Rezerwacje biletów

 

Analogicznie jak przy biurach podróży, Internet jest jednym z głównych kanałów rezerwacji biletów. Klienci wykorzystują ten kanał znacznie częściej niż rezerwacje telefoniczne, przewaga ta rośnie dynamicznie z roku na rok. Unikalna wiedza pozyskana przez Marketing Automation przydaje się zarówno przy sprzedaży samych biletów, jak i usług dodatkowych, takich jak wypożyczenie samochodu w miejscu docelowym, sprzedaż biletów na eventy i wycieczki czy choćby zaproponowanie romantycznej kolacji w restauracji.

Platforma SALESmanago Marketing Automation pomaga zwiększać sprzedaż u czołowych przewoźników lotniczych (Eurolot), międzynarodowych centrach rezerwacji (Bluesky Travel, Fru.pl), a także w nowoczesnych aplikacjach rezerwacji mobilnych (SkyCash)

Jak można zwiększyć ilość rezerwacji dzięki Marketing Automation

Kampanie mailingowe:

  • Kampanie newsletterowe targetowane do segmentów klientów w zależności od kategorii którymi interesowali się na stronie.
  • Kampanie mailingowe z ofertami last minute.
  • Mailingi dopasowane do indywidualnych trendów – proponujące bilety na wydarzenia powiązane tematycznie z tymi, które były odwiedzone przez kontakt, lub interesował się on nimi na stronie.
  • Klasyczne newslettery monitorujące zachowania użytkowników po przejściu na stronę.

Dynamiczne wiadomości email:

  • Mail dynamiczny po wizycie na stronie z biletami, które użytkownik przeglądał na stronie lub wpisał w wyszukiwarkę.
  • Mail dynamiczny reaktywujący klientów po kilku tygodniach od ostatniej wizyty.
  • Mail dynamiczny dopasowany do całej historii wizyt.
  • Mail dynamiczny dopasowany do danych transakcyjnych – oferujący bilety powiązane z uprzednio zakupionymi.
  • Dynamiczny mail ratujący porzucony koszyk.
  • Dynamiczny email odsprzedający dodatkowe usługi partnerskie do zamówionych biletów.

Dynamiczna treść na stronie:

  • System rekomendacji na stronie wykorzystujący informacje behawioralne o zainteresowaniu kontaktu podczas poprzedniej wizyty.
  • Dynamiczne podpowiadanie dodatkowych usług do zakupionych biletów.
  • Dynamiczne, jednorazowe promocje na bilety, którymi kontakt interesował się w trakcie poprzednich wizyt.
  • System rekomendacji w czasie rzeczywistym
  • Banery dynamiczne wyświetlane na podstawie aktywności danego kontaktu.

Inteligentny remarketing RTB:

  • Bannery prezentujące korzyści z zapisu na newsletter dla osób, które nie wyraziły przy rejestracji zgodny na otrzymywanie wiadomości marketingowych.
  • Reklama RTB odsprzedająca powiązane usługi osobom które zarezerwowały bilet.
  • Reklama z przypomnieniem o zakupie biletów których pula jest ograniczona i wyczerpuje się.
  • Reklama ratująca koszyk w przypadku nieotwarcia maila z porzuconym koszykiem.
  • Win-back: specjalna promocja dla osób które nie pojawiły się na stronie od kilku miesięcy po zarezerwowaniu biletu.

SMS Marketing:

  • Personalizowane kampanie SMS wykorzystujące dane z CRM.
  • SMS z przypomnieniem o porzuconym zamówieniu lub koszyku.
  • Automatyczne SMS-y z kuponem rabatowym po skorzystaniu z wyszukiwarki biletów.

Lead Generation:

  • Progresywne pop-upy wyświetlane tylko anonimowym użytkownikom.
  • Alerty w czasie rzeczywistym wysyłające informacje o wizycie kontaktu na stronie do działu handlowego.
  • Dynamiczne pop-upy dla zidentyfikowanych kontaktów.
  • Sidebary z zapisem na newsletter.
  • Aplikacje konkursowe Facebook, monitoring zdarzeń na portalu Facebook, custom audiences – targetowanie reklam na Facebook.
  • Maile urodzinowe.
  • Welcome Message po zapisie do newsletter’a.