Live Chat
Pomóż odwiedzającym stronę odnaleźć odpowiedzi na ich pytania poprzez lepszą wiedzę na temat tego co na niej robią. Pozyskaj ich dane kontaktowe. Nie marnuj czasu na odpowiadanie na te same pytania - stwórz bota, który się tym zajmie.
Główne funkcjonalności
Dostarcz swoim konsultantom na live chacie użytecznych informacji o profilu i preferencjach rozmówcy. Usprawnij swoją obsługę klienta i sprzedaż dzięki automatyzacjom live chata.
Komunikuj się lepiej dzięki identyfikacji kontaktów i wiedzy o ich zachowaniach i transakcjach
Sprzedawaj szybciej używając rekomendacji produktowych w czasie rzeczywistym
Wyszukuj w trakcie rozmowy produkty, których szuka klient dzięki bazie ofert
Dostarczaj w oknie rozmowy oparte o machine learning rekomendacje produktowe
Odpowiadaj lepiej na potrzeby klientów wiedząc na którym są URL i czego szukali wcześniej
Zautomatyzuj rozmowy i pozwól botowi odpowiadać na pytania odwiedzających
Pozyskuj dane kontaktowe w trakcie rozmowy dzięki progresywnie profilującym formularzom
Pozyskuj leady kiedy konsultant nie jest zalogowany
Live Chat
Jedyny taki livechat stworzony dla eCommerce i sklepów online. Nie tylko rozmawiaj, ale i sprzedawaj przez Live Chat.
Live Chat jest bardzo popularnym narzędziem do bezpośredniego kontaktu z osobami zainteresowanymi ofertą na stronie internetowej. Jednak zapewnia on jedynie podstawową ścieżkę komunikacji między sprzedawcą a klientem. Nasze rozwiązanie –SALESmanago Live Chat – dostarcza więcej możliwości, łączy w sobie funkcje podstawowego czatu z funkcjonalnościami dostępnymi na platformie SALESmanago Marketing Automation.
Co zyskujesz?
Podgląd pełnego profilu behawioralnego i transakcyjnego podczas rozmowy na czacie – wyobraź sobie jak zwiększy się efektywność działań sprzedawcy, który w czasie rzeczywistym ma dostęp do danych kontaktu – historii jego zakupów, czy stron które odwiedził, jego punktów scoringowych czy segmentacji.
Gotowe i spersonalizowane rekomendacje produktowe do wysyłki podczas rozmowy z konsultantem za pomocą jednego kliknięcia – od teraz Twój konsultant może nie tylko rozmawiać z klientem, ale również może sprzedawać produkty podczas rozmowy dzięki możliwości wysłania rekomendacji produktowych bazujących na profilu klienta. Mechanizm rekomendacji jest oparty na AI, algorytmach Machine Learning oraz ostatnio wyświetlanych i zakupionych produktach.
Zadbaj o jak największą satysfakcję i niezakłóconą podróż zakupową swoich klientów poprzez analizę danych, jaką oferuje analityka Live Chat – w panelu znajdziesz szczegółowe dane dotyczące szybkości podjęcia rozmowy, czasu odpowiedzi, czasu prowadzonych rozmów, adresów URL, gdzie klienci najczęściej zadają pytania oraz poznasz opinie, jakie wystawili po zakończonych rozmowach. To wszystko pomoże ocenić pracę konsultantów oraz poziom zadowolenia klientów. Jeżeli zależy Ci na pozyskiwaniu leadów, wykorzystaj moduł do analizy, ilu nowych potencjalnych klientów pozyskałeś poprzez Live Chat znajdujący się na Twojej stronie.
Ułatwiona obsługa klienta dzięki zautomatyzowanym konwersacjom i sprzedaży przez SALESmanago Sales Bot – klient może natychmiast uzyskać odpowiedź na najczęściej zadawane pytania o Twojej firmie lub zobaczyć dokładnie dopasowane rekomendacje produktowe. Zintegrowany z Messengerem Bot będzie automatycznie odpowiadał na podobne pytania, dzięki czemu Twój konsultant będzie mógł poświęcić się innym zadaniom.
