87%
Aż 87% organizacji jest klasyfikowanych jako posiadające niską dojrzałość w zakresie business intelligence (BI) i analityki (Gartner)
74%
74% firm twierdzi, że chce być "data-driven", ale tylko 29% z nich odnosi sukcesy w łączeniu analityki z działaniem (Forrester)
56%
56% marketerów uważa, że ich firmy nie nadążają za ewolucją technologii marketingowych (Walker Sands)
40%
40% dyrektorów generalnych wskazało na niezdolność do wdrożenia odpowiednich technologii danych zgodnie z modelami biznesowymi jako wyzwanie. Z kolei 85% stwierdziło, że wyzwaniem jest wdrażanie odpowiednich działań na podstawie swoich insightów (KPMG India)
73%
73% firm nie posiada odpowiedniego personelu do zarządzania platformą marketing automation (Aberdeen)
Przekształć
dane w czasie rzeczywistym na gotowe rozwiązania dla Twojego biznesu
Usprawnij
wydajność marketingową w różnych obszarach, takich jak procesy automatyzacji, email marketing i generowanie leadów
Zyskaj
dostęp do know-how najlepszych specjalistów w dziedzinie marketing automation
Pozwól
praktycznym wskazówkom prowadzić się krok po kroku przez rozwiązania, których wcześniej nie odkryłeś
Upewnij się
że wykorzystujesz cały potencjał platformy i jej bogactwo funkcji, aby osiągnąć najlepsze wyniki marketingowe
Zwiększ
ROI dzięki rekomendacjom opartym na danych
Poznaj
nowe funkcje i przenieś swój marketing na zupełnie nowy poziom
Bądź na bieżąco
ze swoimi KPI i optymalizuj działania marketingowe w czasie
Odkryj
nowe możliwości Customer Data Platform dzięki spersonalizowanemu przewodnikowi
-
MożliwościMarketing InsightsNarzędzia Analityczne
-
Praktyczne porady i insighty
-
Narzędzie analityczne dla każdego, nie tylko dla data scientists
-
Wsparcie strategicznych decyzji biznesowych
-
Ukierunkowane na ROI
-
Analityka oparta na AI/
-
Natywna integracja z kanałami wykonawczymi
-
Nie wymaga umiejętności analitycznych aby wykorzystać potencjał danych CDP