Nagrody
Jesteśmy zdobywcą licznych nagród i wyróżnień, m.in: Zwycięzcą konkursu Poland GO GLOBAL organizowanego
przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju i Harvard Business Review, zwycięzcą konkursu na technologiczną
firmę
roku Aulery i wielu innych. Prezes i założyciel SALESmanago – Grzegorz Błażewicz, został finalistą
konkursu
Przedsiębiorca Roku Ernst&Young.
Rozpocznij 30 dniowy test
Entrepreneur
of the year
of the year
26#
Fastest Growing
Companies
Fastest Growing
Companies
#11
Fast 50
Fast 50
Leader
G2Crowd
G2Crowd
#3
Category Leader
Category Leader
#1
eCommerce
Marketing Automation
eCommerce
Marketing Automation
Real CDP
Certified
Certified
Przedsiębiorca Roku Ernst&Young – Prezes i Założyciel SALESmanago Grzegorz Błażewicz
EY Przedsiębiorca Roku to jedyna na tak dużą skalę międzynarodowa inicjatywa, promująca najlepszych
przedsiębiorców na świecie. Konkurs organizowany jest przez firmę EY od 1986 roku i uczestniczy w
nim ponad 60 państw. W Polsce pierwsza edycja odbyła się w 2003 roku. Od tego czasu wokół idei
propagowania osiągnięć polskich przedsiębiorców zgromadziła się imponująca społeczność. Należą do
niej właściciele najlepszych polskich firm oraz autorytety świata biznesu. Grupa ta nieustannie się
powiększa, oferując nowym uczestnikom niespotykaną szansę budowania relacji biznesowych. Jury,
niezależne od EY, wybiera najlepszego przedsiębiorcę, biorąc pod uwagę takie aspekty jak:
przedsiębiorczość, strategia, działalność międzynarodowa, innowacyjność oraz relacje z pracownikami
i otoczeniem." Tak ustalone kryteria – identyczne we wszystkich krajach – dają przedsiębiorcom z
całego świata równe szanse w rywalizacji o zwycięstwo. EY Przedsiębiorca Roku ma bowiem na celu
wyróżnienie człowieka – przedsiębiorcy, wizjonera, lidera, a nie jego firmy. W 2014 roku Założyciel
i Prezes SALESmanago Grzegorz Błażewicz dostał się do finału i znalazł się pośród 8 Najlepszych
Polskich Przedsiębiorców, zajmując drugie miejsce w Kategorii Nowy Biznes.
11 miejsce w rankingu Deloitte Fast 50
Deloitte Technology Fast 50 CE to ranking najszybciej rozwijających się firm technologicznych w
Europie Środkowej. Promujący innowacyjność program, do którego mogą się zgłaszać zarówno firmy o
ugruntowanej pozycji na rynku jak i te, które rozpoczęły działalność stosunkowo niedawno, od
osiemnastu lat organizuje firma doradcza Deloitte.
Celem projektu jest zwrócenie uwagi na najszybciej rozwijające się firmy technologicznie innowacyjne
w Europie Środkowej. Program ponadto daje szansę na promocję młodych, niezależnych i dynamicznych
spółek.
Webit Award Festival
Nagrody Webit potwierdzają jakość i efektywność modeli biznesowych, wpływu biznesowego oraz
kształtowania polityki na nowych rynkach cyfrowych i technologicznych.
Nagrody dla branży cyfrowej stanowią potwierdzenie wysokich kompetencji niezbędnych w cyfrowej
transformacji biznesu. Przyznawane są one najlepszym innowatorom w marketingu i komunikacji. W 2017
roku SALESmanago otrzymało nagrodę w kategorii ‘Best Innovation for Commerce and Brand’ w Europie
Środkowo-Wschodniej.
Diamenty Private Equity
Ideą konkursu jest uhonorowanie najlepszych inwestycji i przedsiębiorców, którzy w szczególny sposób
przyczynili się do rozwoju polskiej gospodarki. Diamenty ukazują wartość dodaną, jaką wnoszą
fundusze w rozwój polskich przedsiębiorstw i rynku kapitałowego.
