Live Chat

 

Jedyny taki livechat stworzony dla eCommerce i sklepów online. Nie tylko rozmawiaj,
ale i sprzedawaj przez Live Chat.

Live Chat jest bardzo popularnym narzędziem do bezpośredniego kontaktu z osobami zainteresowanymi ofertą na stronie internetowej. Jednak zapewnia on jedynie podstawową ścieżkę komunikacji między sprzedawcą a klientem. Nasze rozwiązanie – SALESmanago Live Chat – dostarcza więcej możliwości, łączy w sobie funkcje podstawowego czatu z funkcjonalnościami dostępnymi na platformie SALESmanago Marketing Automation.

Co zyskujesz?

  • Podgląd pełnego profilu behawioralnego i transakcyjnego podczas rozmowy na czacie – wyobraź sobie jak zwiększy się efektywność działań sprzedawcy, który w czasie rzeczywistym ma dostęp do danych kontaktu – historii jego zakupów, czy stron które odwiedził, jego punktów scoringowych czy segmentacji.
  • Gotowe i spersonalizowane rekomendacje produktowe do wysyłki podczas rozmowy z konsultantem za pomocą jednego kliknięcia – od teraz Twój konsultant może nie tylko rozmawiać z klientem, ale również może sprzedawać produkty podczas rozmowy dzięki możliwości wysłania rekomendacji produktowych bazujących na profilu klienta. Mechanizm rekomendacji jest oparty na AI, algorytmach Machine Learning oraz ostatnio wyświetlanych i zakupionych produktach.
  • Wysyłka formularza kontaktowego podczas sesji czatu w celu uzyskania cennych informacji o kliencie – często klienci irytują się, kiedy proszeni są o zbyt wiele danych kontaktowych. Więcej pól do wypełnienia na formularzu oznacza spadek ilości jego wypełnień. Możesz tego uniknąć dzięki progresywnym formularzom kontaktowym, które pozwolą zapytać klienta tylko o te dane, których jeszcze nie posiadasz w CRM.
  • Ułatwiona obsługa klienta dzięki zautomatyzowanym konwersacjom i sprzedaży przez SALESmanago Sales Bot – klient może natychmiast uzyskać odpowiedź na najczęściej zadawane pytania o Twojej firmie lub zobaczyć dokładnie dopasowane rekomendacje produktowe. Zintegrowany z Messengerem Bot będzie automatycznie odpowiadał na podobne pytania, dzięki czemu Twój konsultant będzie mógł poświęcić się innym zadaniom.
  • Łatwe i szybkie wyszukiwanie produktów dla klienta i wysyłanie propozycji podczas konwersacji w czasie rzeczywistym – dzięki naszemu botowi eCommerce zaoszczędzisz czas zarówno swojego klienta jak i konsultanta. Bot przejrzy katalog twoich produktów i wybierze ten, którego akurat szuka klient, po czym automatycznie wyświetli podpowiedź w oknie czatu.
  • Automatyczne wdrożenie wielokanałowych strategii automatyzacji marketingu na innych kanałach (e-mail, strony internetowe, telefony komórkowe, sieć reklamowa) w zależności od tego, co się dzieje podczas rozmowy na czacie – dzięki temu, że nasz Live Chat jest integralną częścią całej platformy, możesz użyć informacji zdobytej podczas rozmowy na czacie, aby automatycznie uruchomić inne działania marketingowe na innych kanałach. System umożliwi Ci segmentowanie klientów, wysyłkę maili z innymi rekomendacjami produktów, wyświetlanie powiadomień web push, wysyłkę wiadomości z kodami promocyjnymi, lub rozpoczęcie kampanii lead nurturing, jeżeli klient nie jest jeszcze gotowy, aby dokonać zakupu.
  • Zadbaj o jak największą satysfakcję i niezakłóconą podróż zakupową swoich klientów poprzez analizę danych, jaką oferuje analityka Live Chat – w panelu znajdziesz szczegółowe dane dotyczące szybkości podjęcia rozmowy, czasu odpowiedzi, czasu prowadzonych rozmów, adresów URL, gdzie klienci najczęściej zadają pytania oraz poznasz opinie, jakie wystawili po zakończonych rozmowach. To wszystko pomoże ocenić pracę konsultantów oraz poziom zadowolenia klientów. Jeżeli zależy Ci na pozyskiwaniu leadów, wykorzystaj moduł do analizy, ilu nowych potencjalnych klientów pozyskałeś poprzez Live Chat znajdujący się na Twojej stronie.

Jak działa SALESmanago Live Chat

Stworzenie czatu w SALESmanago Marketing Automation jest niesamowicie proste. Wystarczy tylko kilka minut.

  • Nie musisz wgrywać osobnego kodu, aby uruchomić Live Chat na swojej stronie – jest dostępny po wklejeniu standardowego kodu SALESmanago Marketing Automation, dzięki któremu monitorujesz kontakty
  • W przypadku nieaktywnego konsultanta, klient może zostawić wiadomość dla niego lub porozmawiać z Sales Botem, który automatycznie udzieli mu informacji
  • Możesz sam skonfigurować wygląd Live Chat i ustawić jego działanie na twoich stronach
  • Z Live Chata może korzystać równocześnie wielu konsultantów obsługując większą ilość klientów
  • Konsultant może w trakcie rozmowy wysyłać klientowi rekomendacje produktowe bazujące na tym czym ostatnio się interesował lub pochodzące z analizy AI & Machine Learning

Korzyści:

  • Live Chat to 3 w 1: rozwiązywanie problemów klienta, dostarczanie mu pomocy i efektywna sprzedaż dla każdej firmy B2B i eCommerce
  • Lepsza organizacja pracy konsultanta dzięki zintegrowanemu systemowi automatycznych rekomendacji i wdrożeniu automatycznego Sales Bota
  • Szybki dostęp do informacji o kliencie, z którym konsultant rozmawia podczas czatu
  • Rozszerzone możliwości pozyskiwania nowych informacji o kliencie dzięki wbudowanym formularzom progresywnym

Opinie klientów

„System SALESmanago jest bardzo dużym ułatwieniem pracy w firmie. Dzięki systemowi możemy uzyskać oszczędność czasu, lepsze dotarcie do klienta oraz przedstawienie mu jak najlepszej oferty dostosowanej „specjalnie” dla niego. Chciałabym również podziękować i pochwalić support, który był bardzo zaangażowany w pomoc przy wdrażaniu systemu do naszej firmy.”
Dominika Mackiewicz, Specjalista ds. Marketingu, Basketo