SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

REJESTRACJA

Taiwangun Case Study

Taiwangun.com dzięki formularzom SALESmanago Marketing Automation zwiększa swoją bazę kontaktów o 37% w ciągu roku, a dzięki dynamicznym wiadomościom osiąga ponad 200% lepsze rezultaty w komunikacji bezpośredniej z klientami.

Logo partnera SALESmanago Marketing Automation - Taiwangun

Taiwangun to krakowski Ecommerce specjalizujący się w sprzedaży replik i akcesoriów ASG. W ofercie sklepu można znaleźć repliki pistoletów, karabinów i strzelb, a także części i inne akcesoria ASG. Dzięki współpracy z uznanymi tajwańskimi i chińskimi producentami, wprowadzili na rynek własne, uznane już marki PJ i 8 fields. Dzięki zaangażowaniu pracowników, prawdziwych pasjonatów militariów oraz profesjonalnemu podejściu do klienta Taiwangun może „oferować wszystko czego potrzebują Klienci rynku ASG w najlepszych cenach i jakości”

Z jakimi wyzwaniami zmierzył się Taiwangun przy wdrażaniu marketing automation?

Grupa odbiorców sklepu Taiwangun jest mocno sprecyzowana, miłośnicy ASG to wąska grupa docelowa, dlatego też liczba osób zainteresowana produktami jest ograniczona. Ci sami klienci odwiedzają sklep wielokrotnie, dlatego też główny nacisk położony został na dopasowanie oferty do klienta i przypominanie o niej w odpowiednim momencie. Ważnym założeniem firmy w związku z implementacją Marketing Automation była konwersja anonimowego ruchu na potencjalnych klientów i personalizacja kierowanej do nich oferty oraz podniesienie skuteczności komunikacji kierowanej do kontaktów poprzez wykorzystanie informacji o zainteresowaniu klientów.

Jak Taiwangun zrealizował założone cele poprzez marketing automation?

  • Przypomnienie o porzuconym koszyku
  • Retargeting produktowy po wizycie
  • Automatyczna segmentacja bazy
  • Wykorzystanie formularzy do pozyskiwania nowych kontaktów
  • Cykl automatycznych maili Welcome Series dla nowych kontaktów
  • Optymalizacja oraz poprawianie skuteczności email marketingu poprzez testy AB

Jakie były efekty wdrożeń marketing automation?

  • 1200% wyższy CTR dla powiadomień web-push w porównaniu do newsletterów
  • 225% wzrost OR i 200% CTR dla wiadomości z porzuconym koszykiem, w porównaniu do newsletterów
  • 208% wzrost OR i 300% CTR dla wiadomości z retargetingiem produktowym po wizycie w porównaniu do newsletterów
  • 37% wzrost bazy kontaktów w ciągu roku, dzięki formularzom dla kontaktów anonimowych
Taiwangun Case Study - informacje o sukcesie

„System SALESmanago Marketing Automation jest intuicyjny i przejrzysty, w krótkim czasie można cieszyć się z większości funkcji, które oferuje. Możemy liczyć na pomoc i wsparcie na każdym etapie wdrożeń, które realizujemy. ”
Paweł Serafin, Specjalista ds. Sprzedaży, Taiwangun.com