Skrócenie czasu rozmowy dzięki bibliotece gotowych odpowiedzi - konsultant może skrócić czas odpowiedzi na pytania klienta wpisując odpowiedni skrót powiązany z przygotowaną wcześniej, pełną odpowiedzią.
Łatwe i szybkie wyszukiwanie produktów dla klienta i wysyłanie propozycji podczas konwersacji w czasie rzeczywistym – dzięki naszemu botowi eCommerce zaoszczędzisz czas zarówno swojego klienta jak i konsultanta. Bot przejrzy katalog twoich produktów i wybierze ten, którego akurat szuka klient, po czym automatycznie wyświetli podpowiedź w oknie czatu.
Automatyczne wdrożenie wielokanałowych strategii automatyzacji marketingu na innych kanałach (e-mail, strony internetowe, telefony komórkowe, sieć reklamowa) w zależności od tego, co się dzieje podczas rozmowy na czacie – dzięki temu, że nasz Live Chat jest integralną częścią całej platformy, możesz użyć informacji zdobytej podczas rozmowy na czacie, aby automatycznie uruchomić inne działania marketingowe na innych kanałach. System umożliwi Ci segmentowanie klientów, wysyłkę maili z innymi rekomendacjami produktów, wyświetlanie powiadomień web push, wysyłkę wiadomości z kodami promocyjnymi, lub rozpoczęcie kampanii lead nurturing, jeżeli klient nie jest jeszcze gotowy, aby dokonać zakupu.
Wysyłka formularza kontaktowego podczas sesji czatu w celu uzyskania cennych informacji o kliencie – często klienci irytują się, kiedy proszeni są o zbyt wiele danych kontaktowych. Więcej pól do wypełnienia na formularzu oznacza spadek ilości jego wypełnień. Możesz tego uniknąć dzięki progresywnym formularzom kontaktowym, które pozwolą zapytać klienta tylko o te dane, których jeszcze nie posiadasz w CDP.
Segmentowanie rozmów w zależności od ich tematu - konsultant ma możliwość przypisania do rozmowy specjalnych znaczników oznaczających jej temat. Tak oznaczone konwersacje można później w łatwy sposób odszukać i przeanalizować.
Rozbudowany system zarządzania uprawnieniami konsultantów - twórz zróżnicowane role i grupy konsultantów, aby zarządzać ich dostępem do obsługi klientów w różnych oknach chata. Analizuj efekty pracy każdego konsultanta dzięki podglądowi oceny prowadzonych przez niego rozmów i możliwości ich podglądu.
Jak działa SALESmanago Live Chat
Stworzenie czatu w SALESmanago jest niesamowicie proste. Wystarczy tylko kilka minut.
Nie musisz wgrywać osobnego kodu, aby uruchomić Live Chat na swojej stronie – jest dostępny po wklejeniu standardowego kodu SALESmanago, dzięki któremu monitorujesz kontakty
Możesz sam skonfigurować wygląd Live Chat i ustawić jego działanie na twoich stronach
Z Live Chata może korzystać równocześnie wielu konsultantów obsługując większą ilość klientów
W przypadku nieaktywnego konsultanta, klient może zostawić wiadomość dla niego lub porozmawiać z Sales Botem, który automatycznie udzieli mu informacji
Konsultant może w trakcie rozmowy wysyłać klientowi rekomendacje produktowe bazujące na tym czym ostatnio się interesował lub pochodzące z analizy AI & Machine Learning
Korzyści dla użytkownika
Live Chat to 3 w 1: rozwiązywanie problemów klienta, dostarczanie mu pomocy i efektywna sprzedaż dla każdej firmy B2B i eCommerce
Lepsza organizacja pracy konsultanta dzięki zintegrowanemu systemowi automatycznych rekomendacji i wdrożeniu automatycznego Sales Bota
Szybki dostęp do informacji o kliencie, z którym konsultant rozmawia podczas czatu
Rozszerzone możliwości pozyskiwania nowych informacji o kliencie dzięki wbudowanym formularzom progresywnym
Czytaj więcej
Automatic Sales Chat
Automatic Sales Chat to moduł pozwalający na stworzenie automatycznej rozmowy z użytkownikiem prowadzonej przez Facebookowy komunikator Messenger.
Czytaj więcejz głową