Firmy szkoleniowe i coachingowe korzystają ze sprawdzonych w ciężkim przemyśle B2B rozwiązań Lead Nurturingu i generowania leadów, dopasowując je do własnego profilu idealnego klienta. Progresywne pop-up’y, automatyczna kwalifikacja, segmentacja i scoring kontaktów połączone z możliwością wysyłania wiadomości dopasowanych do profilu nabywcy – wszystko to pozwala na pozyskanie leadów B2B i odpowiednie wyedukowanie ich, tak aby w momencie podejmowania decyzji zakupowej wybrana została ich oferta. Szkoły wyższe wykorzystują unikalną wiedzę behawioralną do pozyskiwania nowych kandydatów. Z systemu korzystają uczelnie wyższe z całego kraju (Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa Apeiron, Poznańska Wyższa Szkoła Biznesu, Wyższa Szkoła Logistyki), światowej sławy firmy związane z edukacją (Young Digital Planet, Migam.pl), a także mocno wyspecjalizowane firmy szkoleniowe i coachingowe (ITC Partners, Door Group, Akademiakreatywnosci.eu)
Jak Marketing Automation pozwala zwiększać sprzedaż szkoleń
Lead Nurturing
-
Programy edukujące klientów niezdecydowanych na zakup.
-
Automatyczna wysyłka oferty po przekroczeniu ustalonego progu punktowego.
-
Zautomatyzowanie kampanii sprzedażowych dla klientów z którymi dział handlowy prowadzi rozmowy.
-
Dopasowanie ofert szkoleniowych do zainteresowań klientów.
-
Wysyłanie spersonalizowanych treści do odbiorców w godzinach ich najwyższej aktywności.
-
Wysyłanie wiadomości mailowych oraz smsów z przypomnieniem o szkoleniu/spotkaniu oraz z podziękowaniem za uczestnictwo.
-
Dynamiczne newslettery – zastosowanie kanału RSS – wysyłanie wiadomości z nowościami na naszej stronie czy blogu.
Wspomaganie pracy działu handlowego
-
Rozbudowane profile behawioralne kontaktów dostępne na indywidualnych kartach kontaktu.
-
Monitorowanie zachowania leadów na stronach www.
-
Integracja Facebook pozwalająca na monitoring zdarzeń społecznościowych oraz targetowanie reklam dzięki Custom Audiences.
-
Alerty z kluczowymi informacjami po stwierdzeniu zainteresowania klienta ofertą.
-
System notatek i zadań z przypomnieniami mailowymi dzięki rozbudowanemu systemowi CRM.
-
Automatyczne wysyłki ofert dla wcześniej wyznaczonych grup odbiorców.
-
Emaile cykliczne z nowościami w ofercie.
-
Zautomatyzowanie kampanii sprzedażowych dla klientów z którymi dział handlowy prowadzi rozmowy.
-
Personalizacja wiadomości oraz ofert wyświetlanych na Micosite.
-
Banery dynamiczne – wyświetlające spersonalizowane oferty i usługi.
-
Możliwość integracji z LiveChat, Ankietka.pl, Survicate.pl.
Segmentacja i Scoring
-
Automatyczne przydzielanie kontaktów do segmentów ze względu na ich zainteresowanie.
-
Przypisywanie punktów za każdą istotną aktywność kontaktu.
-
Indywidualne przypisywanie punktów za szczególnie ważne akcje.
-
Niezależna ocena ruchu z różnych źródeł.
-
Segmentacja ze względu na czas spędzony na stronie i ilość odwiedzonych podstron.
-
Możliwość tworzenia formularzy zapisu do newslettera podzielonego na segmenty tematyczne.
-
Monitoring w czasie rzeczywistym.
Progresywne pop-upy
-
Pop-up z indywidualnym kodem rabatowym tylko dla niezidentyfikowanych kontaktów.
-
Pop-up uzależniony od źródła wejścia na stronę ze szkoleniami.
-
Pop-up z dodatkową kwotą rabatu na pierwsze szkolenie.