Dynamiczne treści SALESmanago Marketing Automation to innowacyjne w skali światowej rozwiązanie pozwalające sklepom internetowym na osiągnięcie maksymalnej skuteczności e-mail marketingu i sprzedaży on site. Począwszy od sklepów ze specjalistycznym sprzętem medycznym, przez e-księgarnie, po krajowych liderów sprzedaży odzieży i butów przez Internet – automatyczny, personalizowany marketing sprawdza się w każdej branży.
System SALESmanago Marketing Automation automatyzuje cały proces pozyskiwania nowego klienta. Zaczynając od progresywnych pop-upów, poprzez dynamiczne emaile zwiększające konwersję, aż po rekomendację produktów na stronie i personalizowane reklamy RTB – Marketing Automation pozwala sklepom osiągać lepsze wyniki na każdej płaszczyźnie.
Przykłady wykorzystania SALESmanago w eCommerce:
Automatyczne, dynamiczne maile:
-
Mail podpowiadający produkty oglądane przez kontakt podczas ostatniej wizyty.
-
Mail dopasowany do całej historii wizyt kontaktu.
-
Mail podpowiadający produkty podobne do oglądanych.
-
Mail dobierający produkty komplementarne do ostatnio zakupionych.
-
Up-selling – wiadomość prezentująca produkty droższe i lepsze od tych którymi interesował się kontakt.
-
Dynamiczne tematy wiadomości dopasowane do zainteresowania kontaktu.
Ratowanie koszyka:
-
Statyczny email po porzuceniu koszyka.
-
Statyczny SMS po porzuceniu koszyka.
-
Personalizowany SMS po porzuceniu koszyka, wykorzystujący dane personalne, informacje o płci, przypisanych wcześniej rabatach i dane transakcyjne.
-
Dynamiczny email po porzuceniu koszyka, prezentujący dodane do koszyka produkty i wykorzystujący dane o przeszłych rabatach i transakcjach.
-
Cykliczny mail dynamiczny z produktami w koszyku z rosnącym rabatem na produkty.
Personalizacja newsletterów:
-
Treść wiadomości email dopasowana do danych personalnych, płci, miejsca zamieszkania, wieku i zainteresowania.
-
Filtrowanie newsletterów ze względu na płeć.
-
Segmentowane wiadomości wysyłane do grup zainteresowanych konkretnymi kategoriami produktów.
-
Newslettery z rabatami dla kontaktów nieaktywnych.
-
Klasyczne newslettery z elementami personalizacji.
-
Personalizowane tematy wiadomości.
Progresywne pop-upy:
-
pop-up z indywidualnym kodem rabatowym tylko dla niezidentyfikowanych kontaktów.
-
pop-up uzależniony od źródła wejścia na sklep.
-
pop-up z dodatkową kwotą na pierwsze zamówienie.
Dynamiczne rekomendacje na stronie:
-
Podpowiadanie produktów oglądanych podczas poprzedniej wizyty.
-
Specjalne oraz indywidualne ceny na produkty oglądane poprzednio.
-
Boksy z rekomendowanymi produktami dopasowanymi do historii wizyt.
-
Up-selling produktów bezpośrednio w koszyku zakupowym.
Reklamy RTB dopasowane do danych behawioralnych i transakcyjnych
-
Reklam z produktami rekomendowanymi na podstawie np. danych transakcyjnych lub historii odwiedzin.
-
Reklam zawierających kupon rabatowy skierowany do osób, które np. zrealizowały zakup na określoną kwotę.
-
Reklam produktów już wcześniej rekomendowanych w wiadomości e-mail, a jeszcze niezakupionych.
-
Reklam zawierających produkty dopasowane do ostatniego zakupu (komplementarne).
-
Reklam zawierających rekomendacje wynikające z dokonanych zakupów w sklepie stacjonarnym.
-
Reklam zawierających rekomendacje zakupu produktów, które zużywają się w określonym czasie (zachęta do powtarzalnego /okresowego zakupu).
-
Reklam przypominających o porzuconym koszyku w sklepie internetowym.
Lead Generation
-
Automatyczna segmentacja klientów odwiedzających stronę WWW.
-
Aplikacje konkursowe Facebook, monitoring zdarzeń na portalu Facebook, custom audiences – targetowanie reklam na Facebook.
-
Sidebary/popupy z zapisem na newsletter + wysyłanie kodów rabatowych za zapis.
-
System rekomendacji w czasie rzeczywistym.
-
Banery dynamiczne wyświetlane na podstawie aktywności danego kontaktu.