Szkolenia i coaching

 

Firmy szkoleniowe i coachingowe korzystają ze sprawdzonych w ciężkim przemyśle B2B rozwiązań Lead Nurturingu i generowania leadów, dopasowując je do własnego profilu idealnego klienta. Progresywne pop-up’y, automatyczna kwalifikacja, segmentacja i scoring kontaktów połączone z możliwością wysyłania wiadomości dopasowanych do profilu nabywcy – wszystko to pozwala na pozyskanie leadów B2B i odpowiednie wyedukowanie ich, tak aby w momencie podejmowania decyzji zakupowej wybrana została ich oferta. Szkoły wyższe wykorzystują unikalną wiedzę behawioralną do pozyskiwania nowych kandydatów. Z systemu korzystają uczelnie wyższe z całego kraju (Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa Apeiron, Poznańska Wyższa Szkoła Biznesu, Wyższa Szkoła Logistyki), światowej sławy firmy związane z edukacją (Young Digital Planet, Migam.pl), a także mocno wyspecjalizowane firmy szkoleniowe i coachingowe (ITC Partners, Door Group, Akademiakreatywnosci.eu)

Jak Marketing Automation pozwala zwiększać sprzedaż szkoleń

Lead Nurturing

  • Programy edukujące klientów niezdecydowanych na zakup.
  • Automatyczna wysyłka oferty po przekroczeniu ustalonego progu punktowego.
  • Zautomatyzowanie kampanii sprzedażowych dla klientów z którymi dział handlowy prowadzi rozmowy.
  • Dopasowanie ofert szkoleniowych do zainteresowań klientów.
  • Wysyłanie spersonalizowanych treści do odbiorców w godzinach ich najwyższej aktywności.
  • Wysyłanie wiadomości mailowych oraz smsów z przypomnieniem o szkoleniu/spotkaniu oraz z podziękowaniem za uczestnictwo.
  • Dynamiczne newslettery – zastosowanie kanału RSS – wysyłanie wiadomości z nowościami na naszej stronie czy blogu.

Wspomaganie pracy działu handlowego

  • Rozbudowane profile behawioralne kontaktów dostępne na indywidualnych kartach kontaktu.
  • Monitorowanie zachowania leadów na stronach www.
  • Integracja Facebook pozwalająca na monitoring zdarzeń społecznościowych oraz targetowanie reklam dzięki Custom Audiences.
  • Alerty z kluczowymi informacjami po stwierdzeniu zainteresowania klienta ofertą.
  • System notatek i zadań z przypomnieniami mailowymi dzięki rozbudowanemu systemowi CRM.
  • Automatyczne wysyłki ofert dla wcześniej wyznaczonych grup odbiorców.
  • Emaile cykliczne z nowościami w ofercie.
  • Zautomatyzowanie kampanii sprzedażowych dla klientów z którymi dział handlowy prowadzi rozmowy.
  • Personalizacja wiadomości oraz ofert wyświetlanych na Micosite.
  • Banery dynamiczne – wyświetlające spersonalizowane oferty i usługi.
  • Możliwość integracji z LiveChat, Ankietka.pl, Survicate.pl.

Segmentacja i Scoring

  • Automatyczne przydzielanie kontaktów do segmentów ze względu na ich zainteresowanie.
  • Przypisywanie punktów za każdą istotną aktywność kontaktu.
  • Indywidualne przypisywanie punktów za szczególnie ważne akcje.
  • Niezależna ocena ruchu z różnych źródeł.
  • Segmentacja ze względu na czas spędzony na stronie i ilość odwiedzonych podstron.
  • Możliwość tworzenia formularzy zapisu do newslettera podzielonego na segmenty tematyczne.
  • Monitoring w czasie rzeczywistym.

Progresywne pop-upy

  • Pop-up z indywidualnym kodem rabatowym tylko dla niezidentyfikowanych kontaktów.
  • Pop-up uzależniony od źródła wejścia na stronę ze szkoleniami.
  • Pop-up z dodatkową kwotą rabatu na pierwsze szkolenie.