3%.
Właściwa analiza danych wsparta ich wizualizacją może doprowadzić do wzrostu bazy użytkowników o 60% w ciągu sześciu miesięcy.
42% użytkowników zapisuje produkty w koszyku, a 31% korzysta z listy życzeń, aby dokonać zakupu później.