Jury szóstej edycji konkursu “Diamenty Private Equity” pod patronatem Polskiego Stowarzyszenia
Inwestorów Kapitałowych oraz Executive Club przyznało SALESmanago nagrodę w kategorii Spółka
portfelowa VC roku 2017.
Laureat konkursu Młodej Marki Sukcesu Rzeczpospolitej
Prestiżowy konkurs organizowany przez Gremi Media ma na celu wskazanie polskich firm, które w
ostatnich latach z sukcesem wprowadziły na polski rynek nowe marki produktów.
W konkursie mogły wziąć udział marki, które zadebiutowały po 1 stycznia 2009 roku, osiągnęły
przynajmniej 7 mln złotych przychodu w roku 2016 i zostały utworzone specjalnie na polski rynek.
Konkurs odbywał się równocześnie z galą promującą ranking najcenniejszych polskich marek. Suma
wartości 330 najcenniejszych krajowych znaków towarowych wynosi obecnie 64,7 mld zł. Pierwszą trójkę
zestawienia tworzą: Orlen, Biedronka i PKO Bank Polski, które w sumie są warte prawie 11 mld zł.
Krakowianin Roku
Celem konkursu jest docenienie osób związanych z miastem Kraków, które w minionym roku osiągnęły
sukces lub wyróżniły się działalnością na rzecz innych osób.
O zaszczytny tytuł „Krakowianina Roku” rywalizują politycy, naukowcy, biznesmeni, ludzie kultury,
społecznicy i miejscy aktywiści.
Listę nominowanych osób ustala Kapituła Plebiscytu na podstawie zgłoszeń Czytelników i własnych
typów. W kapitule zasiadają znane krakowskie osobistości, specjaliści różnych dziedzin oraz laureaci
poprzednich edycji plebiscytu.
W każdej z 5 kategorii plebiscytu zostały nagrodzone dwie osoby: jedna tytułem „Krakowianina 2015”,
druga tytułem „Krakowianina Czytelników Dziennika Polskiego 2015”. Pierwszy z tych tytułów został
przyznany przez kapitułę, a drugi przez wszystkie osoby głosujące w plebiscycie.
Tytuł „Krakowianina Czytelników Dziennika Polskiego 2015” w kategorii biznesmenów otrzymał Grzegorz
Błażewicz, założyciel firmy Benhauer, która tworzy innowacyjne rozwiązania i technologie dla działów
marketingu i sprzedaży.
Zwycięzca konkursu na technologiczną firmę roku Aulery.
Aulery są nagrodami przyznawanymi cyklicznie od 2009 roku. AULERY to coroczne wyróżnienia dla
młodych firm, które konsekwentnie rozwijają się w środowisku innowacyjnych technologii i promują
kulturę przedsiębiorczości. Aulery są nagrodami stworzonymi przez Aulę Polską – najstarszą aktywną
inicjatywą barcampową w Polsce. Statuetki są przyznawane przez Jury złożone z praktyków i inwestorów
branżowych. Zwycięzcami Aulery były do tej pory firmy, które odnosiły później często międzynarodowe
sukcesy i w wyniku udziału w konkursie ściągały uwagę inwestorów.
Zwycięzca konkursu Poland GO GLOBAL
W minionych latach polskie firmy coraz skuteczniej zdobywają rynki zagraniczne, konkurując nie tylko
ceną, ale także jakością, elastycznością działania, poziomem obsługi klienta i innowacyjnością
modeli biznesowych. Aby polska gospodarka dynamicznie się rozwijała, coraz więcej polskich firm musi
podjąć świadome ryzyko ekspansji międzynarodowej, po prostu możliwości dalszego rozwoju na rynku
krajowym będą ograniczone z powodu trudnej sytuacji demograficznej. Dlatego z inicjatywy PKO Banku
Polskiego S.A. został powołany Konkurs pod nazwą Globalni Liderzy Przyszłości.W ramach tego Konkursu
organizowanego przez think tank Poland, Go Global! zostają wybrane te firmy, które w ocenie Kapituły
Konkursu mają wysoki potencjał sukcesu na rynkach międzynarodowych w swoich branżach.