Personal Shopping Inbox
Zdefiniuj na nowo doświadczenie zakupowe w Sklepie Online dzięki pierwszemu i jedynemu Personal Shopping Inbox, który zawiera Wiadomości Jeden do Jednego, Listy Życzeń, Oferty Specjalne i Rekomendacje.
40%
40% kupujących uważa, że ich doświadczenia zakupowe byłyby lepsze, gdyby sprzedawcy oferowali listę życzeń, na której można zapisać interesujące ich przedmioty (Google) a 58% osób rezygnuje z zakupów w danej firmie z powodu słabego doświadczenia klienta. (Microsoft)
7%
Pomagając ludziom szybko znaleźć to, czego chcą, poprzez pokazywanie im produktów opartych na ich zainteresowaniach i dotychczasowych zachowaniach, zwiększasz ich skłonność do zakupu. Zastosowanie personalizacji na stronie głównej może zwiększyć sprzedaż o 7%. (FreshRelevance)
19,3%
Wdrożenie listy życzeń w sklepie internetowym zwiększa sprzedaż średnio o 19,3%. (Metrilo)
75%
75% klientów najchętniej kupuje od sprzedawcy, który rozpoznaje ich po imieniu i poleca produkty na podstawie poprzednich zakupów. Po wdrożeniu personalizacji, 93% firm odnotowuje wzrost współczynnika konwersji. (Econsultancy)
42%
Nie wszyscy odwiedzający zamieniają się w kupujących podczas pierwszej sesji - w przypadku eCommerce odzieżowych przeglądają średnio 32 stron podczas jednej sesji. (Statista) 42% użytkowników zapisuje produkty w koszyku, a 31% korzysta z listy życzeń, aby dokonać zakupu później. (Baymard)
Zwiększ współczynnik konwersji
w swoim eCommerce, pokazując klientom produkty oparte na ich transakcjach, zainteresowaniach i wcześniejszych zachowaniach w dedykowanej osobistej przestrzeni sklepu internetowego.
Popraw retencję
zidentyfikowanych oraz anonimowych klientów, wysyłając specjalne, indywidualnie przygotowane oferty, rabaty i rekomendacje produktów prosto do Personal Shopping Inbox.
Zwiększ popularność
swojego sklepu internetowego, pozwalając klientom tworzyć listy życzeń i wyszukiwać produkty, które wcześniej oglądali.
Łatwo stwórz i błyskawicznie wdróż
napędzane przez customer data platform centrum komunikacji, które stanie się nowym źródłem przychodów korzystając z naszego w pełni konfigurowalnego, łatwego w obsłudze oraz intuicyjnego kreatora.
Wykorzystaj dane First i Zero Party,
które klienci pozostawiają podczas interakcji z Personal Shopping Inbox, aby wzmocnić swoją strategię rekomendacji i personalizacji.
Pozwól klientom
na bezpośredni dostęp do danych o punktach Programu Lojalnościowego i dostępnych nagrodach z poziomu Personal Shopping Inbox.
Use Cases
-
Ustaw oddzielną komunikację dla użytkowników anonimowych i zidentyfikowanych. Poproś anonimowych użytkowników o zapisanie się do newslettera, a zidentyfikowanych o pozostawienie większej ilości informacji w zamian za konkretne korzyści.
-
Wykorzystaj dane z listy życzeń do przygotowania kampanii e-mail z personalizowanymi rekomendacjami.
-
Zwiększaj Customer Lifetime Value poprzez wysyłanie spersonalizowanych powiadomień z ofertami specjalnymi, które będą przechowywane w osobistej skrzynce odbiorczej.
-
Motywuj klientów do regularnych zakupów, informując ich o zebranych punktach Programu Lojalnościowego, wymaganych do osiągnięcia kolejnego poziomu.
-
Wzbogać profile klientów o dane typu zero- i first-party wygenerowane podczas interakcji z Personal Shopping Inbox i wykorzystaj je w różnorodnych kampaniach.
-
MożliwościSALESmanago Personal Shopping InboxInne dostępne narzędzia
-
W pełni spersonalizowane listy życzeń, rekomendacje, wiadomości w jednym, spójnym, w pełni konfigurowalnym Shopping Inbox
-
Intuicyjny, bezkodowy, łatwy w użyciu kreator Personal Shopping Inbox/
-
Mechanizm listy życzeń, dzięki któremu klienci mogą zapisywać produkty na później, a ty możesz przygotować jeszcze bardziej spersonalizowane rekomendacje
-
Osobista biblioteka wielojęzycznych powiadomień/
-
Zaawansowane opcje targetowania i dopasowania czasowego powiadomień/
-
Zaawansowana analityka przychodów generowanych przez Personal Shopping Inbox
-
Łatwo dostępne centrum informacji o Programie Lojalnościowym wzbogacone o spersonalizowane rekomendacje produktowe
z głową